آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق

poster
پیش‌نمایش دوره

این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌های شروع یک کسب‌وکار موفق به روش‌های اقتصاد مهندسی نوین هست که با استفاده از تکنیک‌های این دوره می‌توان یک کسب‌وکار نو پا را پرورش و گسترش دهید و همین‌طور ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
مدرس دوره:
4.5 (11 رای)
سطح: مقدماتی
 رایگان
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:19 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 رشد ذهن اقتصادی

 انتخاب ایده و شروع کسب‌وکار

 آشنایی با اقتصاد مهندسی

 بررسی چند کسب‌وکار موفق

پیش‌نیاز‌ها

کلیه مطالب این دوره به‌صورت پایه‌ای بیان شده و نیاز به‌ پیش‌نیاز خاصی ندارد.

سرفصل‌های دوره آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق

ایده پردازی
تحلیل ایده بر اساس جدول هزینه
تثبیت و گسترش
آشنایی با مثال‌های واقع کسب‌وکار

درباره دوره

این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌های شروع یک کسب‌وکار موفق به روش‌های اقتصاد مهندسی نوین هست که با استفاده از تکنیک‌های این دوره می‌توان یک کسب‌وکار نو پا را پرورش و گسترش دهید و همین‌طور این دوره ذهن اقتصاد شما را گسترش می‌دهد. امروزه کسب‌وکارهای نوپا یا استارتاپ‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر برای توسعه اقتصادی در جوامع مختلف شناخته می‌شوند. این کسب‌وکارها برای شروع فعالیت خود، به دنبال ایده‌های نوآورانه و کارآمد هستند و از منابع مالی و انسانی محدودی برخوردارند.

بیشتر کسب‌وکارهای نوپا به دنبال ایجاد یک محصول یا خدمت نوآورانه هستند که به بازار فعلی عرضه نشده است و می‌تواند به مشتریان جدید یا حتی به بازارهای بین‌المللی دسترسی پیدا کند. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپا، شخص باید دارای ایده‌هایی باشد که در صنعت موردنظر تازگی و نوآوری داشته باشد، سپس با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت منابع بهینه، این ایده را به یک کسب‌وکار پایدار تبدیل کند.

به‌عنوان کسب‌وکارهای نوپا ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود منابع مالی، کمبود منابع انسانی، بروز مشکلات در روند تولید و بازاریابی، رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر و تجارب ناشی از عدم تجربه در حوزه کسب‌وکار مواجه شوید. برای پیشرفت در کسب‌وکار نوپا، باید به طور مداوم به‌روزرسانی دانش خود در زمینه کسب‌وکار، بازاریابی، فناوری و مدیریت منابع انسانی باشید.

روش‌های مختلفی برای جذب سرمایه و پشتیبانی از کسب‌وکارهای نوپا وجود دارد که از جمله آن می‌توان به جذب سرمایه‌گذاری، شراکت‌های تجاری، استفاده از سرمایه‌گذاری خود، و استفاده از منابع دولتی و سازمان‌های پشتیبانی‌کننده کسب‌وکارهای نوپا نام برد.
همچنین برای اثرگذاری بیشتر می‌توانید موارد بیان شده در این دوره را در یک دفتر یادداشت نموده و چند بار ویدئوها رو مرور کنید.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher زانا رضایی

مهندس زانا رضایی یکی از عضوهای فعال دانشگاه کردستان، و باتجربه 7 سال کسب‌وکارهای نوپا و بیزینس‌های بزرگ هستند، همچنین ایشان دارای مدرک اچ پی فاندیشن در کسب‌وکارهای نوپا و مدرک‌های متعدد در کسب‌وکار و برنامه‌نویسی هستند، ایشان دارای مدرک توسعه‌دهنده بیزینس‌ها در دوره‌های کورسرا، و همچنین یک نظریه‌پرداز در اخترفیزیک هستند که با کسب رتبه +B در ای او پی هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
1402-07-12
بسیار دوره عالی و موثری بود.سپاسبیکران
زانا رضایی 1402-05-28
ممنون از دوست خوبمون که نظر داد، این دوره اموزش نکات اقتصاد مهندسی نوین بود نه برنامه ریزی برای کسب و کار شما، بهترین آموزش در سطح یک جهان، معرفی و آموزش نکات هستش، و این دانشجو هست که باید کاملش کنه،دقیقا همانند کلمه دانش جو، بله این دوره برای دانش آموزان طراحی نشده،
1402-05-15
Perfect 😍
1402-05-15
عالی، ممنون
1402-04-31
عالی ممنون
پویا امیری 1402-04-17
عالی بود. تشکر باعث افتخار
فائزه قیومی شریفی 1402-05-22
دوره به قول خودشون حالت ارائه سرنخ ها بود.خیلی کلی بررسی شد همچی .خوب بود اما بهتر بود در حدچند ثانیه ای اصطلاحات تخصصی رو در یک صفحه پاور پوینت یا نوت نمایش میدادند.(حالت اینفو گرافیک)
افرین تاج بخش 1402-05-16
من ارتباط خوبی با این اموزش نگرفتم .اخه چطوری میشه در مورد یک چارت فرضی صحبت کرد و برنامه ریزی و ایده پردازی کرد وقتی حتی نمونه شماتیکش هم نمایش داده نمیشه!! درسته ایده پردازی در ذهن انجام میشه ولی برنامه ریزی روی کاغذ و مکتوب انجام میشه درنهایت ممنون برای اطلاعات رایگان، هرچند که باب سلیقه اموزشی من نبود

سوالات پرتکرار

اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟
در صورتی که با هر گونه مشکلی رو به رو شدید می توانید از طریق صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا ما سریعا مشکل را پیگیری و برطرف نماییم.

سوالات پرتکرار

آیا امکان دریافت فیلم های یک درس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود دارد؟
در حال حاضر امکان ارسال دروس به صورت سی دی یا دی وی دی وجود ندارد.
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  7 جلسه
مجموع محتوای آموزشی:  1:19 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)