دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 8 دانشجو
ماندانا گورابی
3 روز پیش
goood
مهدیه قرقچیان
5 روز پیش
خوب بود
فاطمه عزیزی
10 روز پیش
عالی هست... کاش یک قسمتی هم تعبیه میشد دوستانی که مجازی اموزش میبینن در پایان ترمشون کارهاشون را اشتراک بزارن تا اساتید از خروجی اموزشهاشون مطلع شن
زهرا قلمبُر
21 روز پیش
جامعیت محتوا خوب بود. ولی لازمه اتصالات هم آموزش داده بشه. منتظر دوره تکمیلی هستم.

