آموزش لغات اسپانیایی

زبان اسپانیایی یکی از زبان‌های زنده دنیا و در عین حال یکی از پرکاربردترین زبان‌های حال حاضر دنیا به‌حساب می‌آید. دوره آموزش لغات اسپانیایی با هدف آموزش لغات مهم این زبان در مکتب خونه تهیه ... ادامه

برگزارکننده:  University of California, Davis  University of California, Davis
مدرس دوره:
Robert Blake
4.1 (7 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  42 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:55 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش لغات اسپانیایی

صحبت کردن درمورد خانواده و دوستان
  مقدمه
"01:13  
  معرفی لغات
"01:28  
  لیست لغات مرتبط به خانواده و دوستان
"00:28  
  تمرین لغات
"00:17  
  معرفی گرامر
"01:25  
  نکات تلفظ
"02:01  
  ضمایر فاعلی
"02:22  
  جنس و تعداد
"03:35  
  فعل ser
"01:59  
  فعل tener
"01:27  
  فعل‌های ar دار
"01:36  
  اعداد 1 تا 10
"00:48  
  معرفی Perspectivas
"00:48  
  Perspectivas: La Familia
"02:35  
  خلاصه Perspectivas
"01:01  
صحبت کردن درمورد بدن
  مقدمه
"00:56  
  معرفی لغات
"01:15  
  لیست لغات مرتبط به بدن
"00:51  
  تمرین لغات
"00:17  
  معرفی گرامر
"00:57  
  فعل estar
"01:35  
  توصیف حالات فیزیکی
"00:56  
  فعل‌های باقاعده
"02:19  
  اعداد 1 تا 100
"03:05  
  معرفی Perspectivas
"00:36  
  Perspectivas: El Cuerpo Enfermo
"01:34  
  خلاصه Perspectivas
"01:01  
صحبت کردن درمورد مکان‌ها و آب‌ و هوا
  مقدمه
"01:23  
  معرفی لغات
"01:10  
  لیست لغات مرتبط به مکان‌ها و آب و هوا
"00:43  
  تمرین لغات
"00:17  
  معرفی گرامر
"00:57  
  فعل estar و ser
"02:33  
  فعل hay
"01:16  
  فعل‌های متغیر
"03:06  
  صحبت کردن درمورد آب‌ و هوا
"01:08  
  بیان الزام
"00:59  
  صفات ملکی
"01:40  
  مقایسه کردن
"01:24  
  معرفی Perspectivas
"00:41  
  Perspectivas: La Plaza Central
"01:22  
  خلاصه Perspectivas
"00:59  

درباره دوره

زبان اسپانیایی یکی از زبان‌های زنده دنیا و در عین حال یکی از پرکاربردترین زبان‌های حال حاضر دنیا به‌حساب می‌آید. دوره آموزش لغات اسپانیایی با هدف آموزش لغات مهم این زبان در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

آموزش رایگان لغات پرکاربرد زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی از جمله زبان‌های معروف و محبوب در سرتاسر دنیا شناخته شده است. این زبان با حدود 20 میلیون دانشجو در دنیا در دانشگاه‌های مختلف درس داده می‌شود‌. زبان اسپانیایی بعد از زبان انگلیسی متداول‌ترین راه ارتباطی بین مردم دنیا شناخته شده و البته اگر افراد بومی را حساب کنید، این زبان بالاتر از زبان انگلیسی قرار می‌گیرد. همچنین طبق آمار در طول سالیان سال طرفداران زبان اسپانیایی اصلا کم نشده است و روز به روز بر آن‌ها اضافه می‌شود. در دوره  آموزش لغات اسپانیایی ما قرار است با لغات پرکاربرد این زبان آشنا شویم. 

مقدمات یادگیری زبان اسپانیایی 

هر فرد علاقه‌مند به زبان اسپانیایی، باید بداند که مانند هر زبان خارجی دیگر یادگیری اسپانیایی نیز سطح مبتدی دارد و مبتدیان باید با یادگیری اصول اولیه شروع کنند و لغات پرکاربرد را یاد بگیرند. این مقدمه باعث می‌شود با گذراندن گام به گام آموزش لغات اسپانیایی و دیگر مسائل شما از عهده مکالمات روزمره خود بر بیایید. بنابراین یادگیری اصول اولیه به دانشجو کمک می‌کند در یک مکالمه ساده از کلماتی مثل سلام، خداحافظ، لطفا، متشکرم، متاسفم، بله، نه، چه کسی، چه چیزی، چرا، کجا و سایر لغات پرکابرد زبان اسپانیایی بهتر استفاده کنید. 

نکات مهم قبل از شروع یادگیری زبان اسپانیایی 

برای اینکه بتوانید مهارت‌های لازم جهت یادگیری زبان اسپانیایی را با موفقیت کسب کرده و پشت سر بگذارید، به چند نکته زیر توجه کنید. 

