آموزش رایگان مفاهیم حسابداری

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری یک دوره آموزشی رایگان برای کسانی که می‌خواهند آگاهی و اطلاعات کافی در حوزه حسابداری کسب کنند. امروزه کمتر شرکتی را می‌توان یافت که فردی به عنوان حسابدار در آن مشغول ... ادامه

برگزارکننده:  Udemy  Udemy
مدرس دوره:
Radhika Ghelani
Radhika Ghelani
3.7 (13 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:47 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 تهیه صورت سود یا زیان و صورت‌وضعیت مالی برای تاجران انحصاری، مشارکت‌ها و شرکت‌ها

 نحوه تنظیم حساب تخصیص مشارکت‌ها، حساب‌های جاری شرکا، حساب سرمایه و حساب برداشت. انواع ذخایر یک شرکت، نحوه ایجاد و استفاده از ذخایر

 نحوه برخورد با تعدیلات صورت‌های مالی برای اقلامی مانند استهلاک، هزینه‌ها و درآمدهای تعهدی و پیش‌پرداخت، بدهی‌های غیرقابل‌وصول و ذخیره مطالبات

 انواع سهام و سرمایه شرکت‌ها، ویژگی‌های انواع سهام و تفاوت بین سهام و اوراق‌قرضه.

 درک سایر صورت‌های مالی موردنیاز شرکت‌ها از جمله صورت تغییرات حقوق صاحبان سهام، صورت جریان‌های نقدی و یادداشت‌های صورت‌های مالی

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان مفاهیم حسابداری

مفاهیم حسابداری
  تفاوت حسابداری مالی و مدیریتی
"07:25  
  اسناد تجاری، دفتر روزنامه و کل
"06:43  
  حسابداری ثبت دوطرفه
"39:39  
  حسابداری ثبت دوطرفه-قسمت دوم
"27:51  
  تراز آزمایشی
"17:01  
  خطاهای تراز آزمایشی
"09:15  

درباره دوره

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری یک دوره آموزشی رایگان برای کسانی که می‌خواهند آگاهی و اطلاعات کافی در حوزه حسابداری کسب کنند. امروزه کمتر شرکتی را می‌توان یافت که فردی به عنوان حسابدار در آن مشغول نباشد. تقریبا هر سازمان کوچکی که به بقا و حضور بلندمدت در بازار می‌اندیشد نیاز به یک حسابدار برای تهیه و تنظیم اسناد مالی خود دارد. به طور کلی وظیفه حسابدار علاوه بر ثبت اسناد مالی، شامل تهیه گزارشات مالی و پیگیری مطالبات نیز است. 
به همین سبب با توجه به فرصت‌های کاری زیادی که برای فارغ‌التحصیلان این رشته فراهم است اهمیت آموزش این حوزه بیش از پیش احساس می‌شود. امروزه دوره‎های حسابداری نه تنها در جهت تکمیل مهارت‌های دانش آموختگان بلکه به منظور توانمندسازی افرادی که با داشتن دانش پایه تصمیم دارند وارد بازار کار شوند نیز تهیه می‌شود. 

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری

حرفه‌ی حسابداری مانند بسیار دیگری از حرفه‌ها مفاهیم و اصطلاحات منحصربه‌فرد به خود را دارد که هر فرد حسابداری باید به آن‌ها تسلط داشته باشد. این دوره با هدف راهنمایی شما در مورد مفاهیم و اصول حسابداری ارائه می‌گردد. شما می‌توانید آموزش حسابداری را در دانشگاه و یا آموزشگاه ، حتی به‌صورت آنلاین بیاموزید. اگر صرفاً بر اساس علاقه و آشنایی ه این مبحث روی آوردید می‌توانید قبل از ثبت‌نام و هزینه کردن بابت کلاس و وقت گذاشتن از آموزش‌های رایگان  تحت عنوان آموزش حسابداری رایگان در اینترنت استفاده نمایید. در این دوره‌ها شما مهارت‌های حسابداری را می‌آموزید و بعدازآن می‌توانید وارد بازار کار شوید. در ذیل شما را با مهارت‌ها و اصطلاحات کار حسابداری آشنا می‌نماییم.

