آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب‌وکار

poster
پیش‌نمایش دوره

هوش مصنوعی برای دهه‌ها بر زندگی ما تأثیر گذاشته و آن را متحول کرده است. اما در چند سال اخیر، هوش مصنوعی پیشرفت‌های باورنکردنی داشته است، به گونه‌ای که برخی از کاربردهای آن چنان پیشرفته ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:

برگزارکننده:

LinkedIn
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 آشنایی با هوش مصنوعی مولد

 یادگیری نحوه خلق محتوا با هوش مصنوعی مولد

 بررسی تأثیر هوش مصنوعی مولد بر کسب‌وکارها

 یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد برای بازآفرینی آینده

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب‌وکار

مقدمه
چاله‌‎ها، نگرانی‌ها و محدودیت‌های کلیدی هوش مصنوعی مولد
گرایش‌ها و چشم‌اندازهای آینده

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

هوش مصنوعی برای دهه‌ها بر زندگی ما تأثیر گذاشته و آن را متحول کرده است. اما در چند سال اخیر، هوش مصنوعی پیشرفت‌های باورنکردنی داشته است، به گونه‌ای که برخی از کاربردهای آن چنان پیشرفته شده‌اند که به سرعت به نیرویی قدرتمند در صنایع مختلف تبدیل می‌شوند و پتانسیل بازسازی کل اقتصادها و حتی شکل‌دهی مجدد جامعه را دارند.

این فناوری، هوش مصنوعی مولد (Generative AI) نامیده می‌شود. این فناوری نحوه‌ی خلق محتوا توسط انسان‌ها را از نو تعریف می‌کند. این فناوری، کار ما را از خودکارسازی کارهای تکراری تا نوشتن کدهای پیچیده، بازتعریف می‌کند. همچنین نوآوری ما را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد.

چه مدیر ارشد باشید و چه رهبری جاه‌طلب، یادگیری نحوه‌ی عملکرد این فناوری، دلایل برهم‌زننده بودن آن برای کسب‌وکار و صنعت‌تان و همچنین محدودیت‌هایش، برای شرکت و حرفه‌ی شما حیاتی است.

به تامر کوهن، مدیر ارشد محصول لینکدین، بپیوندید تا با ارائه‌ی ابزارها و بینش‌های کلیدی، به شما در استفاده از هوش مصنوعی مولد برای بازآفرینی آینده‌ی کسب‌وکار خود کمک کند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Tomer Cohen

Tomer Cohen، مدیر ارشد محصول در لینکدین است. او مسئولیت سبد محصولات راه‌حل‌های بازاریابی جهانی را برعهده دارد که در حال حاضر سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار درآمدزایی می‌کند. کوهن از سال ۲۰۱۲ در لینکدین مشغول به کار بوده و پیش از رسیدن به موقعیت فعلی خود، به عنوان معاون رئیس بخش محصولات مصرفی و مدیر بخش محصولات موبایل خدمت کرده است. او فراتر از لینکدین، به استارت‌آپ‌ها و مراکز رشد مختلف در سیلیکون ولی و خارج از کشور مشاوره می‌دهد. همچنین Tomer Cohen به عنوان یک کارآفرین با گریلاک پارتنرز همکاری داشته، شرکتی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری شخصی (CRM) تأسیس کرده و در زمینه ارتباطات بی‌سیم محصولاتی را توسعه داده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشکده کسب و کار استنفورد و مدرک کارشناسی علوم در مهندسی سیستم‌های ارتباطی از دانشگاه بن گوریون در اسرائیل است.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آشنایی با دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار

آمارها و مطالعات مختلف نشان می‌دهد که هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) در سال‌های آینده، نقش مهم و موثری در کسب و کارهای مختلف ایفا می‌کند و احتمالاً شاهد خودکارسازی کارها به صورت گسترده خواهیم بود. در چنین وضعیتی اگر مدیران کسب و کار بتوانند به اندازه کافی با هوش مصنوعی آشنا شوند و مهارت خود را برای استفاده از این ابزار بالا ببرند، بی‌تردید در سال‌های آتی، کسب و کار پررونق و پردرآمدی خواهند داشت و طوفان هوش مصنوعی، کسب و کارشان را از بیخ نخواهد کند.

یکی از بهترین روش‌های برای آشنایی مدیران با این فناوری قدرتمند و پیشرو، شرکت در دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار است. مزایای این دوره آموزشی به گونه‌ای است که مدیران بسیاری را متقاعد کرده است که با شرکت در این دوره، آگاهی خود را از هوش مصنوعی افزایش دهند.

مزایای آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار چیست؟

آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار مزایا و فواید مختلفی به همراه دارد. در ادامه می‌کوشیم چند مورد از مهم‌ترین مزایا یادگیری هوش مصنوعی را بیان و بررسی کنیم:

همراه شدن با دانش و فناوری روز جهان: بعضی از مدیران کسب و کار هنوز با مفهوم هوش مصنوعی آشنا نیستند و نمی‌دانند که هوش مصنوعی مولد چیست و به چه کار می‌آید. اولین مزیت شرکت در دوره‌ها و بوت کمپ های هوش مصنوعی، آشنایی با این فناوری هوشمند و کاربردهای آن است. در واقع این آموزش به مدیران کمک می‌کند که با دانش و فناوری روز جهان آشنا شوند.