  • زبان آموزان بهتر است کتاب‌ها و متون اسپانیایی را که می‌بینند، با صدای بلند برای خود و یا با جمعی از دوستان بخوانند. 
  • برای اینکه لغات اسپانیایی به خوبی در ذهن شما حک شوند، یک لیست از آن‌ها تهیه کرده و هرگاه به لغت تازه‌ای برخورد داشتید، آن را به لیست خود اضافه کنید‌. لیست کلمات ارائه شده در آموزش لغات اسپانیایی مکتب خونه نقطه شروع خوبی برای این کار است. 
  • در آموزش لغات اسپانیایی و گرامر آن متوجه می‌شوید که گرامر زبان اسپانیایی بسیار کسل کننده است. بنابراین باید آن‌ها را در یک جزوه یادداشت کنید تا به مرور چندباره کتاب‌های آموزشی مجبور نباشید.

دوره آموزش لغات اسپانیایی رایگان مناسب چه افرادی است؟ 

فارغ از گستردگی و محبوبیت زبان اسپانیایی، این زبان زبانی شاد و سرشار از موسیقی است که دومین زبان ساده برای یادگیری شناخته می‌شود. با توجه به گستردگی و محبویت زبان اسپانیایی یادگیری آن مناسب طیف وسیعی از افراد به‌حساب می‌آید. درواقع از کسانی که به سفرهای خارجی علاقه دارند تا افرادی که به دنبال موقعیت‌های شغلی جدیدی هستند می‌توانند در این دوره آموزش لغات اسپانیایی شرکت کنند. این دوره یک دوره مقدماتی است که شما به وسیله آن به دنیای دستور زبان و لغات اسپانیایی وارد می‌شوید. پس از آن به راحتی شروع به ساختن جمله‌ها و اصطلاح‌های مختلف اسپانیایی خواهید کرد. در واقع یادگیری زبان اسپانیایی را از طریق این دوره به راحتی پایه‌ریزی می‌کنید.

درباره استاد

Robert Blake

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
وحیده یاوری 1402-02-10
بسیار عالی می شود اگر از اساتید داخلی زبان اسپانیایی برای ادامه دوره استفاده شود. منتظریم.
1400-06-18
عالی بود این دوره خیلی خوب میشد اگر ادامه داشت ... و همینطور دوره های اسپانیایی بیشتری وجود داشت
1399-12-19
دوره عالی بود ولی ما دوره ی کاملی از زبان اسپانیایی رو میخوایم و خواهشا شما بزاریدش😁
مکتب‌خونه
همراه عزیز؛ از پیشنهاد شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا پیشنهادات خود را به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید تا به واحد مربوطه ارجاع گردد. info@maktabkhooneh.org
عارف توسلی 1399-11-04
Hola Este curso fue para mí una revisión de lo que leí. Muchas gracias
سروناز اخوندی 1399-09-05
خیلی حال کردم واقعا به همچین چیزی نیاز داشتم muuuuy gracias🌹
رضا روستا 1399-08-08
اسپانیایی واقعا زبان خوب و پر کاربردیه ولی ای کاش یک دوره جامع و کامل فارسی به اسپانیایی در حد مقدماتی تا پیشرفته رو قرار میدادید.با تشکر
مکتب‌خونه
همراه عزیز سلام پیشنهاد شما به واحد مربوطه منتقل شد
علیرضا مختاری 1401-08-02
خیــــلی خنده داره به خدا.. آموزش یه زبانِ بیگانه، توسط یه زبانِ بیگانه ی دیگه.. مگه اینجا کالیفرنیاست که زبانِ اسپانیایی رو توسط انگلیسی باید یاد گرفت؟؟. همه جایِ دنیا زبان های بیگانه رو با زبون خودشون یاد میگیرن.. کامنتای مردمم خیلی جالبه که همه شون تعریف و تمجید کردن و گفتن عالیه.. باید به حالِ این حجم از غربزدگی واقعاً گریست...

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

زبان اسپانیایی یکی از زبان‌های محبوب در جهان است که گویندگان آن در سرتاسر دنیا دیده می‌شوند. بسیاری از افراد با کمک کتاب آموزش و فیلم‌های مختلف می‌توانند دوره‌های رایگان آموزش لغات اسپانیایی و سایر مهارت‌های این زبان را بگذرانند. این روش از جمله روش‌های سریع و آسان به‌حساب می‌آید که مقدمه‌ای برای یادگیری پیشرفته‌تر زبان اسپانیایی است.