موضوعات حسابداری از پایه

اگر در ابتدای راه هستید و به دنبال شروع حسابداری از پایه هستید و هیچ پیش‌نیازی ندارید موضوعات زیر سرفصل‌هایی است که در حسابداری پایه تعریف می‌گردد:

  • مبانی و تعاریف حسابداری
  •  چگونگی آنالیز رویدادهای مالی
  • ثبت‌اسناد و تهیه صورت‌های مالی
  • نحوه ارزیابی موجودی کالا
  •  اصلاح و بستن حساب‌ها

اگر شما فردی هستید که به ریاضیات علاقه دارید و از سرعت و دقت زیادی در محاسبات برخوردارید، احتمالا حسابدار خوبی خواهید شد. شغل حسابداری نیازمند ساعت‌های طولانی پشت میز نشینی و صبر و حوصله بسیار است. این دوره آموزش مفاهیم حسابداری مناسب شما خواهد بود.

هدف از دوره آموزش مفاهیم حسابداری چیست؟

دوره رایگان حسابداری به منظور آموزش و آشنایی شما عزیزان تهیه شده است. دوره ذیل به آموزش تفاوت‌ حسابداری مالی و مدیریتی، نحوه ثبت اسناد تجاری در دفتر روزنامه و کل، حسابداری دو طرفه، تراز آزمایشی و خطاهای آن پرداخته است. امیدواریم آموزش رایگان مفاهیم حسابداری برای شما کاربردی باشد و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار داده باشد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Radhika Ghelani

ایشان مدرس دوره‌های حسابداری با 9 سال سابقه تدریس در این حوزه و مدیر پروژه آکسفورد بروکس می‌باشند.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
الهه منصوری حسن آبادی 1402-07-06
عالی بود. ممنون از زحمات تیم مکتب‌خونه
محمدرضا پاشاخانلو 1402-04-09
بسیار عالی بود، در صورت امکان اگه ادامه ای از این دوره در سطوح پیشرفته تر از همین مدرس وجود داره قرار بدین!
1401-10-01
با سلام بسیار دوره جالب وکاربردی بود.با اینکه بنده هیچ آشنایی با حسابداری نداشتم به خوبی توجیه شدم ویاد گرفتم.ممنون میشم اگر ادامه آموزش حسابداری پیشرفته از همین مدرس موجود هست واسمون آپلود کنید.
فاطمه نیکنام 1400-08-26
جمع بندی مفیدی بود
1399-09-15
سلام.من از دوره که به زبان انگلیسی بود خیلی خوشم اومد. اکه دروس بیشتر از MBA هم بتونید انگلیسی بزارید عالی میشه.ممنون
1401-04-06
ای کاش دوبله شده بود بدون زیر نویس
ارسلان شریفی 1400-03-02
سلام وقت بخیر این که زبان اصلی انگلیسی بود در واقع چیز زیادی متوجه نشدیم !
علیرضا بهمنی حیدر آبادی 1399-12-15
مفاهیم و اصول اولیه حسابداری دو طرفه رو به خوبی و خلاصه توضیح دادند ودر ضمن در انتها به خطاهای موجود به خوبی اشاره کردند که بسیار مفید واقع شد. ممنون
علي آزادگان 1401-04-25
انگلیسی؟ واقعا؟
مجتبی بیدآبادی 1399-08-23
با تشکر از تیم مکتب خونه، ای کاش این دوره رو با زبان فارسی داخل سایت قرار میدادین .

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

آموزش رایگان مفاهیم حسابداری

حرفه ی حسابداری مانند بسیار دیگری از حرفه ها مفاهیم و اصطلاحات منحصر به فرد به خود را دارد که هر فرد حسابداری باید به آنها تسلط داشته باشد. این مقاله با هدف راهنمایی شما در مورد مفاهیم و اصول حسابداری ارائه می گردد.

