امتیاز و نظرات کاربران
4.8
از مجموع 14 امتیاز
8نظر7 روز پیش
من فقط برای مرور این دوره رو نگاه کردم و به جرعت میتونم بگم تاحالا جایی رو ندیدم که انقدر ساده و قابل فهم گرامر رو توضیح و آموزش داده باشه
دانشجوی دوره
17 روز پیش
دوره بسیار عالی و کاربردی
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
بسیار عالی
رضا خرمی
2 ماه پیش
خوب بود با حوصله و با مثال توضیح میدادن
میلاد پیرهادی
2 ماه پیش
عالی بود پیشنهاد میشه
فائزه اعلائیان
4 ماه پیش
ایشون سه تا دوره گذاشتن هر سه عالی هست از این نظر که با تصویر و فیلم و تکرار تدریس میکنن بسیار با حوصله و در حد مبتدی توضیح میدن که یک بچه هم خیلی راحت یاد میگیره. هر دوره ای که ایشون تدریس کنن رو با کمال میل تهیه میکنم پیشنهاد میکنم اگر وقت دارید حتما تماشا کنین.
مینا رضائی اول
1 سال پیش
خیلی خوب و عالی تدریس میکنند
مهدی آقاپور حقیقی
1 سال پیش
محشرع
معصومه ایزدی







