دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 154 دانشجو
سیدعلی میرعباسی رودبارکی
4 روز پیش
خداقوت به استاد شهریاری گرامی که انقدر با تسلط و حرفه ای (حتی توی مدیریت اشکالات و باگ ها) تمام جزییات لازم رو به ما آموزش دادند. واقعا استفاده کردیم ممنون
دانشجوی دوره
9 روز پیش
بسیار عالی و خوب توضیح میدهند فقط برخی از نکاتی اضافیه و تو فتوشاپ کاربرد نداره و ای کاش منابعی که از توش بتونیم عکس برداریم و روش کار های مختلفی هم انجام بدیم راست که متاسفانه نداشت ولی به هر حال عالی توضیح میدهند ممنون از شما
محمد علی بشری
16 روز پیش
عالی پیشنهاد میکنم بقه هم در این دوره شرکت کنند
دانشجوی دوره
14 روز پیش
خوب
مهرشاد کریمی
20 روز پیش
عالی بود
حنانه کمالی
21 روز پیش
عالی