شما می توانید آموزش حسابداری را در دانشگاه و یا آموزشگاه ، حتی به صورت آنلاین بیاموزید. اگر صرفا براساس علاقه و آشنایی ه این مبحث روی آوردید می توانید قبل از ثبت نام و هزینه کردن بابت کلاس و وقت گذاشتن از آموزش های رایگان  تحت عنوان آموزش حسابداری رایگان در اینترنت استفاده نمایید. در این دوره ها شما مهارت های حسابداری را می آموزید و بعد از آن می توانید وارد بازار کار شوید. در ذیل شما را با مهارت ها و اصطلاحات کار حسابداری آشنا می نماییم.

موضوعات حسابداری از پایه

اگر در ابتدای راه هستید و به دنبال شروع حسابداری از پایه هستید و هیچ پیش‌نیازی ندارید موضوعات زیر سرفصل‌هایی است که در حسابداری پایه تعریف می‌گردد:

  • مبانی و تعاریف حسابداری
  • چگونگی آنالیز رویدادهای مالی
  •  ثبت‌اسناد و تهیه صورت‌های مالی
  • نحوه ارزیابی موجودی کالا
  • اصلاح و بستن حساب‌ها

مهارت ‌ها و اصطلاحات حسابداری

یک حسابدار باید مهارت‌های بسیاری داشته باشد که در زیر به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

رویدادهای مالی

هر رویدادی که بر حساب‌های شرکت تأثیر می‌گذارد رویداد مالی است. ازآنجایی‌که در یک رویداد یک‌طرف بدهکار و طرف دیگر بستانکار می‌گردد در دفتر شرکت و یا سازمان ثبت خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید همه‌ی رویدادهای تجاری در شرکت ثبت نمی شوند گاهی ممکن است یک رویداد تاثیر منفی بر حساب های شرکت داشته باشد یا برخی موارد وجود دارد که قابل ارزیابی نیستند بنابراین مدیران  و مسئولان ترجیح می‌دهند این رویداد خارج از صورت‌های مالی شرکت باشد.

ثبت رویداد مالی

برای ثبت رویداد مالی باید از معادله‌ی حسابداری پیروی کنید. معادله‌ی حسابداری درواقع جمع بدهی و حقوق مالکانه محسوب می‌شود که معادل دارایی‌ها است. برای مثال در یک شرکت بازرگانی زمانی که محصولی به فروش می‌رسد یک محصول از موجودی شرکت کسر شده است و در قبال آن حساب دریافتی افزایش یافته است که این معادله بر حقوق مالکانه تأثیر گذاشته است بنابراین به‌عنوان یک رویداد مالی که طرف بدهکار و بستانکار دارد یک رویداد مالی منظور می‌شود. اما در مقابل آن وقتی شرکت قرارداد تولید و یا اجاره تنظیم می‌کند از آنجایی که تأثیری بر معادله‌های حسابداری ندارد رویداد مالی حساب نمی‌شود. رویداد مالی به زبان ساده به رویدادهایی اطلاق می‌شود که از نظر پولی قابل ارزیابی و اندازه‌گیری باشد.

مدیریت مالی

همگان با عنوان مدیریت مالی آشنا هستند ما هرروزه در حال اداره کردن مسائل مالی زندگی شخصی خود هستیم و از زمانی که پول وجود داشته مدیریت شده است. در سطح آکادمیک و دانشگاهی مدیریت مالی یک منصب است که ورودی‌ها و خروجی سازمان را مدیریت می‌کند.

