آموزش هنر مصاحبه شغلی

poster
پیش‌نمایش دوره

با این دوره آموزشی منحصر به فرد از Big Interview و Coursera، یاد بگیرید که چگونه مصاحبه‌های خود را به پیشنهادهای شغلی تبدیل کنید. شما از سؤالات مصاحبه گونگی پاسخ به آنها را یاد می‌گیرید. ... ادامه

برگزارکننده:  Coursera  Coursera
مدرس دوره:
5 (1 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 یادگیری استراتژی‌هایی برای یافتن شغل‌ و دریافت دعوت‌های مصاحبه بیشتر

 یادگیری اصول مصاحبه و نحوه بهتر ارائه نمودن نقاط قوت

 یادگیری نحوه پاسخ‌دهی به سوالات دشوار مصاحبه

 یادگیری نحوه بهینه‌ کردن رزومه

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هنر مصاحبه شغلی

اصول مصاحبه

خوش آمدید! این دوره به شما کمک می‌کند تا نتایج جستجوی شغل خود را بهبود دهید، خواه تازه‌کار باشید یا یک کارجوی باتجربه که به دنبال ترفندها و تکنیک‌های جدید هستید. فصل اول منحصراً بر هنر مصاحبه شغل تمرکز می‌کنند برای اینکه ما می‌خواهیم شما برای دعوت مصاحبه بعدی خود آماده باشید. شما نمی‌خواهید هیچ فرصتی را از دست بدهید! مصاحبه جایی است که کارجویان بیشترین اشتباهات خود را مرتکب می‌شوند. پس از آماده‌سازی شما برای مصاحبه، به استراتژی‌هایی برای یافتن شغل‌های هیجان‌انگیزتر و دریافت دعوت‌های مصاحبه بیشتری می‌پردازیم.

در فصل اول، به اصول مصاحبه خوب خواهیم پرداخت. شما برخی از بهترین شیوه‌ها برای فروش خود و ارائه صادقانه نقاط قوت خود را یاد خواهید گرفت. در این فصل انواع مصاحبه‌هایی که پیش رو دارید، انواع مدیران استخدامی که ممکن است با آنها روبرو شوید و همچنین توصیه‌های عملی در مورد نحوه لباس پوشیدن در روز مصاحبه، زبان بدن و نحوه تجزیه و تحلیل شرح شغل را بررسی خواهیم کرد. همچنین شما را با ابزارهای Answer Builder و Practice Interview Big Interview آشنا خواهیم کرد که در فصل آینده بیشتر در مورد آنها خواهیم گفت.

  مقدمه
مشاهده
"01:12  
  بهترین شیوه‌های مصاحبه شغلی
"06:27  
  ارزیابی پاسخ مصاحبه
"00:36  
  انواع مصاحبه‌
"08:06  
  انواع مصاحبه‌کنندگان
"06:13  
  پاسخگویی به سؤالات نامناسب
"04:43  
  چه چیزی بپوشید؟
"04:02  
  تسلط بر ارتباط غیرکلامی
"09:51  
  تحلیل شرح شغل
"11:28  
سوالات متداول مصاحبه

اکنون که درک عمیق‌تری از فرآیند مصاحبه شغلی دارید، این فصل شما را آماده می‌کند تا به رایج‌ترین (و مشکل‌ترین) سؤالات مصاحبه که مطمئناً با آن‌ها مواجه می‌شوید پاسخ دهید. بیاموزید که چگونه با یک پاسخ عالی به «درباره خودت به من بگو» شروع کنید. هنگام پاسخ دادن به سؤالات دیگری که احتمالاً در تمام مصاحبه‌های شما مطرح می‌شوند، آماده باشید تا بهترین پاسخ را به کار بگیرید. برای هر نوع سؤال، ما به شما یاد می‌دهیم که چه کاری انجام دهید و سپس شما را راهنمایی می‌کنیم تا از ابزارهای پاسخ‌ساز و مصاحبه تمرینی، استفاده کنید.

  درباره خود بگویید
"09:34  
  چرا می‌خواهید اینجا کار کنید؟
"05:38  
  صحبت در مورد نقاط قوت
"09:55  
  سؤالاتی برای پرسیدن
"07:25  
سوالات پیشرفته مصاحبه

اکنون که می‌دانید چگونه متداول‌ترین سؤالات اساسی را پاسخ دهید، وقت آن است که به سؤالات پیچیده‌تری که احتمالاً مطرح می‌شوند پاسخ دهید. ابتدا، همه چیز را در مورد سوالات رفتاری و نحوه پاسخ دادن با استفاده از فرمت STAR برای مثال‌های به یاد ماندنی یاد خواهید گرفت. در مرحله بعد، سایر سؤالات متداول را که ممکن است مشکل‌ساز شوند، پوشش خواهیم داد، از جمله سؤالاتی در مورد نقاط ضعف، اینکه در پنج سال آینده خود را کجا می بینید و چقدر می‌خواهید درآمد داشته باشید!

