×
ribbon

انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی

آشنایی با زبان انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی به خصوص در خارج از کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کسب نمره‌های تعیین شده در آزمون‌های زبان انگلیسی توسط دانشگاه‌های بین‌المللی یکی از پیش‌نیازهای اصلی تحصیل ... ادامه

ارائه دهنده:  Rice University  Rice University
مدرس دوره:
جمعی از اساتید Rice University
5 (1 رای)
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  32 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:59 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

سرفصل‌های دوره انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی

گوش دادن، صحبت کردن و تفکر انتقادی
نوشتن

در این فصل به مهارت‌های نوشتاری در حوزه آکادمیک پرداخته می‌شود.

  یک thesis statement چه شکلی دارد؟
"04:22  
  دانش خود را افزایش دهید
"01:25  
  ساختار پاراگراف
"05:10  
  مرور درس
"00:20  
  سرقت ادبی
"08:06  
  مرور نکات
"01:13  
  استفاده از نقل قول
"06:56  
  مرور درس و نکات بیشتر
"01:30  
  منابع ریدینگ
"00:18  
  فهرست لغات
"01:28  
خواندن و یادداشت‌ برداری

در این فصل به مهارت‌های لازم برای خواندن متون آکادمیک و یادداشت برداری از آن‌ها پرداخته می‌شود.

  پیش‌خوانی هدفمند
"04:05  
  دانش خود را افزایش دهید
"01:10  
  متد SG4R
"02:43  
  مرور درس
"00:41  
  متد Cornell
"03:53  
  مرور درس و نکات بیشتر
"01:26  
  چگونه سریع‌تر و دقیق‌تر بخوانیم
"03:08  
  مرور
"00:27  
  تمرین خواندن سرعتی
"00:50  
  متون آکادمیک پیشنهادی
"00:39  
  فهرست لغات
"02:11  

درباره دوره

آشنایی با زبان انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی به خصوص در خارج از کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کسب نمره‌های تعیین شده در آزمون‌های زبان انگلیسی توسط دانشگاه‌های بین‌المللی یکی از پیش‌نیازهای اصلی تحصیل در خارج از کشور است. در حقیقت مسیر اخذ پذیرش تحصیلی بدون کسب نمره قابل قبول در یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل یا PTE به بن‌بست خواهد رسید. 

دانستن زبان انگلیسی یکی از شرایط اصلی تحصیل، کار و زندگی در خارج از کشور است. بدیهی است که بدون دانش کافی زبان انگلیسی اخذ پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور امکان‌پذیر نیست. از آن گذشته باید به این مساله توجه کرد که سختی مهاجرت به کمک برقراری ارتباط با سایر افراد در کشور مقصد قابل تحمل خواهد بود. برقراری ارتباط نیز بدون زبان مشترک غیرممکن است. با این اوصاف زبان انگلیسی برای تحصیل در خارج از کشور نقش کلیدی را ایفا می‌کند. لازم به ذکر است که دانش کافی زبان انگلیسی و آشنایی با اصطلاحات دانشگاهی به افراد کمک می‌کند که جایگاه خود را در دانشگاه‌های داخل کشور نیز ارتقا دهند. علاوه بر این، افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند برای گسترش و توسعه کارهای تحقیقاتی خود به راحتی می‌توانند با سایر اساتید و دانشجویان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.

دوره انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی برای آن دسته از افرادی طراحی شده است که برای تحصیل در دانشگاه‌هایی آماده می‌شوند که زبان اول آن‌‌ها انگلیسی است. هدف اصلی این دوره بالا بردن درک متقاضی از مسیر، تقویت مهارت‌ها و همچنین ایجاد اعتماد به نفس است. این دوره به دانشجویان کمک می‌کند تا زبان انگلیسی و مهارت‌های خود را برای تحصیل در دانشگاه بهبود بخشند. این دوره برای سطوح متوسط به بالا مناسب است.

در این دوره شما این فرصت را خواهید داشت که واژگان و مفاهیم کلیدی مورد استفاده در محیط دانشگاه را بشناسید و آن‌ها را تمرین کنید. همچنین شما با مواردی آشنا خواهید شد که بیشتر استادهای دانشگاه‌های خارج از کشور از دانشجویان خود انتظار دارند. در این دوره تکنیک‌هایی برای تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و خواندن و نوشتن در محیط آکادمیک آموزش داده می‌شوند. همچنین تمرین‌ها و منابع متنوعی در این دوره معرفی می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توان برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان، به ویژه دانشگاه‌های کشور آمریکا، آمادگی لازم را به دست آورد.

در دوره انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی موضوعات زیر بررسی خواهند شد:

  • تکنیک‌های لازم برای گوش دادن به سخنرانی‌ها و ارائه‌ها
  • نحوه صحیح یادداشت برداری
  • مراحل نوشتن پاراگراف
  • نحوه صحیح نقل قول
  • متدهای کاربردی خواندن متون
  • تمرین خواندن سریع متون

دوره انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی برای تمام افرادی است که قصد تحصیل در دانشگاهی را دارند که زبان اصلی آن انگلیسی است. اگر چه در درجه اول این دوره مخصوص دانشجویانی است که زبان انگلیسی زبان اول آن‌ها نیست اما این دوره برای دانشجویانی که پس از مدت بسیار زیادی دوری از تحصیل وارد محیط دانشگاهی می‌شوند یا دانشجویانی که به دنبال تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی خود هستند نیز مفید خواهد بود. این دوره به شکلی طراحی شده است که هم برای محیط دانشگاهی و هم برای تحصیل از راه دور به صورت آنلاین مناسب باشد. 

در پایان این دوره زبان‌آموز قادر خواهد بود با استفاده از مواردی که آموخته عملکرد بهتری در محیط دانشگاه داشته باشد و خود را بهتر با این فضا وفق دهد. علاوه بر این، با کلمه‌های جدید بسیاری آشنا خواهد شد که می‌تواند در محیط دانشگاه از آن‌ها استفاده کند. به کمک این دوره زبان‌آموز می‌تواند با مهارت‌های لازم برای تحصیل در دانشگاه آشنا شود و مسیر موفقیت را طی کند.

درباره استاد

جمعی از اساتید Rice University

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا ممکن است که درسی ناقص ضبط شده باشد؟
ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. توضیح این گونه نواقص در توضیح درس­ ها آمده است.

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
  
برگزار کننده:  Rice University
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  32 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  0:59 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)