لغات پرکاربرد اسپانیایی در ملاقات اول

بیشتر افراد هنگام شروع آشنایی و ملاقات یکدیگر سلام می‌کنند. در اسپانیایی، این کار با گفتن Hola! (o-la) انجام می شود. Adiós! (a-djos) در زبان اسپانیایی به معنای خداحافظی است. همچنین در مکالمات ساده ممکن است احتیاج داشته باشید که پاسخ سوالی ساده را با بله یا خیر جواب دهید. در زبان اسپانیایی بله Sí (si) و نه No (no) است. هم‌چنین اگر بخواهید سوالی کوتاه مانند چه کسی اینجاست را بپرسید، می‌توانید از عبارت Quién? (kjen) به معنای چه کسی در زبان اسپانیایی استفاده کنید.

به‌جز جملات سؤالی می‌توانید با به کار بردن جملات کوتاه و ساده، کار خود را پیش ببرید‌. صبح‌به‌خیر، عصربه‌خیر، اسمت چیست، نام من . . . است، چطوری، خوبم، ممنون، ساعت چند است، من گم شدم، من متوجه نمی‌شوم، می‌شود آهسته‌تر صحبت کنید و غیره از جملات ساده‌ای هستند که کار مبتدی‌ها را راه می‌اندازند. استفاده از چنین کلمات یا جملات کوتاهی مقدمه‌ای از آموزش لغات اسپانیایی است. 

آموزش رایگان لغات اسپانیایی 

علاوه بر شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشي حضوری در کلاس‌های زبان اسپانیایی، شما می‌توانید آموزش لغات اسپانیایی را با کمک برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار‌ها و یا ویدئو‌های آموزشی سایت‌ها شروع کنید. یادگیری لغات با این روش بسیار سریع و بسته به تلاش خود شما پیش خواهد رفت‌. با دیدن فیلم‌های آموزشی به همراه خواندن کتاب‌های زبان اسپانیایی در زمینه Spanish vocabulary و گرامرها می‌توانید یک دوره آموزش رایگان این زبان را با موفقیت پشت سر بگذارید. 

چه کسانی می‌توانند دوره‌های رایگان آموزش زبان اسپانیایی را بگذرانند؟

زبان اسپانیایی جزء زبان‌های ساده دنیا به حساب می‌آید و علاوه بر محبوبیت زیاد در سطح دنیا این زبان زبانی شاد و سرشار از موسیقی است. یادگیری زبان آن هم زبان اسپانیایی برای طیف وسیعی از افراد مناسب خواهد بود و کسانی که سفر کردن به نقاط مختلف جهان را دوست دارند یا می‌خواهند موقعیت‌های شغلی جدیدی را امتحان کنند، می‌توانند آموزش لغات اسپانیایی و دیگر مهارت‌ها را به راحتی پشت سر بگذارند. گذراندن دوره‌های آنلاین آموزش زبان اسپانیایی با آموزش لغات شروع شده و شما بعدها می‌توانید جملات مد نظرتان را بسازید. 

سرفصل‌های دوره آموزش لغات اسپانیایی

دوره آموزش لغات اسپانیایی رایگان از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • خانواده و دوستان

در این بخش ابتدا دستور زبان و تلفظ اسپانیایی معرفی می‌شود که به کمک آن‌ها شما شروع به ساختن کلمه‌ها می‌کنید. در پایان این بخش شما می‌توانید به راحتی در مورد خانواده خود صحبت کنید. همچنین قادر به شمردن تا 10 هستید. در این بخش شما پایه‌های لغات خود را خواهید ساخت. در ضمن با فعل‌هایی که به ar ختم می‌شوند آشنا می‌شوید.

  • بدن

در بخش دو شما به ساخت لغات اسپانیایی خود ادامه می‌دهید. همچنین می‌توانید در مورد بدن و حواس پنج‌گانه خود صحبت کنید. در این بخش شما تا شمردن 100 عدد اول پیش خواهید رفت. علاوه بر این به صرف کردن فعل‌ها (افعالی که به er ،ar و ir ختم می‌شوند) در زمان حال خواهید پرداخت.

  • مکان‌ها و آب و هوا

در این بخش یادگیری لغات را ادامه داده و نحوه صحبت کردن در مورد مکان‌های مختلف و آب و هوا را خواهید آموخت. علاوه بر تمرین صرف فعل، برخی از افعال بی‌قاعده را هم در این بخش یاد خواهید گرفت. شما در پایان این بخش به وسیله صفت‌ها می‌توانید به مقایسه بپردازید.

پس از پایان دوره آموزش لغات اسپانیایی رایگان شما قادر به صحبت درمورد خانواده و اطرافیان خود خواهید بود و می‌توانید درمورد خودتان هم صحبت کنید. همچنین می‌توانید به راحتی از طریق فیلم‌ها، یادداشت‌ها، آهنگ‌ها و کتاب‌های مختلف به کشف زمینه‌های فرهنگی جهان اسپانیایی بپردازید. اگر به فکر یادگیری زبان اسپانیایی هستید، ماجراجویی را از همین نقطه و از دوره آموزش لغات اسپانیایی شروع کنید. 

صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  University of California, Davis
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  42 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:55 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)