دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 38 دانشجو
مانی فرزین
1 سال پیش
عالی
دانشجوی دوره
2 سال پیش
بسیارعالی ممنونم
امید حسن پور
2 سال پیش
دوره خوبی بود ممنون از شما
مهدی فرهمند
3 سال پیش
دوره خوبی بود👌
مصطفی رشتی
3 سال پیش
با سلام و خسته نباشید واقعا ممنون و متشکر هستم از اقای شیخ گه مطالب لازم در این مورد رو به خوبی در این دوره بیان کزدن ، منکه استفاده کردم . موفق و پیروز باشید روش تدریستون خیلی خوبه اقای شیخ
دانشجوی دوره
4 سال پیش
عالی فقط فایل developer رو پیدا نکردم























