دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 4 دانشجو
رضا حاجی زاده
20 روز پیش
من از دوره راضی بودم. توضیحات روان بود و باعث شد بعضی از مباحث الگوریتم را که قبلاً برایم گنگ بودند بهتر متوجه شوم. برای آمادگی مصاحبه هم نکات خوبی داشت.
وحید عابدین آرا
1 ماه پیش
سپاس گزارم واقعا عالی و کاربردی بود، نه صرفا تئوری و ذهنی من که یک ماین ست قوی گرفتم از این داستان!








