امتیاز و نظرات کاربران
3.1
از مجموع 8 امتیاز
5نظر1 سال پیش
عالی
مهدی احدی
2 سال پیش
سلام وتشکر از سایت مکتب خونه و استادبزرگوار: محتوای دوره به صورت کلی برای افرادی که میخواهند وارد مباحث شبکه بشوند،خوب بود.
حسین تصوری
4 ماه پیش
برخی موارد خیلی کلی گویی شده بود و بهتر بود بیشتر توضیح داده شود
سمر عبدالجواد
2 سال پیش
پلاس خیلی خوب بود
سیاوش ترکمن
2 سال پیش
استاد به مباحث مورد نظر تسلط عملی نداشت و مشخص بود بعضی از آنها را عمیقاً درک نکرده است. در برخی از مطالب نیز در انتقال مفاهیم و ارائه آنها مشکل وجود داشت. با سپاس
پیمان عنبری






