دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 22 دانشجو
هادی عرفان نیا
1 ماه پیش
دوره خوبیه ولی باید ccna , ccnpرو بخونی
شهروز ابراهیمی
6 ماه پیش
دوره عالی بودش فقط خوشحال میشیم که نحوه اد کردن میکروتیک به iceهم میبود تو دوره
سیدمحمدرضا واقفی نژاد
6 ماه پیش
بسیار عالی
محمد ابراهیم عبیری
8 ماه پیش
سلام خ خلاصه و خوب بدون هیچ شاخ و برگ اضافی ممنون
مجید حدادیان
28 روز پیش
دوره خوبی بود ولی نحوه اتصال endpoint system ها به ISE و پروتکل radius آموزش داده نشده.
ابوالفضل پاسبان
2 ماه پیش
دوره مفیدی بود. ممنونم