برگزاری بهتر جلسات، سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها: کافی است به هوش مصنوعی مولد بگویید که می‌خواهید نشست، جلسه، کنفرانس یا سخنرانی‌ای برگزار کنید و از این ابزار، ایده بخواهید. این فناوری ایده‌هایی در اختیارتان می‌گذارد که بتوانید جلسه را به شکلی هوشمندانه و جذاب برگزار کنید و به پایان ببرید.

خلاقیت در انجام کارهای مختلف مثل بازاریابی و فروش: یکی از مهم‌ترین مزایای آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار، افزایش خلاقیت و نوآوری در کارهای مختلفی مثل بازاریابی و فروش است. به عنوان مثال در صورتی که وب‌سایت فروشگاهی دارید، می‌توانید دوره آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی را پشت سر بگذارید و به کارکنان خود آموزش دهید که محتواهای بهتری تولید کنند. می‌توانید با آموزش مصنوعی، آموزش‌های بهتری در اختیار تیم فروش خود بگذارید و کاری کنید که فروش کسب و کارتان به میزان چشمگیری افزایش یابد.

تجزیه و تحلیل بهتر مشتریان و مخاطبان هدف: یکی دیگر از مزایای مهم و اساسی آموزش مصنوعی، یادگیری تجزیه و تحلیل بهتر مخاطبان با این ابزار است. اگر بخواهید خودتان این کارها را به صورت دستی انجام دهید، باید کلی ریاضی و آمار و آنالیز یاد بگیرید؛ ولی در صورت استفاده از Generative AI نیازی به آموزش ریاضی و آمار برای هوش مصنوعی نخواهد بود.

بررسی و شناخت بهتر و دقیق‌تر رقبا: یکی از مفاهیم جدایی‌ناپذیر از دنیای کسب و کار، مفهوم رقابت پذیری است. اگر می‌خواهید در کسب و کار خود موفق عمل کنید، لازم است رقبای خود را بهتر و دقیق‌تر بشناسید. ابزارهای مختلف برای شناخت و تحلیل رقبا وجود دارد و هوش مصنوعی مولد هم یکی از آن‌هاست. مدیران کسب و کار با آموزش هوش مصنوعی مولد می‌توانند رقبای بیزینس خود را بهتر بشناسند و گوی سبقت را از آن‌ها بربایند.

کاهش هزینه‌های کسب و کار، خودکارسازی برخی از وظایف و افزایش بهره‌وری و سودآوری: یکی دیگر از مزایای مهم آموزش هوش مصنوعی برای مدیران کسب و کار، افزایش بهره‌وری کسب و کار و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر است. نتیجه این ماجرا، سودآوری بیشتر کسب و کار است. وقتی استفاده از هوش مصنوعی را یاد بگیرید، می‌توانیم کارهای مختلفی را به صورت خودکار و در زمانی کوتاه به انجام برسانیم. در واقع با استفاده از Artificial Intelligence نیازمان به خدمات انسانی کمتر می‌شود و در نهایت هزینه‌های کسب و کارمان کاهش می‌یابد.

مواردی که در این بخش بیان کردیم، تنها بخشی از مزایای آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار است. در صورتی که در چند بوت کمپ هوش مصنوعی شرکت کنید، متوجه می‌شوید که این فناوری تا چه اندازه کارآمد و اثربخش است.

کاربرد هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار

هوش مصنوعی کاربردهای مختلفی برای مدیران کسب و کارهای کوچک، بزرگ و متوسط دارد. در ادامه چند مورد از این کاربردها را بیان خواهیم کرد:

·        مدیریت منابع انسانی، آموزش، مدیریت عملکرد و استخدام نیروی کار

·        بازاریابی و فروش (یافتن روش‌هایی برای نوآوری در بازاریابی و متقاعدسازی مشتریان)

·        امور مالی

·        پیش‌بینی تقاضا و تحلیل نظرهای مشتریان

·        افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار

·        درک و شناخت بهتر رقبا و پیشی گرفتن از آن‌ها

·        جلوگیری از هزینه‌های اضافی

·        برنامه‌ریزی

·        جلوگیری از اقدامات غیرقانونی مالی و مالیاتی

·        کسب اطلاع از قوانین موجود در حوزه‌های مختلف

دوره آموزش Generative AI برای مدیران کسب و کار آشنا شوید

با توجه به کاربرد گسترده هوش مصنوعی مولد در بخش‌های مختلف کسب و کارها، نیاز به آموزش Generative AI برای مدیران ارشد و میانی به‌خوبی احساس می‌شود. در سال‌های آینده، این نیاز بیشتر هم می‌شود؛ چون بی‌تردید قدرت و توانمندی هوش مصنوعی در پاسخ‌گویی به نیاز مدیران و بیزینس‌ها بیشتر هم خواهد شد. همین مسائل، پلتفرم آموزشی مکتب‌خونه را بر آن داشت که دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار را طراحی و عرضه کند. 

