دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 10 دانشجو
دانشجوی دوره
16 روز پیش
عالی
شایان مختاری
1 ماه پیش
عالی و مسلط
علی کوشکی
1 ماه پیش
من به نظرم دوره خوبی بود. ساده بود مطالب و بیان تدریس ایشون خوب بود. راضی هستم. اگرچه بهتره برید سمت react به جای خواندن jquery
محمود آقایی
2 سال پیش
سلام روش تدریس خوبی دارن . ممنون از سایت خوبتون
علیرضا صاحبان
2 ماه پیش
دوره کاملی هست و مدرس هم همه چیو با جزئیات کامل توضیح میده من خودم به شخصه دوست دارم ساده تر باشه روی جزئیات فوکس بیش از حد نشه چون بعضی وقت ها بجای درک بهتر گیج و خستم میکنه در کل مچکرم از مدرس خوب ❤️






























