دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 104 دانشجو
معصومه آبرون
5 ساعت پیش
دارم گام به گام پیش میرم و همزمان باهاش کار میکنم و واقعا کاربردیه
سهراب شعبانی
13 ساعت پیش
بسیار عالی
دانشجوی دوره
8 روز پیش
عالی
نیلوفر فرجی
9 روز پیش
این دوره برای من بسیار مفید و قابل فهم بود. مطالب به شکلی ساده و روان توضیح داده شده بودند و روند آموزش خستهکننده نبود. یکی از نقاط قوت دوره این بود که هر زمان هنگام تمرین به مشکلی برمیخوردم، بهراحتی میتونستم بخش مربوطه را پیدا کنم و دوباره ویدیو را ببینم تا موضوع را کامل یاد بگیرم. من قبل از این هیچ تجربهای در کار با ایلاستریتور نداشتم، اما بعد از گذراندن این دوره تونستم طراحیهای ساده را خودم انجام بدم. توضیحات کامل، کاربردی و مناسب افراد مبتدی بود و باعث شد یادگیری این نرمافزار برام بسیار راحت باشه.
جواد مهدی زاده مقدم
14 روز پیش
عالی
محسن افلاكي
15 روز پیش
عالی










