دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
مرضیه عظیمی
1 ماه پیش
عالی بود
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
جذاب
بهنام آبادیان
5 ماه پیش
عالی
پیمان کریمی
8 ماه پیش
عالی
حمیدرضا بیابانی
2 سال پیش
سلام خدمت دوستان ، استاد بسیار با حوصله آموزش میدهند، تمرین کلمه و مهمتر جمله نویسی دارند . امیدوارم دوستداران خط این دوره را انتخاب کنند و لذت ببرند .
دانشجوی دوره
2 سال پیش
سلام من فکر کردم حداقل نیم ساعتی توضیح و چند کلمه ای مینویسید استاد.....