  سؤالات رفتاری
"11:59  
  صحبت در مورد ضعف‌ها
"09:02  
  خود را در پنج سال آینده کجا می‌بینید؟
"05:27  
  سؤالات مربوط به حقوق
"08:32  
بهبود رزومه

اکنون که می‌دانید چگونه مصاحبه‌های شغلی را پشت سر بگذارید، می‌خواهیم مطمئن شویم که فرصت‌های زیادی برای نشان دادن مهارت‌های خود دارید. برای انجام مصاحبه‌های بیشتر، باید مطمئن شوید که رزومه شما برای عبور از دروازه‌بان‌ها و برجسته کردن نقاط قوت شما بهینه شده است. درس‌های این فصل به شما می‌آموزد که چگونه رزومه خود را قالب‌بندی کنید، یک خلاصه رزومه باورنکردنی بنویسید و از الگوریتم‌های سیستم‌های ردیابی متقاضی عبور کنید. پس از تسلط بر مطالب، ما شما را در استفاده از Big Interview Resume Builder برای تبدیل دانش جدید خود به یک رزومه جدید راهنمایی می‌کنیم.

  قالب رزومه - بخش اول
"06:46  
  قالب رزومه - بخش دوم
"07:55  
  نوشتن رزومه برای ربات‌ها
"07:51  
  خلاصه‌نویسی رزومه - قسمت اول
"08:25  
  خلاصه‌نویسی رزومه - قسمت دوم
"07:59  
  نوشتن توضیح‌نامه قانع‌کننده
"10:22  
  پیام‌های تشکر
"07:39  
توسعه کاریابی

تبریک می‌گوییم! اگر تا اینجا پیش رفته‌اید، به این معنی است که آماده مصاحبه هستید و رزومه‌ای قوی برای بازاریابی موثر برای فرصت‌های هدف خود دارید. اکنون دلیلی وجود ندارد که از توسعه کاریابی برای شناسایی سرنخ‌های بیشتر و ترتیب دادن مصاحبه‌های بیشتر خودداری کنید. تمرکز ما در اینجا بر روی شبکه‌سازی و هدف قرار دادن موثرتر کاریابی شما است. البته، شما همچنین باید به نظارت بر تابلوهای شغلی ادامه دهید و سایر پروتکل‌های استاندارد جستجوی کار را دنبال کنید. با این حال، این دوره در مورد بهبود نتایج شما است و ما دریافتیم که شبکه‌سازی و هدف‌یابی شغلی بهترین راه برای تبدیل کاریابی شما از سطح ابتدایی به سطحی بهینه‌ است.

  استفاده از شبکه موجود
"09:46  
  تماس با ارتباطات شبکه
"10:51  
  گسترش شبکه حرفه‌ای
"08:24  

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

با این دوره آموزشی منحصر به فرد از Big Interview و Coursera، یاد بگیرید که چگونه مصاحبه‌های خود را به پیشنهادهای شغلی تبدیل کنید. شما از سؤالات مصاحبه گونگی پاسخ به آنها را یاد می‌گیرید. همچنین با کمک این دوره اعتماد به نفس خود را در جلسات مصاحبه پیدا خواهید کرد. این دوره همچنین به شما کمک می‌کند تا با استفاده از رزومه ساز Big Interview رزومه خود را بهینه کنید و برای یافتن شغل بیشتر از شبکه‌سازی استفاده کنید.

این دوره توسط مربی شغلی، پاملا اسکیلینگ، بنیانگذار Big Interview تهیه شده است و در The Wall Street Journal، New York Times و سایر نشریات ارائه شده است.

اگر تا به حال مصاحبه شغلی انجام نداده‌اید، این دوره شما را از یک فرد مبتدی به یک متخصص تبدیل می‌کند و برای افرادی که تجربه مصاحبه دارند، مشاوره و ابزارهایی را ارائه می‌دهد تا ضعف‌های موجود در رویکرد فعلی خود را برطرف کنند تا نتایج بهتری کسب کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Pamela Skillings

Pamela Skillings، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اسکیلیف، مربی مصاحبه و متخصص توسعه شغلی است. او پیش از راه‌اندازی اسکیلیف، ۱۲ سال به‌عنوان مدیر ارشد منابع انسانی و بازاریابی در شرکت‌هایی مانند سیتی‌گروپ، مورگان استنلی و مسترکارت فعالیت داشت. همچنین متخصص شغلی شناخته‌شده‌ای است که در رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز، نیوزویک، سی‌ان‌ان، ای‌بی‌سی نیوز، فوربس و غیره معرفی شده است. او نویسنده کتاب محبوب توسعه حرفه‌ای «از شرکت‌های بزرگ آمریکا فرار کنید: راهنمای عملی برای ایجاد شغل رویاهای خود» (انتشارات رندوم هاوس) و سخنران در مورد مسائل کاری است. پاملا آموزش رسمی خود را در زمینه توسعه حرفه‌ای و مربیگری از طریق دانشگاه نیویورک، انجمن حرفه‌ای نویسندگان رزومه و مربیان حرفه‌ای و فدراسیون بین‌المللی مربیان (ICF) دریافت کرده است. او مربی شغلی و متخصص آزمون شخصیت مایرز-بریگز است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
پروانه شعبان زاده 1403-01-04
باسلام واحترام وتشکر وقدردانی از زحمات شما این دوره خیلی مفید بود اگر امکان تهیه دوره کامل باشد خیلی بهتر خواهد بود. سپاسگزارم

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  Coursera
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  3 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)
course-feature   زیرنویس فارسی