آموزش طراحی سایت مقدماتی

در دنیای امروز گسترش وب‌سایت‌ها به نحوی است که تقریبا هیچ کسب و کار، پایگاه فرهنگی و هنری، نهاد سیاسی و فروشگاهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که در زمینه ایجاد وب‌سایت سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به ... ادامه

برگزارکننده:  آکادمی راست کلیک  آکادمی راست کلیک
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  6 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)

پیش‌نیاز‌ها

با توجه به مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است، این دوره نیاز به هیچ پیش‌نیاز به خصوصی ندارد و همه موضوعات از صفر تا صد آموزش داده می‌شوند و هیچ موضوعی به عنوان ابهام باقی نخواهد ماند.

سرفصل‌های دوره آموزش طراحی سایت مقدماتی

فصل اول: آنچه قبل از طراح سایت شدن باید بدانید

در اولین فصل دوره طراحی سایت مقدماتی، در اولین بخش به آشنایی با کلیات دوره و کلیات مفاهیم ارائه شده پرداخته شده است. در ادامه این فصل به موضوعات دیگری مثل آشنایی با اصطلاحات مربوط به طراحی سایت و هدف از طراحی سایت پرداخته‌ایم.

  چرا این دوره برای من مفید است؟
"09:37  
  موانع فکری ورود به دنیای وب
"10:39  
  اصطلاحات مهمی که باید بدانیم
"23:03  
  طراحی پیشرفته‌تر و نکات تکمیلی
"16:35  
فصل دوم: فتوشاپ کاربردی طراحی سایت

در دومین فصل این دوره کاربردی به آموزش نرم‌افزار کاربردی فتوشاپ با تکیه بر عملکردهایی که در زمینه طراحی وب‌سایت کارآمد هستند پرداخته می‌شود و پس از این فصل مخاطب در زمینه کار با فتوشاپ پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

  شروع کار با فتوشاپ و ساختن فایل جدید
"04:57  
  طراحی یک طرح آماده در فتوشاپ - قسمت اول
"23:09  
  طراحی یک طرح آماده در فتوشاپ - قسمت دوم
"16:10  
فصل سوم: آموزش کار با وردپرس

در فصل سوم با وردپرس و کار با آن آشنا خواهیم شد. به علاوه در این فصل نحوه عملکرد وردپرس و چگونگی کار با قسمت‌های مهم این ابزار را فرا می‌گیرید.

  از چه راه‌هایی می‌توان سایت داشت؟
"08:52  
  CMS وردپرس استفاده کنیم؟
"06:00  
  نصب وردپرس روی لوکال هاست
"11:33  
  آشنایی با محیط وردپرس
"12:36  
  قالب و افزونه‌ی وردپرس
"09:56  
  نکات بیشتر درباره وردپرس
"03:28  
فصل چهارم: انجام پروژه طراحی سایت

در این فصل مباحث ارائه شده را در قالب یک پروژه و در محیط واقعی ارزیابی خواهید کرد و آموخته‌های خود را می‌سنجید.

  تنظیمات اولیه سایت
"14:19  
  طراحی شاکله اصلی سایت
"17:22  
  ساخت صفحه اصلی با صفحه‌ساز و فونت دلخواه
"16:51  
  ترفندهای بیشتر با صفحه‌ساز المنتور
"16:51  
  طراحی باکس‌های ویژگی سایت
"17:34  
  تاثیر عکس‌ها و رنگ‌ها در طراحی
"12:23  
  ساخت قسمت فرم تماس سایت
"14:49  
  اضافه کردن نقشه و آدرس به سایت
"07:26  
فصل پنجم: طراحی پیشرفته‌تر و نکات تکمیلی

در این فصل یاد می‌گیرید چطور فرایند طراحی سایت را به طور حرفه‌ای‌تر انجام دهید و در کنار این موضوع به جمع بندی همه مباحث ارائه شده نیز خواهیم پرداخت.

  طراحی هدر و فوتر حرفه‌ای‌تر
"21:22  
  سفارشی‌سازی فرم‌های تماس
"09:06  
  واکنش‌گرا Responsive کردن سایت
"10:15  
  ترفندها و ابزار برای طراحی پیشرفته‌تر
"23:32  
  بررسی راه‌حل‌ پروژه‌های دیگر
"05:35  
  سخن پایانی و ادامه مسیر
"14:36  

درباره دوره

در دنیای امروز گسترش وب‌سایت‌ها به نحوی است که تقریبا هیچ کسب و کار، پایگاه فرهنگی و هنری، نهاد سیاسی و فروشگاهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که در زمینه ایجاد وب‌سایت سرمایه‌گذاری نکرده باشد. به همین دلیل اغراق نیست اگر بگوییم بخش بسیار بزرگی از تجارت‌ها، خرید و فروش‌ها و مطالعات افراد در این زمان در دنیای اینترنت و در فضای وب‌سایت‌های گوناگون انجام می‌گیرد.

به عنوان یک چالش ساده به این موضوع فکر کنید که آیا در اطرافتان هیچ نهاد، موسسه، تجارت و پایگاه خبری‌ای را می‌شناسید که وب‌سایت نداشته باشد یا به عنوان اولین کار، اقدام به تاسیس یک وب‌سایت نکرده باشد؟

بله امروزه وب‌سایت‌ها حرف اول را می‌زنند. به همین دلیل است که همه افراد، در هر شغل و زمینه کاری در اولین گام شروع به تاسیس یک وب‌سایت می‌کنند.