مدیر مالی یکی از سمت‌های مهم سازمانی است که وظیفه‌ی مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل منابع مالی عهده‌دار اوست. تصمیم‌گیری در مورد منابع مالی نسبت مستقیم با عملکرد سازمان دارد. از وظایفی که مدیر مالی باید انجام دهد می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • کنترل هزینه‌ها
  • محاسبه‌ی حقوق و دستمزد
  • پیش‌بینی سود
  • تهیه و تدوین صورت‌های مالی
  • نظارت بر عملکرد بخش‌های زیرمجموعه مانند حسابداری پرسنلی، حسابداری منابع و تأمین اعتبار، بخش نظارت بر پایش و عملکرد مالی و سایر بخشش‌های مرتبط با حسابداری.
  • پیگیری و بروز رسانی مانده‌حساب‌ها
  • اجرای کدینگ
  • نگهداری و تحویل وجوه نقد و دسته‌چک و غیره
  •  ایجاد تعادل مابین ریسک و سوددهی
  • تصمیمات سرمایه‌گذاری و تأمین مالی
  • آنالیز و برنامه‌ریزی مالی

نحوه محاسبه حقوق

یکی از وظایف مهم امور مالی بررسی دقیق حقوق و دستمزد کارکنان است که همه‌ی سازمان‌ها از یک فرمول استاندارد بابت محاسبه‌ی آن استفاده می‌کنند. در این رابطه فرمول‌هایی از قبیل فرمول اضافه‌کار، فرمول تعطیل کاری، فرمول شب‌کاری، فرمول نوبت‌کاری است که در پایان سال باید فرمول سنوات وعیدی را هم بدانید.

 فرمول اضافه‌کاری:

((ﺳﺎﻋﺎﺕ اضافه‌کاری) ×( ۱.۴ ) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ)) ÷ ﺣﻘﻮﻕ  =پایه اضافه‌کاری

با دو شرط کارکنان طبق قانون شامل اضافه‌کار می‌گردند: 1- موافقت کارمند با کارفرما 2- دریافت 40درصد مازاد بر حقوق عادی هر ساعت

اضافه‌کار باید در پایان هرماه در بخش مالی محاسبه و به  کارمند پرداخت گردد.

فرمول تعطیل کاری:

 ((ﺳﺎﻋﺎﺕ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﮐﺎﺭﯼ) × (۱.۴) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ)) ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ  =  ﺗﻌﻄﯿﻞ ﮐﺎﺭﯼ

طبق قانون روزهای جمعه جز روزهای تعطیلی کارکنان است چنانچه به دستور کارفرما مشغول شوند علاوه بر هزینه‌ی تعطیلی 40درصد مازاد بر حقوق پایه هر ساعت دریافت می‌کنند. این پرداخت نیز در پایان کار محاسبه و به‌حساب کارمند باید واریز گردد.

 فرمول شب‌کاری

((ﺳﺎﻋﺎﺕ شب‌کاری) × (۱.۳۵) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ))  ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ  = شب‌کاری

این قانون شامل کسانی می‌شود که خارج از شیفت کاری خود در تایم شب فعالیت دارند که 35درصد مازاد بر حقوق پایه هر ساعت دریافت می‌نمایند. 

فرمول نوبت‌کاری

فرمول نوبت‌کاری به اینکه در چه بازه‌ی زمانی در روز مشغول به فعالیت هستید می‌پردازد و فرمول‌های آن به شرح ذیل است:

1- بازه زمانی صبح و ظهر (ساعت 6 صبح تا 2 بعدازظهر) :

  • ((ﺳﺎﻋﺎﺕ نوبت‌کاری × (0.1) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ)) ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ = ﺣﻘﻮﻕ

2- بازه زمانی ظهر و عصر و شب (ساعت 2 بعدازظهر تا 10 شب) :

  • ((ﺳﺎﻋﺎﺕ نوبت‌کاری) × (0.15) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ)) ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ  = ﺣﻘﻮﻕ

3- بازه زمانی شب و صبح (ساعت 10 شب تا 6 صبح):

  • ((ﺳﺎﻋﺎﺕ نوبت‌کاری) ×(0.225) × (۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ)) ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ  = ﺣﻘﻮﻕ

 محاسبه عیدی

عیدی کارمندان نباید کمتر از دو ماه از حداقل حقوق پایه باشد، در واقع عیدی هر کارمند دو برابر حقوق یک ماه کارمند است.

