امتیاز و نظرات کاربران
4.7
از مجموع 12 امتیاز
8نظر15 روز پیش
خوب و کاربردی بود.
سید مهدی نواب کاشانی
18 روز پیش
عالی بود و کاربردی
فرشید اردوانی
18 روز پیش
مدرس عالی توضیح میدهد
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
فقظ میتونم بگم بسیار عالی
حجت اله ترکیان
1 ماه پیش
عالی
فاطمه تقدسی
1 ماه پیش
درود بر شما ، تشکر آموزش به شیوه ساده و کاربردی بود
مهدی اکبراسترابادی
6 ماه پیش
ساده و کاربردی و مدرس هم خیلی روان و عالی توضیح داده
شاهو احمدی
3 ماه پیش
فن بیان استاد خوب دوره مقدماتی بود ولی اطلاعات بهتری می شد به دانشجو منتقل کرد . و مثالهای بیشتر و توضیح گزینه ها با دلیل فنی و دقیق تر به هر حال رکورد دوره کار سختی است خداقوت
محسن امین زارع




