امتیاز و نظرات کاربران
4.2
از مجموع 10 امتیاز
6نظر1 روز پیش
ممنون
آرمین مهرامیری
2 روز پیش
دوره مفیدی است.
هادی علی نژاد
24 روز پیش
خیلی خوب
مجتبی محمودی
1 ماه پیش
نحوه ارائه مطالب عالیه.
رامین کلالی
7 روز پیش
خوب بود..
حمیدرضا شیرازی
19 روز پیش
دوره عالی بود. ممنون از مدرس گرامی. فقط اگه یه مقدار در خصوص تحلیل نمودارها (نتایج) بیشتر صحبت می شد، بهتر می بود.
علیمحمد کلاگر

