دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 21 دانشجو
صادق قرهباغی
16 روز پیش
خوب بود
آمنه سلیمان زاده دستگیری
1 ماه پیش
دوره کوتاه، مختصر و مفیدی بود ، مدرس بسیار با ذوق و روان درس میدادن🌺 مایلم تدریس های بیشتر در همین سبک ازشون ببینم.
مبینا بردبار
2 ماه پیش
دوره خوبی بود من خیلی دوست داشتم بنظرم اگه از این دوره ها زیاد باشه خیلی خوب میشه
زهرا بدرخانی
2 ماه پیش
خیلی عالی بود واقعا لذت بردم و کلی چیز یاد گرفتم و علاقم به زبان بیشتر از قبل شد:))
علیرضا صاحبان
2 ماه پیش
عالی بود خیلی ممنون از آموزش مفیدتون.
ابوالفضل کلاته
2 ماه پیش
سلام دروه مختصر و مفید بود و بنظرم خیلی خوب بود. یک سری موارد اگه اصلاح بشه خیلی بهتره، مثل صدای موزیک و تمرین آخر دوره که متوجه نمیشید درست زدید گزینه ها رو یا خیر. درکل خوب بود ممنونم و این مشکلات هم واقعا چیزی نبود که بخوایم به دوره ایراد بگیریم.


