دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 7 دانشجو
پرستش محمدیان
4 ماه پیش
بسیار عالی . لطفا در ادامه به پروتئین ها و نوکلئیک اسید ها هم بپردازید
آرین جامبر
5 ماه پیش
دوره مفید و مطالب عالی هستن. فقط کاش از رو مباحث سریع گذر نمی کردن و مفصل تر توضیح میدادن
محسن رضائیان وقار
5 ماه پیش
مطالب کاربردی و خوب بود .
زمانی
5 ماه پیش
سلام من که خیلی خوشم اومد دوست دارم تا آخر دوره پیوسته گوش بدم. از ایشون تدریس های بیشتری بذارید. ممنون

