آموزش مقدماتی پلتفرم تحلیلی لونار کراش

poster
پیش‌نمایش دوره

پلتفرم تحلیلی لونار کراش (lunarcrush) یک محیط حرفه‌ای برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی داخل یک شبکه بلاک‌چین رمزارزها و البته توکن‌های غیر قابل تعویض و همین‌طور سهام شرکت‌های بین‌المللی است. به‌جرئت می‌توان گفت تحلیل اجتماعی ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
2 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 معرفی پلتفرم و بررسی پلن‌های آن

 آشنایی با رمز ارزها

 آشنایی با NFT

 آموزش استفاده از لونارکراش برای تولید محتوا

پیش‌نیاز‌ها

همان‌طور که گفته شده است این دوره مقدماتی است و نیاز به‌پیش نیاز خاصی ندارد اما آشنایی با بازار رمزارزها و بلاک‌چین می‌تواند در درک مطالب ارائه شده کمک کند هرچند که مطالب به‌صورت روان و با درنظرداشتن همه‌گونه سطح آشنایی بیان می‌شوند.

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی پلتفرم تحلیلی لونار کراش

مقدمه

در این فصل همان‌طور که از نامش پیداست به آشنایی با این پلتفرم می‌پردازیم تا درک مطالب پیش‌رو آسان‌تر بشود .

  معرفی پلتفرم
مشاهده
"10:41  
  بررسی پلن‌های پلتفرم
"11:35  
رمزارزها

در این فصل به برسی رمزارزها و آموزش ابزارهای سایت می‌پردازیم همچنین می‌توان گفت این فصل مهم‌ترین فصل دوره است

  معرفی
"16:04  
  متریک‌ها
"20:25  
  صرافی‌ها
"16:11  
  اینفلوئنسرها
"10:14  
  برسی چند رمزارز
"19:31  
ان اف تی

در این بخش به برسی توکن‌های غیر مثلیو  کالکشن‌ها می‌پردازیم و بسیاری از آنها را نیز معرفی می‌کنیم.

  لیست کالکشن‌ها
"21:30  
  متریک‌ها
"14:28  
  اینفلوئنسرها
"10:36  
  برسی چند کالکشن
"19:02  
سهام‌ها

در این بخش به معرفی سهم‌های بازار بین‌الملل و برسی ابزارهای ارائه شده در سایت می‌پردازیم.

  داشبورد سهام _ قسمت اول
"13:21  
  داشبورد سهام _ قسمت دوم
"11:24  
جمع‌بندی

در این فصل یک مرور اجمالی بر مطالب و همچنین یک جمع‌بندی ارائه می‌دهیم.

  استفاده از لونار کراش برای تولید محتوا
"06:22  
  منابع خبری
"08:40  

درباره دوره

پلتفرم تحلیلی لونار کراش (lunarcrush) یک محیط حرفه‌ای برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی داخل یک شبکه بلاک‌چین رمزارزها و البته توکن‌های غیر قابل تعویض و همین‌طور سهام شرکت‌های بین‌المللی است. به‌جرئت می‌توان گفت تحلیل اجتماعی یا آنچین رمزارزها به‌اندازه تحلیل تکنیکال و یا حتی بیشتر برای فعالان این حوزه دارای اهمیت است و برترین فعالان حوزه رمزارزها در حال استفاده از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده دیتاهای آنچین شبکه‌های بلاک‌چین هستند. به همین دلیل تصمیم بر آن گرفتیم یک دوره آموزش مقدماتی پلتفرم لونار کراش (lunarcrush) را که یکی از برترین پلتفرم‌های ارائه‌دهنده این دیتا است ضبط و ارائه کنیم که در ادامه به معرفی این دوره آموزش لونار کراش خواهیم پرداخت.

 معرفی دوره آموزش لونار کراش

دوره آموزش لونار کراش با هدف آموزش این ابزار حرفه‌ای برای تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی داخل شبکه بلاک چین تهیه شده است. این دوره با آموزش مقدمات لونار کراش شروع می‌شود و با آموزش رمز ارزها، NFT، سهام‌ها  و همچنین دو جلسه جمع‌بندی خاتمه میابد. دوره نام‌برده در قالب چهار فصل به مدت ٤ ساعت محتوای آموزش توسط سهیل خسروی ارائه شده است.

پلتفرم لونار کراش چه کاربردی دارد؟

مهم‌ترین کاربرد این پلتفرم در زمینه بررسی داده‌های رمزارزها و شبکه‌های بلاک‌چین است اما ابزارها و بخش‌های دیگری نیز در این پلتفرم قرار گرفته است که به آنها می‌پردازیم.

