دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 26 دانشجو
سیدعباس جوادپور
4 ماه پیش
سلام دوره بسیار کامل هستش، استاد کاملا مباحث و باز میکنن و چیزی از قبل نمی افته، یکی از دلایلی که این دوره خیلی خوب به نظر میرسه شیوایی بیان مطلب توسط مدرس دوره هستش، از دست ندید تمام چیزایی که نیازه یاد بگیرید تو این دوره هستش، دم مکتب خونه گرم
محمد افشاری
8 ماه پیش
تسلط بالا شیوایی در کلام جامعیت مطالب خداقوت به مهندس یونسیان
رضا باباپور سنگرودی
8 روز پیش
تشکر
علی مشهدی
1 ماه پیش
دوره خوبی بود هرچند بعضی موارد یکم سرسری تدریس شده و جا داشت که عمیقتر توضیح داده بشن تا موضوع بهتر درک بشه اما درکل راضی بودم.
محمد اعتمادی
1 ماه پیش
سلام دوره عالی اما توی فصل IP & Subnetting قسمت "حل مساله Subnetting" اپلود نشده و ویدیو تکراری دو قسمت قبل به جای آن گذاشته شده
مهدی حاج آقاپورسلیمی
1 ماه پیش
از یه جایی به بعد واقعا سرعت تدریس بیش از زیاده میشد دوره کوتاه تر کرد و مسایل بیشتر باز کرد البته من فعلا بخش نتورک هستم









