آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری

poster
پیش‌نمایش دوره

برای داشتن ارتباط موثر با همکاران یا مشتریان خود با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی انگلیسی باید صحبت کنید و تسلط کامل بر اصطلاحات انگلیسی، مراودات مالی، تجاری و سرمایه‌گذاری را به طور حرفه‌ای کسب ... ادامه

برگزارکننده:  Arizona State University  Arizona State University
مدرس دوره:
جمعی از اساتید Arizona State University
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  33 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری

مدیریت و رهبری
دیدن مدیر
  خمیردندان‌های آینده
مشاهده
"05:53  
  تمرین‌های موثر ملاقات
مشاهده
"08:23  
  فراخوان کنفرانس
مشاهده
"04:20  
  ساختار‌های زمان آینده
"05:51  
  نوشتن خلاصه‌های کارآمد
"07:18  
  مرور هفته دوم
"07:18  
رهبری و تیم‌سازی
برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، تفویض اختیار
  گزارش وضعیت
مشاهده
"04:10  
  نوشتن ایمیل‌های کارآمد
مشاهده
"09:23  
  ارتباط برقرار کردن به‌وسیله‌ی وضعیت گزارش
مشاهده
"07:24  
  ارتباط تجاری_ زبان مختصر
"08:57  
  نوشتن اعداد
"13:26  
  مرور هفته چهارم_ قسمت اول
"06:54  
  مرور هفته چهارم_ قسمت دوم
"05:15  
انگلیسی تجاری: مدیریت و رهبری
  مثل یک مربی
مشاهده
"02:43  
  مربی‌گری و راهنمایی
مشاهده
"07:05  
  تیم‌سازی کارآمد
مشاهده
"09:06  
  شرطی نوع اول
"04:23  
  راه‌کارهایی برای گوش دادن و بازخورد فعال
"12:02  
  مرور هفته پنجم
"04:28  
مرور
  ایمیل اختیاری_ ویدیو اول
"04:51  
  ایمیل اختیاری_ ویدیو دوم
"04:38  

درباره دوره

برای داشتن ارتباط موثر با همکاران یا مشتریان خود با زبان تخصصی تجارت و بازرگانی انگلیسی باید صحبت کنید و تسلط کامل بر اصطلاحات انگلیسی، مراودات مالی، تجاری و سرمایه‌گذاری را به طور حرفه‌ای کسب کنید. به همین منظور است که به مدیری که در حرفه خود نیاز به استفاده از زبان انگلیسی دارد، گذراندن یک دوره آموزش مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی توصیه می‌شود. رهبری می تواند یک تفاوت بین موفقیت یا عدم موفقیت یک شرکت باشد. با آغاز دوره آنلاین آموزش رایگان مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی مدیری موفق، با اعتماد‌به‌نفس و مطمئن‌تر از قبل خواهید شد. 

همچنین امروزه، برای تحصیلات در مقاطع بالا و انجام امور تجاری و مدیریتی، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت به شمار می‌آید. یک مدیر با دانستن زبان انگلیسی می‌تواند در تجربیات مردم سراسر دنیا سهیم شده و دانش خود را به روز نگه دارد. شرکت‌های بسیاری نیز وجود دارند که به زبان انگلیسی، محصولاتشان را در سطح جهانی به سایر افراد معرفی می‌کنند. این معرفی اگر به درستی انجام گردد منجر به آغاز گسترش دامنه فعالیت آن شرکت در بیرون مرز‌ها و کشور‌های دیگر خواهد شد.

