دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 3 دانشجو
دانشجوی دوره
5 سال پیش
کلاسی است که وقتی شما گوش می دهید ضعف اعصاب می گیرید . استاد با ماژیکی کم رنگ روی وایت برد می نویسد و شما نمی بینید چه می نویسد و از طرفی فیلمبردار انگار در عمرش یک بار هم دوربین به دست نگرفته. این کلاس صوتی هم ضبط شده بود با تصویری فرق چندانی نداشت.