  • ابزارهای بررسی ان اف تی‌ها (NFT): یکی از بخش‌های جالب این پلتفرم پلتفرمی برای بررسی کالکشن‌های توکن‌های غیر قابل تعویض است که در آن اطلاعاتی در مورد متغیرهای کالکشن‌ها و افراد تأثیرگذار و همچنین داده‌های شبکه‌های اجتماعی آنها به ما می‌دهد
  • ابزارهای بررسی صرافی‌ها: یکی از بخش‌های دیگر پلتفرم است که به ما اجازه بررسی دیتاهای صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز را می‌دهد.
  • تولید محتوا و اشتراک‌گذاری: یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب پلتفرم لونار کراش قابلیت گزارش‌گیری از تمام بخش‌ها و دیتاها و آنالیزهای سایت است که می‌توان تمام نمودارها و گراف‌ها و یا اینفوگرافیک‌های ارائه شده در سایت را در حالت و شکل‌های مختلف در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید این قابلیت یکی از جذاب‌ترین امکانات برای فعالان و بلاگرهای حوزه رمزارزها و یا شبکه‌های بلاک‌چین است.

در دوره آموزش لونار کراش با این مباحث آشنا خواهیم شد.

مطالب عنوان شده در دوره آموزش لونار کراش چیست؟

ما تمام سعی خود را کردیم که تمام المان‌های پلن رایگان سایت را در این دوره آموزش لونار کراش به شما عزیزان آموزش دهیم. از کوچک‌ترین داده‌های ارائه شده تا ترکیب چندین گراف و تحلیل و تفسیر آنها برای مثال در قسمت رمزارزها ما به صفحه اصلی، صرافی‌ها، فعال شبکه‌های اجتماعی و برسی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در رسانه‌ها می‌پردازیم و روش‌های تحلیل آن‌ها را به‌صورت کامل ارائه می‌کنیم و یا در بخش ان اف تی‌ها به بررسی کالکشن‌های محبوب جهانی و تحلیل داده‌های آن‌ها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

همچنین یک آشنایی و توضیح در مورد سهام‌ و شرکت‌های بازار بورس بین‌المللی در این دوره آموزش لونار کراش ارائه می‌دهیم. در انتهای دوره آموزش لونار کراش نیز یک مرور اجمالی به منابع دیگر برای یادگیری این حوزه یعنی تحلیل داده‌های اجتماعی یا سنتیمنتال ارائه می‌دهیم تا عزیزان بتوانند برای یادگیری شخصی از آن‌ها استفاده کنند.

چرا دوره آموزش لونار کراش؟

اگر شما کاربران می‌خواهید وارد عرصه بازار ارز دیجیتال شوید و با آموزش سایت لونار کراش آشنا شوید بهتر است این دوره آموزش لونار کراش را از دست ندهید. ما در این دوره آموزش ابزار لونار کراش قصد داریم تا شما را با سایت لونار کراش آشنا کنیم تا بتوانید به‌صورت حرفه‌ای رفتار معامله گران بازار ارز دیجیتال را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهید که این پلتفرم برای رصد احساسات طراحی شده است. سایت لونار کراش برای جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها به شیوه هوش مصنوعی برای ارزهای دیجیتال طراحی شده است که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher سهیل خسروی
علاقه مندان به فناوری | دانشجو خودآموز | علاقه مند به کارآفرینی | دوستدارفین تک و فناوری پیشرفته | مدیریت پروژه
مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
آرین عرب نوری 1403-01-17
بیشتر سایت رو از رو مرور کرد و توضیح داد و هیچ بینشی انتقال داده نشد.

دوره‌های پیشنهادی

آموزش سایت لونار کراش

آموزش سایت لونار کراش برای معامله گران ارزهای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است زیرا سایت لونار کراش یکی از ابزارهای مهم است که آلت کوین را به شکل حرفه‌ای امتیازبندی می‌کند که این امتیاز به شکلی است که هرچه به نمره 100 نزدیک‌تر باشد عملکرد معامله بهتر است. معامله گران برای تحلیل فاندامنتال سرمایه‌گذاری Lunra CruSh  خود می‌توانند به شکل ساده از سایت لونار کراش برای سود و رصد احساسات ارز کمک بگیرند بنابراین آموزش سایت لونار کراش بسیار مهم است.

برای دستیابی به منفعت‌های لازم در بازار ارزهای دیجیتال باید با ابزار آن‌ها آشنا باشید که یکی از این ابزارهای اساسی سایت لونار کراش است که باید حتماً آموزش سایت لونار کراش را فرابگیرید تا بتوانید به موفقیت‌های ویژه‌ای دست‌یابید. دریافت داده‌های قابل‌اعتماد با کنترل دقیق توسط سایت لونار کراش انجام می‌شود و افرادی که به‌طور مداوم در این بازار معامله می‌کنند بسیار مهم است که آموزش سایت لونار کراش را فرابگیرند تا در اندک‌ترین زمان به موفقت دست یابند.