  • عیدی و پاداش پایان سال = 365 ÷ (2 x (کارکرد) x (حقوق و مزایا))

فرمول عیدی در سال کبیسه به صورت ذیل است:

  • عیدی و پاداش پایان سال کبیسه= 366 ÷ (2 x (کارکرد) x (حقوق و مزایا))

 محاسبه سنوات

سنوات به کارمندانی که یک سال یا بیشتر از آن مشغول به کار بوده‌اند تعلق می‌گیرد که معادل یک ماه حقوق کارمند است.

  • ((ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺭﻭﺯﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﻛﺮﺩ) ×( ۳۶۵ ﺭﻭﺯ )) ÷ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﯾﻪ = ﺳﻨﻮﺍﺕ

بیمه و مالیات

همه‌ی کارمندان با مفهوم بیمه و مالیات آشنا هستند هر شخصی در هر سازمان و اداره‌ای که کار می‌کند طبق قانون باید تحت پوشش بیمه قرار گیرد و باید درصدی از حقوق دریافتی خود را به عنوان مالیات به سازمان وزارت اقتصاد و دارایی پرداخت نماید. این درصد در سال‌های مختلف طی بخشنامه ای از وزارت اعلام می‌گردد. درواقع یکی از منابع درامد دولت این مالیات‌ها است که از آنجایی که از حساب کارمندان کسر می‌شود منبع مطمئنی است. 

انواع مالیات

  • مالیات مستقیم: که از درامد اشخاص کسر می‌گردد. مثل مالیات بر درامد حقوق
  • مالیات غیرمستقیم: که به قیمت کالا و خدمات تعلق دارد و به مصرف‌کننده انتقال می‌یابد مانند مالیات بر ارزش افزوده و یا مالیات واردات.

حق بیمه

میزان حق بیمه ۳۰ درصد دستمزد دریافتی کارمند است که بابت خدماتی از قبیل: بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی ۱۲ درصد ، فوت قبل از بازنشستگی ۲ درصد، ازکارافتادگی ۴درصد، درمان ۹ درصد و بیمه بیکاری ۳ درصد است. سهم کارفرما از حق بیمه ۲۳ درصد و سهم بیمه‌شده ۷ درصد است.

وجوهی که مشمول کسر حق بیمه می‌گردد به شرح ذیل است:

تمام هزینه‌ها و مزایای نقدی و یا غیر نقدی که با عنوان‌های مزد، حقوق، کارمزد و یا کارآموزی در مقابل کار به بیمه‌شده پرداخت می‌گردد، مشمول کسر حق بیمه است. بنابراین پرداختی‌های زیر مشمول کسر حق بیمه است:

  • مزد، حقوق، دستمزد
  •  مرخصی استعلاجی
  • مزایای مستمر شغلی (فوق‌العاده شغل)
  •  اضافه‌کاری
  • حق‌الزحمه
  • نوبت‌کاری
  • فوق‌العاده کارهای سخت و زیان‌آور
  • حق حضور در جلسات
  • کار شب و فوق‌العاده کشیک
  • مزد ایام تعطیل و مرخصی
  •  کمک‌هزینه مسکن
  •  پاداش مستمر
  • دریافتی افرادی که به طور کارمزدی مشغول هستند.
  • دریافتی کارآموزان(در مواردی که افراد جهت یادگیری مشاغل در کارگاه‌ها وجهی دریافت می‌کنند.)
  • ایاب و ذهاب کارکنان که به صورت ماهیانه برای رفت‌وآمد به محل کار و منزل پرداخت می‌شود.

