آموزش معاملات فیوچرز بایننس

وقتی در بازارهای سرمایه مختلف مانند بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید، متوجه خواهید شد معامله گران همواره سود نمی‌کنند و مواقع زیادی پیش می‌آید که ضررهای زیاد و سنگینی را نیز متحمل می‌شوند. به کمک ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
حامد اصفهانی
حامد اصفهانی
5 (6 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  12 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره آموزش معاملات فیوچرز بایننس

معاملات فیوچرز بایننس

آموزش معاملات فیوچرز در بایننس می‌تواند متقاضیان را با پیشروترین پلتفرم معاملات ارز رمزنگاری آشنا کند. به دلیل خطرناک بودن معاملات فیوچرز و اهرم‌دار، آموزش در این حوزه و کسب تجربه و مهارت فیوچرز بایننس ضروری است. متقاضیان در این دوره آموزشی با اصول فنی آشنا می‌شوند تا بتوانند وارد سرمایه‌گذاری در این بازار بزرگ شوند.

  ساخت حساب کاربری و آشنایی اولیه با محیط نرم‌افزار
"10:26  
  راه‌های انتقال پول به فیوچرز
"06:47  
  قراردادهای Perpetual و Quarterly
"07:38  
  تشریح بخش‌های نرم‌افزار بایننس
"06:20  
  ماشین حساب PNL
"17:32  
  سربرگ Target Price و Liquidation Price
"04:14  
  تشریح تب‌های Limit و Market و Post Only
"16:05  
  تشریح تب‌های Stop Limit و Stop Market و Trailing Stop
"11:26  
  تشریح بخش Preference
"03:39  
  خرید ارز و توضیحات Position
"11:24  
  قابلیت‌ها و نکات کلیدی نرم‌افزار
"23:14  
  آموزش فیوچرز با اپلیکیشن بایننس در موبایل
"17:57  

درباره دوره

وقتی در بازارهای سرمایه مختلف مانند بازار ارز دیجیتال فعالیت کنید، متوجه خواهید شد معامله گران همواره سود نمی‌کنند و مواقع زیادی پیش می‌آید که ضررهای زیاد و سنگینی را نیز متحمل می‌شوند. به کمک آموزش فیوچرز شما یاد می‌گیرید به طور کاملا اصولی و با کمترین میزان ضرر معامله کنید. این معاملات به شما کمک می‌کنند که ضررهای خود را در آینده تبدیل به سود کنید.

معامله فیوچرز یا همان آتی برای کسب سود

در شرایط پر رونق کنونی بازارهای مالی، هر روزه روش‌ها و استراتژی‌های جدیدی برای معاملات در بازارهای مالی معرفی و عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند با یادگیری و استفاده درست و بهینه از این استراتژی‌ها بیشتر از قبل به سود دهی برسند. یکی از این روش‌های معاملات فیوچرز است که با عنوان معاملات آتی نیز شناخته می‌شوند. در واقع در این سبک از معاملات، خریدار و فروشنده، برای معامله یک سهم یا یک ارز در آینده توافق کرده و قرارداد می‌بندند. از زمان عقد قرارداد تا زمان مقرر شده که انتقال پول از کیف پول انجام شود؛ هر دو طرف باید به یکدیگر متعهد باشند و تمام جزئیات قرارداد را انجام دهند.

 برای اینکه کنترل بیشتری روی معاملات فیوچرز و همچنین limited Order ها انجام شود، دستورالعمل‌هایی تحت عنوان Time in Force ارائه شده‌اند که در این راستا بسیار کمک‌کننده هستند. آموزش تحلیل تکنیکال در استفاده بهینه از این سبک معاملات می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ چراکه شما با تحلیل تکنیکال خوب و دریافت سیگنال‌های مفید، می‌توانید به یک پیش‌بینی نسبی از وضعیت آینده بازار در شرایط تعادل برسید و سپس با معاملات آتی ترازوی سود و ضرر خود را به سمت سود سنگین‌تر کنید.

ویژگی‌ها و مزیت‌های آموزش فیوچرز و انجام این معاملات

معاملات فیوچرز نسبت به سایر معاملات رایج در بازار مزیت‌های زیادی را برای کاربران به دنبال دارند؛ در ادامه به معرفی این مزیت‌ها پرداخته شده است.

  • قابلیت تعیین زمان برای انجام معامله

یکی از اصلی‌ترین مزایای معاملات فیوچرز این است شما می‌توانید زمانی را در آینده برای خرید و فروش خود انتخاب کنید و در زمان مقرر شده معامله شما انجام شود. می‌توان گفت هیچ کدام از روش‌های معاملاتی رایج این ویژگی را ندارند.

