آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی

مصاحبه‌های شغلی برای اکثر افراد موقعیت به‌شدت استرس‌زایی است. افراد وقتی در مقابل یک مصاحبه‌گر می‌نشینند، حس و حالی شبیه به شرکت در جلسه بازجویی را تجربه می‌کنند. آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی شما را ... ادامه

برگزارکننده:  University of Maryland  University of Maryland
مدرس دوره:
Charles Duquette
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  28 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی

جست‌و‌جوی بازار کار
برخورد اولیه مثبت
  نمایش ارزش‌های خود
"11:31  
  کنترل برخورد اولیه
"10:00  
  نشان دادن تصویر درست از خود
"07:39  
  هنر ظریف گپ زدن
"13:00  
  استراتژی‌هایی برای مسلط شدن به اعصاب
"10:36  
پاسخ دادن به سوالات مرسوم مصاحبه
  انواع مصاحبه
"10:18  
  آماده کردن استراتژی
"07:51  
  So, Tell Me About Yourself.
"09:20  
  صحبت درمورد صلاحیت‌ها
"08:58  
  تاکید بر مهارت‌ها و تجربه‌ها
"09:00  
  تمرکز روی زبان
"03:26  
اثبات آشنا بودن با شغل
  اثبات مناسب بودن برای موقعیت کاری
"04:18  
  Why Are You Interested in this Position?
"09:32  
  Why Are You Looking to Leave Your Current Position?
"08:31  
  What Is Important to you in a Work Environment?
"07:27  
  پاسخ دادن به سوالات مربوط به دستمزد
"12:48  
  استراتژی‌های زبان مثبت
"10:52  
اثبات مناسب بودن برای شغل
  توسعه نگرش صحیح
"06:57  
  یافتن چرایی
"06:44  
  حرکت از چرا به چگونه
"11:23  
  حرکت از چگونه به چه چیز
"07:35  
  توسعه Two-Minute Pitch
"06:36  
  نمونه Two-Minute Pitch
"08:56  
  توسعه Thirty-Second Pitch
"06:58  

درباره دوره

مصاحبه‌های شغلی برای اکثر افراد موقعیت به‌شدت استرس‌زایی است. افراد وقتی در مقابل یک مصاحبه‌گر می‌نشینند، حس و حالی شبیه به شرکت در جلسه بازجویی را تجربه می‌کنند. آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی شما را با قوانین و اصول یک مصاحبه‌ی شغلی باکیفیت آشنا می‌کند، تا بتوانید برای هر مصاحبه‌ای با خیال آسوده آماده شوید. ابتدا باید ببینید وظیفه مصاحبه‌گر چیست. هدف مصاحبه‌گر فقط این نیست که شخصی را پیدا کند که به موقعیت شغلی احتیاج دارد؛ بلکه به دنبال کسی‌ست که به سازمان، ماموریت آن و وظایف مربوط به موقعیت شغلی اعتقاد داشته‌باشد. برای اثبات این مساله، باید ثابت کنید که در مورد صنعت مربوطه، شرکت و موقعیت شغلی تحقیق کرده‌اید. همچنین باید نشان دهید که اهداف شما با ماموریت شرکت هم‌خوانی دارد. در نهایت نحوه پاسخگویی شما به سوالات، به مصاحبه‌گر ثابت می‌کند که شما برای این شغل مناسب هستید یا خیر.

 

در دوره آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی که به زبان انگلیسی ارائه شده‌است، نکاتی را می‌آموزید تا بتوانید به خوبی خودتان را برای شرکت در یک مصاحبه شغلی انگلیسی آماده کنید. اگر به دنبال کاری در سطح بین‌المللی هستید، علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی، لازم است تا با فرهنگ و آداب و رسوم آنجا هم آشنا باشید.

برای کارفرمایانی که به دنبال استخدام نیرو در سازمان خود هستند، میزان انطباق مصاحبه‌شوندگان با فضا و فرهنگ سازمانشان از عوامل بسیار مهم به شمار می‌آید؛ و دانستن و اجرا کردن نکاتی در این زمینه، می‌تواند به شما در پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه شغلی دلخواهتان کمک کند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که مسائلی که در این دوره آموخته می‌شوند، تنها برای یک موقعیت شغلی بین‌المللی نیست، بلکه برای مصاحبه‌های شغلی به زبان فارسی نیز بسیار کارآمد است؛ چرا که برای مثال تفاوت‌های فرهنگی حتی در میان قومیت‌های مختلف هم وجود دارد. و بدون در نظر گرفتن این تفاوت‌ها، ممکن است نتوانید آنطور که باید، خودتان را ارائه کنید. دقت کنید که تنها عامل تاثیرگذار، قابلیت‌های حرفه‌ای شما نیست و درنهایت مصاحبه‌گر باید ارتباط خوبی با شما برقرار کند تا شما را به عنوان عضو آینده سازمان یا شرکتش بپذیرد.

 

 

در پایان دوره آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی شما قادر خواهید بود:

 

در مورد شرکتی که انتخاب کرده‌اید، تحقیقات جامعی انجام دهید.

برای 3 تا 5 دقیقه اول در جلسه مصاحبه شغلی انگلیسی آماده شوید. (روان‌شناسان معتقدند که افراد در نخستین برخورد در همان 5 دقیقه اول، به قضاوتی در مورد شما می‌رسند. در مورد جلسه مصاحبه این 3 تا 5 دقیقه، کاملا حیاتی است.)

برای جواب به سوال فوق‌العاده مهم "لطفا خودتان را معرفی کنید" از قبل آماده شوید.

 برای سوالاتی که در یک مصاحبه سنتی مطرح می‌شوند، آمادگی کسب کنید.

