دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 5 دانشجو
دانشجوی دوره
1 ماه پیش
دوره خوب و مناسبی بود اما بخش تکراری داشت و می توانست کمی گسترده تر باشد.
درنا دهقانی
1 سال پیش
سلام خسته نباشید، اصول پایه خوب توضیح داده شد اماویدیوها مشکل داشت و مطالب تکراری بود، یعنی یک مبحث دوبار تکرار می شد.
ملیکا بشیری خوشرفتار
3 ماه پیش
ممنون از مدرس، منتهی محتوای دوره هی تکرار میشد و از انسجام مناسبی برخوردار نبود. این مبحث خیلی نکات بیشتری رو داره که اشارهای بهش نشده بود و میتونستن مثالهای بیشتر و بهتری را بزنند









