امتیاز و نظرات کاربران
از مجموع 17 امتیاز
11نظر13 روز پیش
برای شروع عالیه
دانشجوی دوره
19 روز پیش
دوره خوبی بود باعث شد بیشتر به نویسندگی مشتاق تر بشم و بفهمم که استعداد خوبی دارم در این مسیر
دانشجوی دوره
19 روز پیش
عالی بود
زهرا ابراهیمی
2 ماه پیش
کاربردی و مناسب
محمدجواد ملکی
3 ماه پیش
برای فردی که به تازگی میخواد نویسندگی رو شروع بکنه واقعا کاربردی و آموزنده هست.
اسرا قائم پناه
4 ماه پیش
خیلی دوره ی کاربردی بود
پارسا صحرایی
3 روز پیش
در حد آشنایی اولیه دوره مفیدی بود.
امیر مهدی شفیعی
1 ماه پیش
اگر یک مثال ساده را به عنوان پروژه درس از ابتدا تا انتها مطرح و تکمیل میکردند و مخاطب میتونست در طول دوره یک داستان بنویسه دوره کامل میشد و عالی، الان خوبه ولی عالی و کامل نیست
علی صادقی
2 ماه پیش
لحن و بیان مدرس خوب مطالب در حد آشنایی و مبتدی برای کسانی که میخوان شروع کنن مفیده
افسانه شفیعی
22 روز پیش
به طور کلی دوره ی خوبی بود و نکات خوبی درش گفته میشد . اما مثال نداشت و صرفا نکات پشت سر هم قطار میشدن در صورتی که اگر یک مثال از کتاب یا فیلم آورده میشد و نکتت مختلف روی همون کتاب توضیح داده میشد فهم بیش تری حاصل میشد . یک جاهایی از مثال هایی از انیمیشن ها استفاده میشد ولی کافی نبود . این دوره صرفا شما رو با معانی اصطلاحات مختلف نویسندگی اشنا می کنه . برای کسانی که از صفر می خواهند نویسندگی رو یادبگیرند مفید هست . با سپاس از مدرس و وقتی که قرار داده بودن .
فاطمه رفیع طاری
1 ماه پیش
اصول پایه رو بهتون یاد میده دوره خوبیه . اگه چندتا تمرین هم داده بوده عالی میشد.برای تازه کارها بسیار مناسب و کار آمده
فائزه آرمان





