دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 44 دانشجو
عاطفه مومنی
1 روز پیش
عالی
حسن فرمانی
4 روز پیش
با سلام عرض به خدمت شما به عنوان یه مدیر فنی و مهندسی در یک مجموعه هم دولیت و هم خصو صی که تجربه کاری بالا25 رو داره باید عرض کنم توامندی استاد عزیز بسیار عالی بود
دانشجوی دوره
24 روز پیش
استاد واقعا عالی هستند من رضایت کامل دارم لطفا دوره درایو هم بزارید تنها مشکل این هست صدای ویدیو کمی ضعیفه و باید با هدفون تماشا کنید
هادی پیرا
26 روز پیش
بسیار عالی و قابل فهم برای همه رده های مهندسی برق
قباد رضایی
1 ماه پیش
این دوره خیلی خوبی هست ، استاد این دوره مسلط هستنند و بامثال های که حل می کنند ، مطلب را کامل انتقال میدهند با تشکر
مسعود سیدآبادی
1 ماه پیش
یک دوره بسیار عالی و کاربردی با یک مدرس درجه یک . دمتون گرم