  • امکان تعیین حجم معامله

ویژگی بعدی این روش تعیین حجم معامله است. یعنی فروشنده می‌تواند حجم خاصی از دارایی و سهم خود را برای معامله در قرارداد قید کند و هیچ لزومی ندارد که بخواهد حجم مشخصی را بفروشد.

  • قابلیت پرداخت کارمزد در زمان عقد قرارداد

همان‌طور که می‌دانید، تمامی معاملات انجام‌گرفته در بخش‌های مختلف بازار، دارای کارمزد هستند. یکی از ویژگی‌های معاملات فیوچرز این است که هزینه و کارمزد آن دقیقا در زمان عقد قرارداد پرداخت می‌شود.

  • ثبات قیمت

دیگر ویژگی این نوع معامله مربوط به ثبات قیمت یا اصطلاحا استیبل کوین در آن است. یعنی اگر شما بخواهید بیت کوین معامله کنید، قیمت بیت کوین در زمان ثبت سفارش هزار دلار باشد و بر سر آن به توافق رسیده باشید، پس از گذشت زمان این هزار دلار به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد. پس قیمت لحظه در این معامله ملاک نبوده و همه چیز مربوط به قیمت توافق شده در زمان بستن قرارداد خواهد بود.

 

صرافی برای معاملات فیوچرز

یکی از نکات مهمی که در دوره آموزش فیوچرز برای آموزش در نظر گرفته شده، معرفی صرافی‌هایی است که خدمات مربوط به این دسته از معاملات را انجام می‌دهند. صرافی‌های زیادی مانند صرافی کوکوین، صرافی کوینکس Coinex و ... وجود دارند که از معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کنند و در این زمینه فعالیت دارند.

اگر بعد از سپری کردن دوره آموزش فیوچرز به‌صورت کامل، بخواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید، تنها کافی است که یکی از صرافی‌های معتبر و مطمئن را پیدا کنید که معاملات Futures در صرافی موردنظر انجام شود. یکی از صرافی‌های آنلاین قابل‌ اطمینان که مشتریان بسیار زیادی هم در این زمینه دارد، بایننس نام دارد. از طریق این صرافی شما می‌توانید معاملات فیوچرز بایننس خود را در امنیت بالا انجام دهید.

روش انجام معاملات فیوچرز

زمانی که شما بخواهید معاملات آتی یا همان فیوچرز را در کار با صرافی کوکوین انجام دهید، خواهید دید که به دو طریق Limit Stop می‌توانید این کار را انجام دهید. فرآیند انجام معامله در هر روش متفاوت از دیگری بوده که شما با سپری کردن دوره آموزش فیوچرز، می‌توانید اطلاعات کافی را درباره هر دوی آن‌ها به دست بیاورید.

ماشین حساب فیوچرز بایننس

زمانی که شما اقدام به یادگیری معاملات فیوچرز بایننس می‌کنید، لازم است نحوه کار کردن با ماشین حساب این نوع معاملات را نیز یاد بگیرید. این ماشین حساب در بالای فیلد ثبت سفارش قرار دارد و شما می‌توانید از آنجا آن را پیدا کنید.

ماشین حساب فیوچرز این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید قبل از اقدام به وارد شدن به معاملات لانگ و شورت، مقادیر موردنظرتان را به خوبی محاسبه کنید. استفاده از اهرم نوار لغزنده در این ماشین‌حساب برای محاسبات کمک ویژه‌ای است. شما می‌توانید با تنظیم کردن آن روی هر تب، از آن به عنوان یک مبنا در انجام محاسباتتان استفاده کنید.

محتوای دوره آموزش فیوچرز بایننس

این دوره آموزشی بر اساس میزان موفقیت، زمان و هر موجودی که باید با آن معاملات را انجام دهید بنا شده است. متقاضیان با آموزش اصولی می‌توانند برنامه درآمدزایی خود را به طور مستمر حفظ کنند و آن را توسعه دهند.