حتما برای شما هم پیش‌آمده که در مقطعی تصمیم به راه‌اندازی وب‌سایت شخصی خودتان کرده باشید و در ادامه به هردلیل از این کار منصرف شده باشید.

دوره آموزش طراحی سایت مقدماتی به شما این کمک را می‌کند تا با نیازمندی‌ها و امکاناتی که برای راه‌اندازی یک وب‌سایت مورد نیازتان است آشنا شوید. علاوه بر این راهنمایی این دوره به شما کمک می‌کند تا استراتژی درستی در زمینه راه‌اندازی وب‌سایت تعریف کنید و به سادگی هرچه بیشتر اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت خود کنید.

در اولین گام و به عنوان اولین سوال باید از خود بپرسیم که این دوره قرار است چه چیزهایی به ما بیاموزد؟ برای پاسخ به این سوال یک جواب کلی و چند جواب جزئی وجود دارد. در جواب کلی می‌توانیم بگویم این دوره به شما هرچه برای طراحی یک سایت نیاز دارید را آموزش خواهد داد؛ اما در جوابی مفصل‌تر باید بگوییم در این دوره موارد زیر را یاد می‌گیرید:

  • آشنایی با هرچیزی که قبل از طراح سایت شدن به آن نیاز دارید
  • آشنایی و تعریف عبارت‌ها و اصطلاحات مربوط به طراحی سایت
  • آشنایی و یادگیری کار با نرم‌افزار فوتوشاپ به منظور استفاده از قابلیت‌های آن در طراحی سایت
  • آموزش کار با وردپرس و آشنایی با همه بخش‌های آن
  • ثتبیت نخستین گام‌ها به عنوان مهم‌ترین گام در طراحی وب‌سایت
  • و سایر مباحثی که در فرایند طراحی وب‌سایت به آن نیاز خواهید داشت.

هدف از برگزاری دوره آموزش طراحی سایت مقدماتی چیست؟

اصلی‌ترین هدف در نظر گرفته شده برای این دوره آشنایی با فرایند طراحی سایت و ابزارها و نیازمندی‌های فردی است که قصد شروع به کار طراحی وب‌سایت را دارد.

به این ترتیب در این دوره اصلی‌ترین هدف آموزش اصول اولیه و مقدماتی طراحی سایت به علاقه‌مندانی است که تجربه چندانی در این امر ندارند و قصد شروع به کار در این زمینه را دارند.

دوره آموزش طراحی سایت مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای همه علاقه‌مندان به موضوع طراحی سایت مناسب است. به عبارت بهتر مباحث این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که همه علاقه‌مندان به موضوع طراحی سایت بتوانند از این دوره استفاده کنند و مباحث آن را دنبال کنند. این افراد برای شرکت در این دوره نیاز به سطح بالایی از تخصص ندارند و آشنایی اولیه با مفاهیم مربوط به طراحی سایت برای این افراد کافی است.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher عرفان پردیسان

ایشان دانش‌آموخته رشته مهندسی فناوری اطلاعات و علاقه‌مند به دنیای وب و کسب‌وکارهای اینترنتی. سال‌ها فعالیت ایشان به‌عنوان فریلنسر موجب شد تجارب عملی گوناگونی در زمینه بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت اصولی کسب کنند. این تجارب گوناگون، ارزش زیادی برای انتقال به دیگران داشته، بنابراین هم‌اکنون به‌عنوان مدرس تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و رشد کسب‌وکار در آکادمی راست‌کلیک با علاقه‌مندان هم‌مسیر شده‌اند و مشغول به کار هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد
maktabkhooneh-teacher علی‌ رحمت‌پور

ایشان دانش‌آموخته دانشگاه خواجه نصیر و بیش از 10 سال است که با کامپیوتر، کار می‌کنند و در تمام این سال‌ها سعی کرده‌اند از آنچه در مسیر به آن برخورده‌اند، بیاموزند. در این مسیر با دنیاهای متفاوتی برخورد کرده‌اند، از عالم گرافیک تا وردپرس، دیجیتال مارکتینگ و در نهایت مدیریت کسب‌وکار. اکنون به‌عنوان مدرس در آکادمی راست‌کلیک با علاقه‌مندان هم‌مسیر شده‌اند و مشغول به کار هستند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

آیا گواهی‌نامه‌های دانشگاهی به صورت رسمی و توسط دانشگاه مربوطه صادر می‌شود؟
بله؛ گواهی نامه ها توسط دانشگاه مربوطه و با امضای رئیس دانشگاه یا مسئول مربوطه که حق امضای گواهی نامه ها را دارد صادر می شود و گواهی نامه معتبر دانشگاه است که به اسم هر فرد صادر می شود.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.
صفحات پربازدید
poster
  
برگزار کننده:  آکادمی راست کلیک
  
زمان مورد نیاز برای گذارندن دوره:  6 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  6 ساعت ویدئو
 (قابل دانلود می‌باشد)