امتیاز و نظرات کاربران
4.9
از مجموع 7 امتیاز
2نظر1 سال پیش
من تقریبا دو فصل اول رو تا این جا گذروندم خدایش تا الان که خیلی خوب بوده یه خورده فن بیانش ضعیفه و خواب آور هست ولی بازهم نمیشه گفت خیلی بده و نکاتی که گفته میشه واقعا خوب و کامله
علیرضا زارع
9 ماه پیش
دوره کامل و جامع ای هست درس ها چند بار درطول آموزش تکرار میشه ایشون با تدریس شون یادگیری این نرم افزار رو اسون کردن یخورده شمرده شمرده توضیح میدن و اروم جلو میرن . که سلیقه ای هست میشه با سرعت بیشتر ویدیو رو پخش کرد.
رومینا رضازاده





