آموزش عکاسی محصول

poster
پیش‌نمایش دوره

عکاسی محصول در واقع همان تصاویری است که اغلب در فروشگاه‌های اینترنتی یا در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌کنید. این سبک عکاسی به نظر ساده‌ترین شاخه هنر عکاسی تجاری و تبلیغاتی است. اما در عمل مستلزم ... ادامه

برگزارکننده:  دیجیکالا  دیجیکالا
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  18 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:26 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 تکنیک‌های نور و صحنه

 عکاسی حرفه‌ای برای تبلیغات

 نکات مهم مربوط به عکاسی

 انواع سبک‌های عکاسی

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

درباره دوره

عکاسی محصول در واقع همان تصاویری است که اغلب در فروشگاه‌های اینترنتی یا در شبکه‌های مجازی مشاهده می‌کنید. این سبک عکاسی به نظر ساده‌ترین شاخه هنر عکاسی تجاری و تبلیغاتی است. اما در عمل مستلزم رعایت اصول و نکات مهمی است که باید عکاسان و سفارش‌دهندگان این تصاویر به آنها توجه کنند. در این دوره قوانین لازم برای عکاسی درست از محصول را آموزش خواهید دید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher پوریا سنماری

پوریا سنماری در رشته عکاسی تبلیغاتی از دانشگاه هنر در سال 1389 فارغ التحصیل می شود. او در زمان تحصیل و عکاسی تبلیغاتی برای تولیدکنندگان نوپا، همزمان عضو انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران می شود

 در ادامه  پروژه های تبلیغاتی خود، در سال 1390 استودیو شخصی خود را با نام استودیو «پوریا سنماری» (با نام سابق استودیو کارنیکو) به هدف ارایه خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی تاسیس می کند که با گسترش تیم تبلیغاتی خود بطور حرفه ای به تولید عکسهای تبلیغاتی برای برندهای معروف ایرانی می کندبا مرور زمان از فعالیت فریلنسری خود کم کرده و بخاطر علاقه به کار گروهی بعنوان عکاس تمام وقت وارد شرکت بانی مد می شود تا اینکه با پیشرفت شغلی از مسولیت کارشناس عکاس به مقام سرپرستی واحد عکس و تیزر مارکتینگ شرکت بانی مد و جین وست می رسد در طی سه سال حضور در تیم مارکتینگ بانی مد موضوع محتوای بصری و نحوه تاثیر گذاری آن بشدت او را به خودش جلب می کند تا به صورت جدی روی این موضوع  تحقیق کند تا جاییکه معتقد می باشد که محتوا تاثیرگذار حرف اول بازاریابی را در موفقیت یک شرکت می داند در  ادامه او بعنوان سرپرست واحد عکس و تیزر برند شرافیت فعالیت می کند تا جاییکه گاید لاین محتوای تصویری برند شرافیت با تغییر سایت طرح ریزی و با کمک طراح سایت اجرا می کندپس از همکاری با مجموعه شرافیت بعنوان عکاس ارشد تبلیغاتی تیم محتوای دیجی کالا  در دنیای بیشمار کالا و محتوا مشغول به فعالیت شد. در حال حاضر او بعنوان مدرس رشته عکاسی در دانشگاه هنر و عکاس حرفه ایی و کارشناس محتوای تصویری با راه اندازی مجموعه سنمیران  در سال ۱۴۰۲  با برند ها و شرکت‌ها همکاری می کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  دیجیکالا
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  18 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:26 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)