امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 76 امتیاز
36نظر1 روز پیش
عالیه
دانشجوی دوره
2 روز پیش
عالیییییییییی بی نهایت عایه این دوره
دانشجوی دوره
7 روز پیش
عالی
علی سلطانی
9 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
9 روز پیش
دوره خوب و کاربردی است
دانشجوی دوره
9 روز پیش
Awli
دانشجوی دوره
11 روز پیش
دوره بیسیک و مقدماتی خوبی بود اما در خصوص پروژه های پیشرفته و نمونه کار های بیزینسی جای بهبود داره
سعید شریفی نیا
17 روز پیش
این دوره همه ی مطالب رو از صفر تا صد آموزش میده و مطال مهم بار ها تکرار میشن و بنظرم برای یادگیری پیریمیر پرو عالییییه .
دانشجوی دوره
18 روز پیش
فقط میتونم بگم عالی و دمتون گرم بابت اموزش خوبتون من وسط هاش هستم و در حال تموم کردنم
دانشجوی دوره
20 روز پیش
عالی
محمد فروغی
1 ماه پیش
دوره عالیه سپاس
فاطمه کریمی
2 ماه پیش
درود به استاد مهرپرور. تا اینجایی که من دیدم عالی بوده دوره. به زبان ساده و روان و تکراری که میکنن باعث میشه نکات توی ذهنت هک بشه. لطفا برای افترافکت هم یک دوره ی جامع تجاری برای ما بسازید که بسیار کمک کننده خواهد بود
سارا مشایخی
2 ماه پیش
باحال ترین استاد، قوی ترین دوره برای کسایی که میخوان از صفرِ صفر سفر کنن به دنیای تدوینگر شدن. من خودم یه دوره دیگه رو گرفته بودم، یادگیری آسان و خوبی داشت اما بهتون تکنیک هارو یاد نمیداد، داخل کار نمیرفتین، صرفا تو محیط نرم افزار می چرخید و ... ولی استاد مهرپرور علاوه بر اینکه محتوای آموزشیش بیشتره، شاخه های فرعی ام بهتون حتی به طور کامل یاد میده شدید پیشنهادش میکنم، با این دوره خلاق تر میشید. 😉✨️
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
عالی هست این دوره. کامل از صفر به ترتیب یاد گرفتم ممنونم
دانشجوی دوره
2 ماه پیش
هیچ گونه ذهنیتی در مورد پریمیر نداشتم از صفر به طور کامل آموزش دادن و من به شخصه خیلی راضی بودم. چند تا توصیه برای کسانی که میخوان این دوره رو ببین: 1.حتما با خود استاد پیش برید و هر فیلمی دیدید خودتون هم کنارش تمرین کنید تا ملکه ذهنتون بشه 2. حتما نوت برداری کنید تا اگر فراموش کردی بتونید به راحتی مطلب مد نظر رو پیدا کنید.
پریا چابکی شیراز



