آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی

poster
پیش‌نمایش دوره

درس منابع انسانی یکی از دروس مهم رشته‌ی مدیریت است که در مقطع ارشد و بالاتر به‌صورت یک شاخه جدا از مدیریت در دانشگاه مطرح است. این درس در مقطع کارشناسی برای رشته مدیریت و ... ادامه

برگزارکننده:  دانشگاه تهران  دانشگاه تهران
مدرس دوره:
محمد صادق آزمندیان
محمد صادق آزمندیان
3.9 (18 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  16 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  32 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان مدیریت منابع انسانی

منابع انسانی
  جلسه 1: مقدمه - بخش اول
مشاهده
"123:52  
  جلسه 2: مقدمه - بخش دوم
مشاهده
"95:54  
  جلسه 3: مقدمه - بخش سوم
مشاهده
"133:43  
  جلسه 4: مقدمه - بخش چهارم
"123:35  
  جلسه 5: مدیریت استراتژیک منابع انسانی
"113:22  
  جلسه 6: تجزیه و تحلیل شغل
"116:48  
  جلسه 7: فرآیند برنامه‌ریزی منابع انسانی
"83:41  
  جلسه 8: سیستم کارمندیابی
"132:43  
  جلسه 9: سیستم انتخاب
"119:56  
  جلسه 10: ادامه سیستم انتخاب و سیستم آشنا‌سازی و جامعه‌پذیری
"133:41  
  جلسه 11: سیستم مدیریت عملکرد کارکنان
"110:33  
  جلسه 12: ادامه سیستم مدیریت عملکرد کارکنان
"118:34  
  جلسه 13: سیستم جبران خدمت - مزایا و پاداش
"123:05  
  جلسه 14: ادامه سیستم جبران خدمت - مزایا و پاداش
"105:19  
  جلسه 15: توسعه منابع انسانی با آموزش
"112:57  
  جلسه 16: ایمنی بهداشت روابط کر و جدایی از سازمان
"146:32  

درباره دوره

درس منابع انسانی یکی از دروس مهم رشته‌ی مدیریت است که در مقطع ارشد و بالاتر به‌صورت یک شاخه جدا از مدیریت در دانشگاه مطرح است. این درس در مقطع کارشناسی برای رشته مدیریت و در کارشناسی‌ارشد برای رشته MBA مطرح شده است. از آنجا که امروزه سازمان‌ها به‌سمتی می‌روند که انسان به‌عنوان مزیت رقابتی پایدار محسوب می‌شود و با مقایسه سازمان‌های بزرگ مانند اپل و مایکروسافت و گوگل و سامسونگ و .... متوجه می‌شویم که این شرکت در تنها چیزی که با یکدیگر تفاوت دارند افرادی است که به استخدام‌ خود درآورده‌اند و این متخصصان به‌عنوان مزیت رقابتی این شرکت‌ها می‌باشند که اگر این متخصصان نباشند، این شرکت‌ها به‌سرعت رو به افول می‌روند.

پس اهمیت مدیریت منابع انسانی در دنیای اکنون بسیار مهم است و خوشبختانه در کشور ما نیز در سالیان اخیر گام‌های خوب و مطلوبی در این زمینه برداشته شده‌است. امروزه پروسه منابع انسانی فقط به استخدام ختم نمی‌شود و مباحث بسیار پیچیده‌تر و متنوع‌تری را نیز در‌بر‌می‌گیرد و سازمان برای جذب نیروهای مورد نیاز هزینه‌های گزافی را صرف می‌کنند حال اگر این فرد مدتی پس از استخدام بخواهد که از سازمان جدا شود هزینه‌ها به‌شدت بیشتر نیز خواهند بود. ما در این درس می‌خواهیم که با پروسه و روند مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با تأکید بر شرایط ویژه کرونا آشنا شویم.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher محمد صادق آزمندیان

