امتیاز و نظرات کاربران
1.8
از مجموع 6 امتیاز
4نظر15 روز پیش
دوره ی خوبی بود.فقط صدای استاد کم بود
حسن نوروزی
1 سال پیش
در این دوره متاسفانه صدای آموزگار خیلی کم و نامفهوم هست، هر چقدر هم که زیرنویس داشته باشه، باز هم شنیدن صدای آموزگار هم مهمه، حیف!
دانشجوی دوره
1 سال پیش
کیفیت صدا خیلی بد بود
سماء مشفقزاده
1 سال پیش
اصلا از ویدئوهای زیرنویس دار خوشم نمیاد هواس آدم رو از آموزش پرت می کنه چون همش باید مراقب رد شدن زیر نویسها باشیم
الهام شاهدپور





