امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 15 امتیاز
5نظر5 روز پیش
استاد عالی
عرفان خسروی راد
12 روز پیش
خیلی زیاد آموزش خوبی بود ، استاد به شیوه ی عالی تدریس کردند، کاش دوره طراحی پیشرفته و نقاشی اکریلیک رو هم لطف کنند برگزار کنند.
محدثه غلامی
21 روز پیش
بی نظیررررررررر خیر ببینین
امید بحرینی
2 ماه پیش
عالی هستند استاد رفیعی عزیز. من دوره ی رنگ روغن ایشون رو کامل گذروندم و شگفت زده شدم از اینکه بصورت انلاین انقدر خوب یادگرفتم و اجرا کردم. بخاطرهمین تصمیم گرفتم بقیه ی دوره هاروهم به ترتیب تهیه کنم و اموزش ببینم. تا اینجاهم لدت بردم از سادگی اموزش ایشون و بعد از اتمام این دوره میام دوباره نظرم رو اختصاص میدم فقط به همین دوره. با سپاس فراوان
سارا مشایخی
10 ماه پیش
با درود شیوه تدریس،تسلط وافر،بیان برترین سرفصل ها و شیوه بیان عالی از ویژگی های دوره جناب آقای مزدک عبائی بوده.بهترین دوره ای که در این خصوص گذراندم بود.واقعا عالی بود.
سمیه آهنین










