دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 15 دانشجو
احمد ایمانی
16 روز پیش
بسیار جالب و سودمند بود
هادی عرفان نیا
1 ماه پیش
عالی
مهدی رضائی
3 ماه پیش
یک دورهی آموزشی خوب، باکیفیت، اصولی، و به دور از هر گونه صحبتهای غیرآموزشی اضافی نظیر تعریف کردنهای استاد از خود. سپاس فراوان از جناب استاد بنیامین امینیراد.
محسن نوریان رامشه
22 روز پیش
دوره خوبی بود و به قیمتش می ارزید