 

 

در دوره آموزش مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی چه خواهید آموخت؟

 

در دوره آموزش رایگان انگلیسی برای کسب و کار: مدیریت و رهبری، شما علاوه بر ارتقای دانش مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی، سبک‌های ارتباطی مورد نیاز انگلیسی را می‌آموزید. همچنین به طور کلی به تصمیمات مربوط به استخدام، مدیریت جلسه، رهبری و تیم سازی، برنامه ریزی، سازماندهی و تفویض اختیار، مدیریت و مربیگری به زبان انگلیسی می‌پردازیم. تمرین‌ها و فعالیت‌های این دوره به شما این امکان را می دهد تا تجربه‌های مفیدی در حوزه مدیریت و رهبری در محیط کار انگلیسی کسب کنید. بدون شک این تجارب منجر می‌گردد از سایر متخصصان تجارت و صاحبان کسب و کار در سراسر جهان بازخورد مثبتی دریافت کنید.

درباره استاد

جمعی از اساتید Arizona State University

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

 

دوره آموزش رایگان مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی به مدیران و اشخاصی که در حال یادگیری زبان انگلیسی بوده و علاقه‌مند به توسعه مهارت‌های زبان انگلیسی در زمینه‌های اشتغال و محل کار هستند، توصیه می‌شود. در این دوره به طور کاربردی به آموزش زبان انگلیسی برای محیط پرداخته و با آموزش از طریق داستان‌ها و سناریوهای واقعی شما را در مثال‌های ملموس و شرایطی حقیقی قرار می‌دهیم. در این موقعیت‌های واقعی است که شما می‌توانید مدیریت و تجارت را با ادغام عبارات گرامری و واژگان انگلیسی بیاموزید. 

 

این دوره آنلاین نیز مانند اکثر دوره‌ها با تمرین‌‌های کوتاه و بحث و گفتگو کمک می‌کند تا به درک خوبی از زبان انگلیسی برای محیط کار برسید. با گذراندن این دوره می‎‌توانید یک تیم موثر ساخته و مدیر و رهبری مفید باشید! همانطور که می‌دانید توسعه برنامه‌ها، ساخت، حمایت، رشد و بهبود وضعیت تیم‌‌ها بخشی اساسی از مدیریت و رهبری است. با آموزش‌های جامع و قابل فهمی که در این دوره فراهم کردیم به تمامی مدیران و رهبرانی که نیاز به یادگیری و بهبود زبان انگلیسی خود در محیط کار دارند توصیه می‌کنیم این فرصت را غنیمت شمرده و نهایت استفاده از دوره آموزش رایگان مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی را داشته باشند. 

 

به طور‌کلی، شما در این دوره با اصول مهم و اولیه زبان انگلیسی در محیط کار آشنا شده و نحوه اجرای آن را به صورت کارآمد می‌آموزید. همچنین قادر خواهید بود اطلاعات و دانش زیادی در مورد نحوه استفاده از زبان انگلیسی در زمینه تجارت و ارتباطات رسمی کسب‌و‌کار جمع آوری کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا در محیط کار و ارتباط با مشتریان تجاری و انگلیسی‌زبان خود بسیار باتجربه و حرفه‌ای عمل کنید. این دوره بسیار مفید در توسعه مهارت‌های ارتباطی تجاری شما و انجام جلسات و کنفرانس‌های موثر کمک بسزایی خواهد بود و درنهایت در شناختن نکات دیگری که باید درباره مهارت‌های مدیریتی خود بدانید. پس بدون هیچ درنگی این دوره را آغاز کنید!

 

 

سر‌فصل‌های این دوره چیست؟

 

برخی از سر‌فصل‌های دوره آموزش رایگان مدیریت و رهبری در محیط کار به زبان انگلیسی که به طور مفصل به تدریس آن پرداخته می‌شود عبارتند از:

 

- تیم‌سازی اصولی و کارآمد

- اصول خلاصه‌گویی

- درخواست مستقیم و غیرمستقیم

- تمرین‌های موثر ملاقات با افراد

- نوع ارتباط در جلسات

- ساختار‌های زمان آینده

- نوشتن صورت‌جلسه

- برنامه‌ریزی

- سازمان‌دهی

- تفویض اختیار

- نوشتن ایمیل‌های کارآمد

 و . . .

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Arizona State University
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  33 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)