محمد صادق آزمندیان لیسانس مدیریت دولتی را از دانشگاه تهران و فوق لیسانس خود را از دانشگاه علامه و دکترای خود را در سال 1396 کسب کرده است. در حال حاضر ایشان مدرس دانشگاه‎های شهید بهشتی، علامه طباطبایی و همچنین دوره‌های آزاد MBA دانشگاه تهران است. وی در سابقه فعالیت خود سوابق مختلفی از شرکت‌های بزرگ مانند سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت نفت، شهرداری، وزارت دادگستری، ایران‌خودرو و بانک ملت داشته است، همچنین ایشان نویسنده چند کتاب در زمینه مدیریت دولتی و توسعه است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محدثه یاوری 1403-01-14
سلام و احترام دوره خیلی خوبی بود. بخصوص به افرادی که مدتیه از تحصیل فاصله گرفتن و قصد دارن تئوری منابع انسانی رو مرور کنن به شدت توصیه میکنم. برای افرادی که قصد ورود به بازار کار در حوزه منابع انسانی دارن هم دوره مفیدی میتونه باشه.
1403-01-07
واقعاااااااعالی وتمام . ممنون از استاد عزیز
محمد عباسی 1403-01-03
سپاس از استاد گرانقدر و دانشجویان عزیز که اجازه نشر دوره را دادند. جلسه اول را گوش کردم که برایم بسیار آموزنده بود و حتما دوره را به اتمام می رسانم. خواهشی از دوستانی که از دوره ها بهره می گیرند دارم که درنظراتشان کم لطفی نکنند. این کلاس درسی بوده و برای دوره تخصصی طراحی نشده و طبیعی است که موارد اضافه هم داشته باشد. دوره رایگان است و اگر با دیدن جلسه ای حس می کنیم قابل استفاده برای ما نیست می توانیم جلسات را دنبال نکنیم. بانوشتن نظرات غیر مثبت ممکن است اساتید را از نشر دوره های بعدی شان منصرف کنیم. دندان های اسب پیشکشی را نمی شمارند.
بهاره ملکی 1402-11-12
از دکتر آزمندیان بابت فن بیان عالیشون تشکر می کنم. از طرفی استاد نسبت به مطالب کاملا مسلط هستن و با مثال های فراوان به شفاف سازی هر مطلب می پردازند. بنابراین حتما دیدن این دوره آموزشی را به سایرین توصیه می نمایم.
مینا محرابی 1401-12-01
سپاس از تلاش گروه خوب مکتبخونه ممنون بابت فایلهای بسیار ارزشمندتون
1401-06-12
عالی بود توضیحات قشنگ میشه تفاوت اساتید دانشگاه های مطرح کشور با دانشگاه های شهر خودمون حس کنیم
شیوا شریفی 1401-04-05
با سلام. بسیاار عاااااالی و جامع. به نظر من بحث هایی که اضافی هست هم دید خوبی می ده و لازم نیست که حذف شه
1403-02-02
از دوره خوبتون سپاسگزارم.نگاه خوبی از جهت آشنایی با سرفصل های مدیریت منابع انسانی و مباحثی که در این حوزه مطرح می شود به دست آوردم.
مهدی پیربالائی 1400-02-14
سلام بسیار بسیار عالی فقط اضافه زیاد داره اگه حذف بشه خیلی خوب میشه و اینکه لطف کنید توی توضیحات درس، منابع وکتابهایی که از اون تدریس میشه رو بذارین.
فرنگیس پایدار 1402-07-08
محتوای مفید هر ویدیو کمتر از 20 درصد کل آن است. موضوعات ساده ای که میتوانند در 1 جلسه مطرح شوند پنج جلسه زمان میبرد.
محمد رضا بقایی هامانه 1400-01-06
با سلام ممنون از برگزاري دوره هاي خوب و کاربردي در مکتبخونه به نظرم اگه دوره ها يه بازبيني بشه و اضافاتش خذف بشه وقت کمتري از مخاطبين کرفته ميشه و خب ميشه که رايگان هم نباشه من هفت هشت جلسه اين درس رو تا حالا نگاه کردم و تقريبا 50 درصد کلاس صرف حواشي و صحبت هاي خارج از درس شده
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید صمیمانه سپاسگزاریم موارد مطرح شده جهت بررسی به بخش مربوطه ارسال شد. لطفا جهت توضیحات بیشتر به ایمیل پشتیبانی پیام دهید. info@maktabkhooneh.org

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  دانشگاه تهران
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  16 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  32 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)