در جواب به سوال در مورد دستمزد، استراتژی‌هایی برای خودتان طرح کنید. لازم به ذکر است که در دوره آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی در مورد تکنیک‌های مذاکره صحبت نمی‌کنیم؛ اما در مورد این قضیه بحث می‌کنیم که چگونه از قرار گرفتن در موضع ضعف در مذاکرات پیشگیری کنید.

با مفهوم سخنرانی آسانسوری آشنا می‌شوید و یک سخنرانی آسانسوری برای شرکت در مصاحبه شغلی انگلیسی آماده می‌کنید. 

از روش‌های مکالمه متقاعدکننده برای معرفی حرفه‌ای دستاوردها و قابلیت‌هایتان درقالب مزایایی صحبت کنید که کارفرمای احتمالی را تشویق به انتخاب شما کند.

از روش‌های مکالمه متقاعدکننده استفاده کنید تا یک کارفرمای احتمالی را قانع کنید که موقعیت شغل خاصی که با علایق، انگیزه‌ها و قابلیت‌های شما هماهنگ است را برای شما در نظر بگیرد.

درباره استاد

Charles Duquette

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

فصل اول: جست‌و‌جوی بازار کار

 

در این فصل از دوره آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی، شما ابتدا لیستی از صنایع، شرکت‌ها و مشاغل هدف را برای خود تهیه می‌کنید. سپس از استراتژی‌های تحقیق برای بهبود اهداف کاری خود استفاده کرده و همچنین تحقیقات جامعی درباره شرکتی که انتخاب کرده‌اید، انجام می‌دهید.

چگونگی جست‌وجو

جست‌وجو با استفاده از منابع آنلاین

تحقیق درباره شرکت

تحقیق درباره فرهنگ محیط کار

 

 

فصل دوم: برخورد اولیه مثبت

 

کارفرمایان همواره به دنبال استخدام افرادی هستند که به خوبی با فرهنگ سازمان‌شان هماهنگی و همخوانی داشته باشند. برای اینکه نشان دهید شما چنین فردی هستید، لازم است به بهترین نحو از مهارت‌های ایجاد یک برخورد اولیه مثبت استفاده کنید. این شمایید که تعیین می‌کنید چگونه از این مهارت‌ها در یک مصاحبه شغلی انگلیسی یا یک رویداد کاری غیررسمی استفاده کنید؛ و به مرور بر هنر برخورد اولیه مثبت، چیره خواهید شد.

 

نمایش ارزش‌های خود

کنترل برخورد اولیه

نشان دادن تصویر درست از خود

هنر ظریف گپ زدن

استراتژی‌هایی برای مسلط شدن به اعصاب

 

 

فصل سوم: پاسخ دادن به سوالات مرسوم در مصاحبه شغلی انگلیسی

 

در این فصل از آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی کسب آمادگی برای سوالاتی که احتمالا در مصاحبه مطرح می‌شوند به معنی حفظ کردن جواب‌های از پیش مشخص شده نیست. همچنین قرار نیست جوری پاسخ دهیم که گویی در حال خواندن از روی یک نمایش‌نامه هستیم. بلکه منظورمان این است که به مصاحبه‌گر نشان دهیم که تحقیقات کاملی انجام داده‌ایم و با آمادگی کامل در جلسه مصاحبه شغلی انگلیسی حاضر شده‌ایم. در این فصل، ادبیات و استراتژی مناسب را برای تحت تاثیر قرار دادن مصاحبه‌گر و کارفرمای احتمالی انتخاب می‌کنیم.

 

انواع مصاحبه

آماده کردن استراتژی

So, Tell Me About Yourself.

صحبت درمورد صلاحیت‌ها

تاکید بر مهارت‌ها و تجربه‌ها

تمرکز روی زبان

 

 

فصل چهارم: اثبات آشنا بودن با شغل

 

برای فردی که مسئول انجام مصاحبه است، هیچ چیزی آزاردهنده‌تر از این نیست که با فردی مصاحبه کند که انگار هیچ ایده‌ای از اینکه قرار است در چه شرکتی جذب شود، ندارد. پس پیش از شرکت در جلسه مصاحبه، حتما تحقیقات کاملی انجام دهید. در این فصل به شما نشان می‌دهیم که چگونه با استراتژی‌های مناسب، از عهده پاسخ‌گویی به سوالات مرسوم در جلسه مصاحبه شغلی انگلیسی برآیید.

اثبات مناسب بودن برای موقعیت کاری

Why Are You Interested in this Position?

Why Are You Looking to Leave Your Current Position?

What Is Important to you in a Work Environment?

پاسخ دادن به سوالات مربوط به دستمزد

استراتژی‌های زبان مثبت

 

 

فصل پنجم: اثبات مناسب بودن برای شغل

 

در فصل پنجم آموزش رایگان مصاحبه شغلی انگلیسی همگام شدن با فرهنگ‌های مختلف موجود در دنیای مشاغل به زبان انگلیسی می‌تواند یک چالش جدی برای افراد غیربومی باشد. در این فصل شما طی یک آموزش چکیده در مورد فرایند فرهنگ‌سازی، یاد می‌گیرید که چگونه دقیقا همانند یک فرد بومی عمل کنید و با اعتماد به نفس، در جلسه مصاحبه ظاهر شوید.

توسعه نگرش صحیح

یافتن چرایی

حرکت از چرا به چگونه

حرکت از چگونه به چه چیز

توسعه Two-Minute Pitch

نمونه Two-Minute Pitch

توسعه Thirty-Second Pitch

poster
  
برگزار کننده:  University of Maryland
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  28 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)