ویژگی و مشخصه‌ سایت لونار کراش

ویژگی و مشخصه سایت لونار کراش به این شکل است که دارای رابط کاربردی ساده بوده و این ویژگی باعث شده تا مورد استقبال معامله گران قرار گیرد و به‌راحتی می‌توانند از خدمات ویژه این سایت بهره‌مند شوند. همچنین سایت لونار کراش داده‌های به‌روز شده را در مورد ارزهای دیجیتال آلت کوین، بیت کوین در اختیار افراد قرار می‌دهد و عملکرد گلکسی اسکور را که یکی از بخش‌های مهم است مورد بررسی قرار داده و نمره 100 یا پایین‌تر را می‌دهد.

برای وارد شدن به بازار ارز دیجیتال باید مهارت لازم را داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از سایت لونار کراش از اخبار فاندامنتال به‌خوبی آگاه شوید و کسب درآمد خوبی داشته باشید و به سود ویژه‌ای دست‌یابید. یکی از شاخص‌های سایت لونار کراش این است که آلت کوین‌ها را رتبه‌بندی می‌کند که عملکرد آلت کوین را با بیت کوین به شکل ویژه‌ای بررسی می‌کند و به‌صورت حرفه‌ای تجزیه‌وتحلیل می‌نماید که همین یکی از ویژگی‌ها و مشخصه‌های سایت است حتی این سایت کلاینت‌های ماینرکرافت را بررسی می‌کند که در دوره آموزش لاونار کراش به آن خواهیم پرداخت

کسب درآمد از ارز دیجیتال با آموزش سایت لونار کراش

اگر به بازار ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کسب درآمد داشته باشید باید آموزش سایت لونار کراش را فرابگیرید زیرا یکی از سایت‌هایی است که نقش مهمی برای معامله گران ایفا می‌کند. شما برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به دانش تخصصی احتیاج دارید که به سود قابل‌توجهی برسید بنابراین آموزش سایت لونار کراش بسیار اهمیت دارد تا بتوانید سیگنال‌ها را بررسی کنید و گلکسی اسکور به پروژه امتیاز می‌دهد که این امتیاز در سنجش عملکرد مؤثر است. همچنین آلت رنگ می‌تواند آلت کوین‌ها را رتبه‌بندی نمایند که استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را با بیت کوین می‌سنجد و این عملیات با سایت لونار کراش انجام می‌شود که باعث کسب درآمد بیشتر از ارز دیجیتال می‌گردد.

تحلیل فاندامنتال با سایت لونار کراش

تحلیل فاندامنتال با سایت لونار کراش انجام می‌شود که به‌صورت روزانه داده‌ها به شکل حرفه‌ای آپدیت خواهد شد تا معامله گران در سرمایه‌گذاری Lura Crash خویش ضرر نکنند و حتی صرفه‌جویی در زمان با این سایت امکان‌پذیر است. دنیای ارزهای دیجیتال با نوساناتی همراه بوده که برای افزایش کسب سود و تحلیل فاندامنتال می‌توانید از سایت لونار کراش کمک بگیرید که رصد احساسات کلی بازار این سایت انجام می‌شود.

ممکن است تحلیل فاندامنتال برای تازه‌کاران بسیار سخت باشد که آن‌ها می‌توانند این تحلیل را با سایت لونار کراش انجام دهند که بهترین مسیر برای مخاطبان تازه‌کار این بازار است زیرا لونار کراش با تکنولوژی به‌روز و هوش مصنوعی اطلاعات را گردآوری می‌کند و در اختیار کاربران گرامی قرار می‌دهد.

نحوه کارکرد با سایت لونار کراش

نحوه کارکرد با سایت لونار کراش به این شکل است که شما برای دریافت اطلاعات ارزهای دیجیتال به جستجوی اینترنتی نیازی ندارید و لازم نیست به‌صورت پیوسته جستجو کنید زیرا با این سایت می‌توانید به‌آسانی اطلاعات را دریافت نمایید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. همچنین نحوه کارکرد با سایت لونار کراش به این صورت است که معیارهای گوناگونی را برای رتبه‌بندی آلت کوین‌ها در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد و آگاهی افراد را از این پروژه به شکل قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

اگر شما معامله گران می‌خواهید در زمان اندکی برروی آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنید و با سود آن بیت کوین بیشتری گردآوری کنید بهتر است با نحوه کارکرد سایت لونار کراش آشنا شوید زیرا این سایت به شما یاری می‌رساند تا سود خوبی به دست آورید زیرا عملکردها را با مقایسه با بیت کوین به شکل مطلوبی انجام می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت به توضیحی در مورد آموزش سایت لونار کراش پرداخته شد که توضیحات جامعی در مورد کسب درآمد از ارز دیجیتال با آموزش سایت لونار کراش و تحلیل فاندامنتال با سایت لونار کراش بیان شد که شما معامله گران گرامی می‌توانید با این آموزش لونار کراش به سود قابل‌توجهی از ارزهای دیجیتال دست‌یابید و می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای کسب درآمد داشته باشید. بدین منظور بهتر است آموزش سایت لونار کراش را از دست ندهید زیرا دارنده ویژگی‌های مثبتی است.

 

poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  4 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  4 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)