سرفصل‌های دوره هوش مصنوعی برای مدیران بیزینس به‌گونه‌ای است که افراد بتوانند با شرکت در این دوره، اطلاعات جامع و آموزنده‌ای در مورد این فناوری کسب کنند و شیوه استفاده از آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیاموزند.

سرفصل‌های دوره آموزش Generative AI برای مدیران کسب و کار

در ادامه به صورت مختصر و مفید سرفصل‌ها و رئوس مطالب دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار را بیان خواهیم کرد:

  •  مقدمه: در بخش مقدمه، استاد دوره موارد استفاده از هوش مصنوعی مولد را توضیح می‌دهد.
  • هوش مصنوعی مولد؛ چیزهایی که مدیران کسب‌وکار باید بدانند: مدرس در بخش از دوره، به شما توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی مولد چیست و در مورد هدف الگوریتم، داده و مدل هوش مصنوعی صحبت می‌کند. در این بخش از دوره، شیوه مهندسی پرامپت را هم یاد می‌گیرید.
  • پیامدهای تجاری هوش مصنوعی مولد: مدرس دوره در این قسمت از دوره توضیح می‌دهد که کدام فرایندها و محصولات می‌توانند با هوش مصنوعی متحول شوند. به علاوه او توضیح می‌دهد که این فناوری هوشمند چه تأثیری بر صنایع مختلف خواهد داشت.
  • شروع کار با هوش مصنوعی مولد: در این بخش یاد می‌گیرید که نیاز شرکت خود به هوش مصنوعی را شناسایی کنید و بهترین سیستم‌های هوش مصنوعی را برای پاسخ‌گویی به نیازهای خود بیابید. آماده‌سازی تیم کاری‌تان یکی دیگر از مباحثی است که در این سرفصل از دوره آموزشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • چالش‌ها، نگرانی‌ها و محدودیت‌های کلیدی هوش مصنوعی مولد: در این قسمت، محدودیت‌های کلیدی هوش مصنوعی و تضمین اخلاق و حریم خصوصی داده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • گرایش‌ها و چشم‌اندازهای آینده: در بخش پایانی دوره آموزشی، مدرس در مورد تحولات احتمالی هوش مصنوعی مورد و مرزهای پیش روی این فناوری و ابزار هوشمند صحبت می‌کند.

مدرس دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار، تامر کوهن (Tomer Cohen) است. او به عنوان مدیر ارشد محصول در شرکت لینکدین فعالیت می‌کند. او در شکل‌گیری و رشد استارتاپ‌های بسیاری در سراسر جهان نقش داشته است و یک کارآفرین خلاق و نوآور شناخته می‌شود. مدت زمان این دوره آموزشی، 57 دقیقه است و تامر کوهن می‌کوشد که در این بازه زمانی کوتاه، نگرش و بینش درست و هوشمندانه‌ای در مورد هوش مصنوعی مولد در اختیار مدیران کسب و کار قرار دهد.

مخاطبان دوره آموزش هوش مصنوعی برای مدیران کسب و کار، چه کسانی هستند؟

مخاطبان این دوره، رهبران کلیه کسب و کارهای کوچک، بزرگ، متوسط و کلیه افرادی هستند که قصد راه‌اندازی کسب و کار شخصی خودشان را دارند. این دوره مخاطبان خودش را با هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن آشنا می‌کند؛ بنابراین اگر یک تیم کاری چند نفره هم دارید یا یکی از مدیران میانی یک شرکت بزرگ هستید، باز هم با شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید اطلاعات ارزشمند و کارآمدی کسب کنید.

شیوه ثبت نام در دوره آموزش هوش مصنوعی مولد برای مدیران کسب و کار

اهمیت آموزش و یادگیری شیوه استفاده از هوش مصنوعی مولد به گونه‌ای است که بسیاری از کارشناسان و مدیران کسب و کارها، پکیج آموزش هوش مصنوعی از چند آکادمی هوش مصنوعی تهیه کرده‌اند تا اطلاعات جامعی در این زمینه کسب کنند. در صورتی که شما هم مدیر کسب و کار هستید و می‌خواهید یک آشنایی کلی و اصولی از Generative AI کسب کنید، نیازی به خرید کامل‌ترین و بهترین دوره های هوش مصنوعی ندارید؛ چون با صرف حدود یک ساعت زمان می‌توانید به صورت اصولی با هوش مصنوعی مولد و کاربردهای آن آشنا شوید. در صورت تمایل به آشنایی با هوش مصنوعی و کاربردهای آن برای مدیران بیزینس‌ها، پیشنهاد می‌شود که در دوره آموزش هوش مصنوعی برای مدیران کسب و کار شرکت کنید.

پلتفرم آموزشی مکتب‌خونه در کنار این دوره، دوره‌های آموزشی دیگری هم برای آشنایی متخصصان حوزه‌های مختلف با هوش مصنوعی تولید و عرضه کرده است. در صورت تمایل به آشنایی با این دوره‌های آموزشی، کافی است به صفحه آموزش هوش مصنوعی و آموزش Chatgpt مراجعه کنید.