دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 22 دانشجو
دانشجوی دوره
4 روز پیش
دوره خوبیه
دانشجوی دوره
4 روز پیش
این دوره رو برای روتوش عکس گرفتم ولی کلی چیز دیگه هم توش هست
دانشجوی دوره
4 روز پیش
محتوا دوره به روز و کاربردی وقت آدم هدر نمیده
دانشجوی دوره
4 روز پیش
تمرین هایی که داخل دوره همراه با آموزش هست خیلی به یادگیری کمک میکنه در مجموع خیلی راضی ام
امید
4 روز پیش
از خرید این دوره تا الان راضی بودم ارزشش خیلی بیشتر از هزینه ای بود که کردم
دانشجوی دوره
9 روز پیش
دوره خوبی بود خوبیش اینه که پروژه محور هست، یه کارت ویزیت و یه بیلبورد رو یاد داده حداقل مقدمات بیلبورد رو یاد گرفتم

