آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری

poster
پیش‌نمایش دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است. اگر شما یک رهبر سازمانی یا مدیر ارشد هستید، احتمالاً به آینده هوش مصنوعی فکر کرده‌اید. تأثیر نهایی آن چه خواهد بود؟ هوش ... ادامه

برگزارکننده:  LinkedIn  LinkedIn
مدرس دوره:

برگزارکننده:

LinkedIn
سطح: مقدماتی
 پلاس

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 برای فرصت‌ها و چالش‌های هوش مصنوعی

 استراتژی‌های رهبری در مواجهه با هوش مصنوعی

 ارائه چارچوب‌های جدید برای هوش مصنوعی مولد

 توسعه مهارت‌های هوش مصنوعی مولد

پیش‌نیاز‌ها

این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند به‌سادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند. به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیش‌نیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات می‌توانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره آموزش چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی برای رهبری

ویژگی‌های دوره

زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی

این دوره دارای زیرنویس اختصاصی است.

درباره دوره

لازم به ذکر است زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام شده‌است.

اگر شما یک رهبر سازمانی یا مدیر ارشد هستید، احتمالاً به آینده هوش مصنوعی فکر کرده‌اید. تأثیر نهایی آن چه خواهد بود؟ هوش مصنوعی چگونه بر نیروی کار و سازمان شما تأثیر خواهد گذاشت؟ این دوره شما را برای پیمایش در مهم‌ترین فرصت‌ها و چالش‌های ارائه‌شده توسط هوش مصنوعی آماده می‌کند، به ویژه تأثیرات آن بر تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی استراتژیک و رهبری کسب‌وکار.

به کانر گرنن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و رئیس امور دانشجویی در مدرسه کسب‌وکار استرن دانشگاه نیویورک، بپیوندید تا بررسی کنید که شما به عنوان یک رهبر چه اقداماتی می‌توانید برای پاسخ به مخاطرات و وعده‌های هوش مصنوعی انجام دهید. این اقدامات شامل استراتژی‌هایی برای رسیدگی به ملاحظات ساختاری، حفظ و توسعه کارکنان، مدیریت عملکرد و اثربخشی تیم است. در طول مسیر، کانر بینش‌های عملی برای گرفتن تصمیمات بهتر برای تیم‌های شما ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد چگونه می‌توان از قدرت هوش مصنوعی برای تمایز کسب‌وکار خود و تحریک نوآوری در طول زمان بهره برد.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher Conor Grennan

 Conor Grennan رئیس معماری هوش مصنوعی در مدرسه کسب‌وکار استرن دانشگاه نیویورک است. او مهارت‌های هوش مصنوعی مولد را به دانشجویان MBA، اعضای هیئت‌علمی و مدیریت آموزش می‌دهد. قبل از این سمت، کانر به مدت ده سال به‌عنوان رئیس امور دانشجویی فعالیت کرده است. او همچنین مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت مشاوره "AI Mindset" است که به حرفه‌ای‌ها و سازمان‌ها چارچوبی مؤثر برای هوش مصنوعی مولد آموزش می‌دهد و با شرکت‌های بزرگی مانند OpenAI، مک‌کینزی، ناسا و دیگران همکاری کرده است.

 Conor مدرس ارشد گروه مدیران عامل و مدرس دوره "هوش مصنوعی برای کسب‌وکار" در LinkedIn Learning است. او در کنفرانس‌های معتبر درباره هوش مصنوعی مولد سخنرانی کرده و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز است. او همچنین سخنران TEDx و مربی اجرایی است و دیدگاه‌هایش در رسانه‌های معتبر منتشر شده است. علاوه بر فعالیت‌های حرفه‌ای‌اش، کانر به‌خاطر کارهای انسان‌دوستانه‌اش با کودکان قاچاق شده در نپال مورد تقدیر قرار گرفته و جوایزی از جمله جایزه قهرمان ناشناس همدلی از حضرت دالایی‌لاما دریافت کرده است. او دارای مدرک لیسانس از دانشگاه ویرجینیا و MBA از دانشگاه نیویورک است و با خانواده‌اش در کنتیکت زندگی می‌کند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.