دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 16 دانشجو
مبینا امرالهی
1 سال پیش
بسیار کاربردی
اميررضا جهانخواه
2 سال پیش
دوره روون و خوبی بود - 1- نیازه به تمرین پرامت ها با توجه به نیاز خود آدمه 2- دوره واقعا در سطح مبدتی هست و و تخصصی و حرفه ای در این خصوص صحبت نمیکنه 3- زیرنویس خیلی جاها همخوان با فیلم و صحبت گوینده نیست و نیاز به اصلاح داره
دانشجوی دوره
27 روز پیش
فقط برای اشنایی و کسایی که خیلی مبتدی هستن خوبه
سهیل نهرور
1 سال پیش
برای آشنایی با مهندسی پرامپت خوب بود. اگر سرعت صحبت کردن گوینده کمتر بشه بهتره.










