امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 106 امتیاز
40نظر3 روز پیش
زبان دوره ساده روان و آموزش جذابه
محمد حسین محمدی
4 روز پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
5 روز پیش
عالی بود
سعیده جداخانلو
6 روز پیش
عالیه
مسیح مظاهری تهرانی
6 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
6 روز پیش
کامل و جامع بود برای شروع بشدت پیشنهاد میشه
مصطفی سلامت
8 روز پیش
بسیار با حوصله ولی روان به شدت به کار میاد
محسن کلامی
9 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
9 روز پیش
محتوی، ترتیب و پیوستگی مطالب آموزشی بسیار مناسب است و استاد با فن بیان خوب خود مطالب رابیان می کند به طوریکه مشاهده دوره اصلا ملال آور نیست
علی مهنام
11 روز پیش
خکلی چیز یاد گرفتم که واقعا دلم می خواستشون ممنونم
دانشجوی دوره
12 روز پیش
دوره بسیار آموزنده ای بود. بسیار جذاب و قابل فهم و گام به گام تدریس کردند. تشکر فراوان دارم از مدرس محترم.
حمیدرضا پدرام مقدم
15 روز پیش
دوره ای بسیار باارزش و مفیدی بود.
دانشجوی دوره
23 روز پیش
خیلی دوره خوبیه و باعث میشه کاملا روی مثلث نوردهی مسلط بشین و براتون جا بیفته، با این دوره کاملا میتونین یه دوربین حرفه ای رو دستتون بگیرید و باهاش عکاسی کنین حتی عکاسی خلاقانه و بازی با نور.البته که انتخاب بهترین نور برای عکس هم نیاز به تمرین داره. با تمام اصطلاحات بیسیک هم آشنا میشد و خلاصه ش کنم میتونین یه عکاس باسواد در سطح معقول بشید البته من هنوز دوره پیشرفته رو ندیدم و فکر میکنم با اون دیگه هر چیزی که از عکاسی بخواید رو بهش میرسید🌷این دوره واقعا ارزشمنده
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
درود، تشکر بابت دوره خوبی که برگزار کردین. برای من بهترین دوره ای بود که تونستم پیدا کنم برای شروع.
مهیار غیاثی
1 ماه پیش
یه دوره فوقالعاده از یه استاد خفن و خوش بیان. برای افرادی که از پایه میخوان شروع کنن، شدیدا پیشنهاد میشه
محمدرضا معینی آرا






