آموزش روانشناسی مثبت‌گرا برای استرس کمتر و روزهای کاری شادتر

بینش‌های روان‌شناسی مثبت‌گرا را کاوش کنید که شاخه محبوب روان‌شناسی است که بر روی چیزهایی تمرکز می‌کند که به پیشرفت افراد کمک می‌کند. آیا سعی می‌کنید استرس را به حداقل برسانید و شغلی هدفمندتر و ... ادامه

12 دانشجو
مقدماتی
محتوای دوره
پیش‌نیاز‌ها
درباره دوره
درباره استاد

آنچه در این دوره می‌آموزید

تکنیک‌های روانشناسی مثبت گرا برای کاهش استرس و ایجاد شغلی هدفمندتر و شادتر

راه‌های اثبات شده برای پذیرش و مدیریت همه احساسات، نه فقط احساسات مثبت، به منظور بهبود سلامت عاطفی

تکنیک‌های ایجاد و تقویت ارتباطات با دیگران از طریق قدردانی واقعی

نکات و تکنیک‌های عملی برای ادغام ریسک‌پذیری خلاقانه و ذهن‌آگاهی در سناریوهای کاری روزمره

محتوای دوره

6 فصل 14 جلسه 1:00 ساعت ویدیو
مقدمه
درک روانشناسی مثبت‌گرا
پرورش ابزارهای عاطفی
ایجاد ابزارهای رفتاری
ساخت ابزار تفکر
نتیجه‌گیری

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

بینش‌های روان‌شناسی مثبت‌گرا را کاوش کنید که شاخه محبوب روان‌شناسی است که بر روی چیزهایی تمرکز می‌کند که به پیشرفت افراد کمک می‌کند.

آیا سعی می‌کنید استرس را به حداقل برسانید و شغلی هدفمندتر و شاد ایجاد کنید؟ در این دوره، مدرس آندریا بونیور به شما یک بررسی از راهبردهای عاطفی، رفتاری و شناختی برگرفته از روان‌شناسی مثبت‌گرا ارائه می‌دهد، شاخه‌ای محبوب از روان‌شناسی که بر آنچه به افراد کمک می‌کند تا رشد کنند، تمرکز دارد.

راه‌های اثبات شده‌ای را برای ازبین‌بردن انتظاراتی که باید خوشحال باشید، کاوش کنید، همه احساسات خود را بپذیرید (نه فقط احساسات مثبت)، و با قدردانی واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

در طول مسیر، آندریا نکات و تکنیک‌هایی را برای گنجاندن ریسک‌پذیری خلاقانه و ذهن‌آگاهی در سناریوهای کاری روزمره به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌توانید روی آنچه واقعاً مهم است متمرکز بمانید و به طور فعال در نقش خود شکوفا شوید.

اطلاعات بیشتر

درباره استاد

Andrea Bonior
Andrea Bonior
1 دوره
12 دانشجو

دکتر Andrea Bonior یک روانشناس بالینی، استاد، مقاله نویس و نویسنده دارای مجوز است. هزاران نفر با ستون او "چک چمدان" آشنا هستند، که او بیش از ده سال برای واشنگتن پست اکسپرس نوشته است. او به طور مکرر در رسانه‌های معروف مختلف مانند NPR، فوربس، نیویورک تایمز، HLN، CNN.com، MSNBC.com، Jezebel.com، US News and World Report، Real Simple، Cosmopolitan، USA Today، Everyday مشارکت دارد.

اطلاعات بیشتر

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.