آموزش نقاشی دیجیتال منظره

poster
پیش‌نمایش دوره

در ابتدای مسیر، نرم‌افزارهایی که امکان طراحی و رسم در خود را داشتند، بسیار ابتدایی بوده و تنها امکان رسم نقش‌های ساده‌ای را به کاربران خود می‌دادند. در ادامه با اضافه شدن امکان ترسیم در ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
Hardy Fowler
Hardy Fowler
5 (4 رای)
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

سرفصل‌های دوره آموزش نقاشی دیجیتال منظره

نقاشی دیجیتال
  تجهیزات و تنظیمات برنامه
مشاهده
"02:23  
  طراحی اولیه
"11:16  
  ایجاد عمق ، لایه بندی و پرسپکتیو محیط
"04:16  
  نقاشی آسمان
"08:03  
  رنگبندی کلی و پرسپکتیو محیطی
"11:08  
  نقاشی دره و علف
"08:18  
  نقاشی صخره
"06:18  
  بافت عکس
"08:00  
  اصلاح نقاشی
"12:39  
  جزئیات و جلوه ها
"08:19  
  روتوش نهایی
"05:20  
  درخت جادویی 1
"19:38  
  درخت جادویی 2
"19:37  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

در ابتدای مسیر، نرم‌افزارهایی که امکان طراحی و رسم در خود را داشتند، بسیار ابتدایی بوده و تنها امکان رسم نقش‌های ساده‌ای را به کاربران خود می‌دادند. در ادامه با اضافه شدن امکان ترسیم در نرم‌افزارهای ویرایشی محبوب آن زمان، مانند فتوشاپ و همچنین ساخت ابزارهایی مانند قلم‌های نوری و خازنی که هرچه بیشتر فضای نقاشی دیجیتال را به طراحی در دنیای حقیقی نزدیک‌تر می‌کرد، تکنیکی جدید در نقاشی متولد شد که در اینجا تحت عنوان نقاشی دیجیتال، درمورد آن بحث می‌کنیم.در دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره، قصد داریم به آموزش چگونگی طراحی، در صفحه‌ی سفید فتوشاپ پرداخته و نشان دهیم که چگونه می‌توانید مناظر و اشیای طبیعی را بر صفحه‌ی مانیتور خود رسم نمایید. 

این دوره‌ی آموزشی، به‌صورت تصویری بوده و در زمانی کوتاه، مطالب مفید بسیاری را در مورد طراحی، نقاشی و ترسیم در بستر دیجیتال، به شما هنرجویان گفته و به افزایش مهارت‌های گرافیکی و طراحی‌تان می‌افزاید. 

برایی مشاهده دوره‌های بیشتر می‌توانید به صفحه آموزش نقاشی مراجعه کنید.

هدف از دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره چیست؟

دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره، در تلاش هستیم تا تکنیک نوظهور و سرگرم کننده‌ی نقاشی دیجیتال منظره را، به‌صورت تصویری و آسان به هنرجویان و علاقه‌مندان آموزش دهیم و آن‌ها را در جهت دستیابی به رشد خلاقیت و مهارت‌های هنری یاری کنیم.

آموزش این تکنیک، علاوه بر کمک به افزایش مهارت‌های هنرجو در طراحی و نقاشی از مناظر، فراگیر را با مراحل اولیه‌ی تولید کارتون‌ها آشنا کرده و به وی کمک می‌کند تا بتواند با تلفیق واقعیت و تخیل، مناظر منحصربه‌فردی را خلق نماید. 

دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره مناسب چه کسانی است؟

دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره، نیازمند آشنایی فراگیر با اصول اولیه‌ی طراحی و نقاشی بوده و لازم است تا فردی که قصد شروع این دوره‌ی آموزشی را دارد، با نرم‌افزار فتوشاپ و طرز کار با آن، آشنایی داشته باشد تا بتواند بدون مشکل، مراحل ترسیم در بستری دیجیتال را فراگیرد. 

این دوره، همچنین مناسب دانش‌آموزانی است که قصد ورود به حوزه‌های هنری، به‌ویژه هنرهای تجسمی و ترسیمی را دارند؛ و همچنین مناسب متخصصانی که در حوزه‌های هنری فعالیت داشته و می‌خواهند توانایی‌های خود را افزایش داده و موقعیت‌های شغلی بیشتری پیش رو داشته باشند. 

از نظر سنی اما، این آموزش هیچ‌گونه محدودیت سنی نداشته و علاقه‌مندان در هر سن‌وسالی، می‌توانند از آموزش‌های این دوره بهره‌مند شده و از تلفیق هنر و تکنولوژی در نقاشی و ترسیم منظره‌ی دلخواه خود، لذت برند. 

پس از گذراندن دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره، چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد:

دوره‌ی آموزش نقاشی دیجیتال منظره، در 14 بخش و حدود دو ساعت محتوای آموزشی، توسط  Hardy Fowler، طراح دیجیتال، تهیه و در اختیار هنرجویان قرار گرفته است.

پس از گذراندن این دوره، شما نحوه‌ی رسم و طراحی، به کمک نرم‌افزار فتوشاپ را فراگرفته و می‌توانید با بهره‌گیری از امکانات بی‌نظیر درون این برنامه و افکت‌های تصویری آن، مناظر ترسیم شده‌ی خود را رنگ‌آمیزی کرده و یا آن‌ها را به‌دلخواه، به‌صورت گرافیکی و دیجیتالی درآورده و فضاهای کارتونی خلق نمایید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Hardy Fowler

هاردی یک ایده پرداز و تصویرگر حرفه ای است که در نیواورلئان ، لس آنجلس کار می کند. او صدها شخصیت ، موجود ، ماشین و صحنه را برای بسیاری از مشتریان صنعت سرگرمی طراحی و نقاشی کرده است. او دارای آثار هنری در سالانه هنرهای دیجیتال نخبه مانند Exposé است.

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
اوا ف 1401-02-02
عالیهههههههه خیلی طراحیم بهتر شد
1401-01-16
عالیییییی لذت بردم
1400-06-06
عالیه

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  2 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی