امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 13 امتیاز
12نظر2 روز پیش
دوره خوبی بود خوبیش اینه که پروژه محور هست، یه کارت ویزیت و یه بیلبورد رو یاد داده حداقل مقدمات بیلبورد رو یاد گرفتم
دانشجوی دوره
3 روز پیش
عالی عالی
علی احمدی
10 روز پیش
من قبلاً چند بار آموزش فتوشاپ خریده بودم ولی این دوره خیلی منظمتر و قابل فهمتر بود.
دانشجوی دوره
10 روز پیش
واقعا عالی هست این دوره با این قیمت چنین دوره کاملی هیچ جا پیدا نمیشه
دانشجوی دوره
12 روز پیش
خیلی عالی توضیح میده و خوبیش اینه مستقیم میره سر اصل مطلب تا الان که ازش خیلی راضی بودم
دانشجوی دوره
14 روز پیش
بسیار عالی توضیح میدهند
دانشجوی دوره
15 روز پیش
این دوره فوتوشاپ واقعاً فراتر از انتظارم بود. مطالب بهصورت کاملاً روان، منظم و کاربردی آموزش داده شده و حتی نکات حرفهای که معمولاً کمتر به آنها پرداخته میشه هم بهخوبی توضیح داده شده. از زحمات مدرس محترم بابت تهیه چنین محتوای باکیفیتی صمیمانه تشکر میکنم و این دوره را به همه علاقهمندان فوتوشاپ پیشنهاد میدهم.
دانشجوی دوره
16 روز پیش
با تشکر از استاد..دوره عالیه و به همه پیشنهاد میکنم..
دانشجوی دوره
16 روز پیش
دوره بدون هیچ حاشیه ای تمامی نکات کلیدی رو توضیح میده واقعا عالیییییییی
دانشجوی دوره
11 روز پیش
شکایتی ندارم. بد نبود
ابوفاضل کریمی
4 روز پیش
کافی نیست
امیرمسعود کاری
11 روز پیش
خیلی پراکنده توضیح میدن. گیج کننده ست.
نازنین نوروزی