در دوره آموزش معاملات فیوچرز در بایننس شما به‌صورت کامل و تخصصی تمامی بخش‌های معاملات آتی بایننس فیوچرز را آموزش می‌بینید. موارد آموزشی عبارتند از:

  • آشنایی با محیط معاملات اهرم‌دار LEVERAGE بایننس فیوچرز 
  • نحوه محاسبه کمسیون Fee یا کارمزد Binance futures
  • آموزش کار با ماشین‌حساب بایننس PNL
  • آموزش معاملات پوزیشن لانگ Long و پوزیشن Short
  • مارجین کراس Cross و Isolated
  • انواع سفارش گذاری Order
  • آموزش Take Profit (tp) و Stop Loss (sl)
  • Trailing Stop یا استاپ لاس شناور در بایننس
  • آموزش فیوچرز بایننس در اندروید، اپل و ویندوز
  • آموزش STOP LIMIT،POST ONLY ،LIMIT و MARKET

در ادامه دوره آموزش فیوچرز به مباحثی از جمله موارد زیر پرداخته می‌شود:

  • کار با صرافی و چارت فیوچرز
  • بایدها و نبایدهایی موجود در معاملات فیوچرز
  • آستانه سود و زیان و بررسی ریسک معاملات فیوچرز
  • قرارگرفتن فایل‌های تکمیلی در اختیار متقاضیان به دلیل تغییرات روزانه پلتفرم‌های صرافی

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher حامد اصفهانی

حامد خالقی اصفهانی ۴ سال مدیریت شرکت رستا آی‌تی تولید موشن‌گرافیک و تبلیغات آنلاین را به عهده داشته است. همچنین به‌عنوان کارآفرین برتر اصفهان سال ۹۷ در برنامه پایش شبکه یک صداوسیما حضور داشته‌ است.

 

 

 

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
آذر موحدی طالمی 1401-01-31
نکات مبهم را کاملا ساده و روان بیان میکنند. بسیار عالی بود.ممنون از استاد که این دوره را رایگان برگزار کردند.
1401-01-05
واقعاً عالی، مختصر و مفید و بسیار کاربردی. چیزی که خیلی‌ها دنبالش بودن. درود بر شرفت.
سیدحسین احمدی 1400-07-05
عالی
1400-06-30
خیلی عالی و جامع بود.ممنون از یاری تان.بعضیا بابت آموزش همین فیوچر میلیونی از هنرجو هاشون پول میگیرن.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.

مزایای دوره آموزش معاملات فیوچرز در بایننس

چند دلیل واضح وجود دارند که باید در دوره آموزش معاملات آتی در بایننس شرکت کنید:

  • بدون داشتن سرمایه واقعی و تنها با گشودن یک لوریج می‌توانید تجارت کنید.
  • راهکارهای مورداستفاده در معاملات فیوچرز بایننس به‌صورت کامل در این دوره توضیح داده خواهد شد.
  • روند شناسی در معاملات مارجین را به طور اصول فرار می‌گیرد.
  • روان‌شناسی بازار و مدیریت سرمایه و ریسک را آموزش می‌بینید.
  • استراتژی‌های کاربردی و موفق (مانند خرید پله‌ای) در بازارهای فیوچرز را یاد می‌گیرید.
  • معاملات را به شکلی اصولی و راحت انجام می‌دهید.
  • نحوه کارکرد، سیستم وام‌دهی و تعیین حد ضرر را آموزش می‌بینید.
  • با آموزش فنی می‌توانید سود بالایی کسب کنید.
  • استراتژی‌های تجارت انعطاف‌پذیر که به درآمدزایی بیشتر کمک می‌کند را یاد می‌گیرد.
  • در این دوره حتی راهکارهای بهبود مشکلات پیش‌بینی‌نشده که می‌تواند هنگام معامله گریبان‌گیرتان شود نیز آموزش داده می‌شوند.

دوره آموزش معاملات فیوچرز در بایننس برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی صرفاً برای متقاضیانی است که قبلاً دوره آموزشی مقدماتی و اسپات صرافی بایننس را گذرانده‌اند و معاملات اسپات را کامل مسلط هستند. درهرصورت، هرکسی که به ترید ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشد می‌تواند از این دوره نهایت استفاده را ببرد. معاملات آتی برای هر فردی که سرمایه‌ای در اختیار دارد و می‌خواهد از آن سرمایه برای کسب درآمد بیشتر استفاده کند، انتخابی بسیار عالی است.

متقاضیان با شرکت در تمامی فصل‌های آموزشی این دوره می‌توانند در اجرای مدیریت ریسک بسیار خوب عمل کنند. این مهم باعث می‌شود تا متقاضیان در معاملات آتی ارزهای دیجیتال مانند بایننس فیوچرز بازدهی خوبی کسب کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌خوبی درک کنند که تریدینگ خیلی پرسودتر از استخراج بیت کوین است زیرا برای استخراج بیت کوین به تجهیزات قوی و گران‌قیمت نیاز است.

 

بلاک چین و ارزهای دیجیتال

آموزش پرایس اکشن

آموزش ایچیموکو

poster
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  12 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  2 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)