نرم افزارهای حسابداری

امروزه در سازمان‌ها و شرکت‌ها از نرم‌افزارهای حسابداری جهت سهولت کار حسابداران استفاده می‌گردد. این نرم‌افزارها بسته به‌اندازه‌ی سازمان سطح‌بندی و توسط شرکت‌های نرم‌افزاری فروخته می‌شود. نرم‌افزارهای حسابداری در همه‌ی صنف‎ها کاربرد دارد از فروشگاه پوشاک تا شرکت‌های بازرگانی و سازمان‌های دولتی و خصوصی کوچک و بزرگ از نرم‌افزار استفاده می‌نمایند. در ادامه به معرفی برخی از این نرم‌افزارها می‌پردازیم:

نرم افزار هلو

یکی از نرم‌افزارهای تخصصی در زمینه‌ی حسابداری نرم‌افزار هلو است که کمی هزینه‌ی خرید و پشتیبانی آن گران‌تر از مابقی نرم‌افزارها است نرم‌افزار هلو است. اگر آموزش آن را به صورت کامل آموزش و به‌روزرسانی آن را انجام دهید. نرم‌افزار هلو بخش‌های بخصوصی دارد ازجمله این بخش‌ها می‌توانیم به بخش‌های انبار، حسابداری، خریدوفروش، کنترل چک و تولید اشاره نمود. نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها دارند. از کاربردهای آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • تهیه فیش پرینت
  • بارکد خوان
  • چاپ بارکد
  • صندوق فروش (POS)
  • امکان استفاده از POS بانکی
  • محاسبه مالیات

نرم افزار آرین سیستم

شرکت داده‌پردازی آرین سیستم، عرضه‌کننده سیستم‌های مدیریت مالی، اداری و منابع انسانی است. این نرم‌افزار حسابداری مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ با حجم کاری بالا است. این نرم‌افزار قابلیت اجرا بر روی اکثر سیستم‌عامل‌ها مانند نسخه‌های قدیمی ویندوز و اندروید را دارد و آرین سیستم مدام نسخه‌های به‌روزرسانی را ارائه می‌دهد. دموی این نرم‌افزار نیز از روی وب‌سایت این شرکت در دسترس است.

  • تعریف حساب‌های گروه، کل، معین، تفصیلی، سطح 5 و سطح 6 و سطح 7 به صورت درختواره‌ای
  • تعریف حساب‌ها بدون محدودیت ارقام کدینگ و کنترل ماهیت حساب‌ها در صدور سند حسابداری
  • تعریف شرح‌های استاندارد برای هر یک از حساب‌ها در نرم‌افزار حسابداری
  • تعریف حساب‌های معین با ویژگی‌های تعدادی، ارزی، پیگیری و بودجه‌ای
  • تعریف گروه‌های تفصیلی با قابلیت شماره‌گذاری اتوماتیک هر یک از گروه‌های تفصیلی
  • قابلیت کپی و ادغام اسناد حسابداری
  • قابلیت اسکن و آرشیو از اسناد و ضمائم اسناد حسابداری

نرم افزار سپیدز

این نرم‌افزار را به‌منظور انجام امور رستورانی را برای کسانی که قصد حسابداری رستوران کوچک یا بزرگ خود را دارند توصیه می‌کنیم. محیطی ساده، جذاب و در عین حال قدرتمند با پشتیبانی مناسب. شرکت نرم‌افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم‌افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به‌کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم‌افزارها و برنامه‌های مدیریت رستوران سپیدز را به‌عنوان کارآمدترین راه‌حل مدیریت رستوران مطرح کرده است. در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ رستوران، فست فود و کافی‌شاپ از نرم‌افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند.

  • به‌کارگیری یک کامپیوتر و یک چاپگر ( برای ثبت سفارش و صدور فیش)
  • امکان تعریف یک صندوق و چندین صندوقدار
  • امکان اتصال کالر آیدی
  • تعریف منوهای متنوع و قیمت‌گذاری آن‌ها
  • تعریف مشتریان
  • انواع فروش ( حضوری، دلیوری، سالن و غیره)
  • تعریف پیک و غذا رسان
  • گزارش‌های فروش و صندوق
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  Udemy
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:47 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)