دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 77 دانشجو
دانیال امراللهی
1 ماه پیش
یک خلاصه بندی خوبی برایفهمیدن کلیات است
علی عظیمی
3 ماه پیش
دورهای مختصر و مفید و عالی
فاطمه طاهری
3 ماه پیش
این دوره در عین اختصار به دقت به موضوعات مطرح در فلسفه علم می پردازد و برای شروع و ورود به این حوزه بسیار مناسب است.
فریما
5 ماه پیش
کاملا شیوا و مختصر و مفید تدریس شده. از زحمات استاد و دوستان مکتبخونه خیلی متشکرم.
امین امینی زاده
1 سال پیش
سلام و عرض ادب ممنون از مدرس دوره دورهی یاددهندهای بود مخصوصا برای منی که ابطالپذیری کارل پوپر رو متوجه نمیشدم ولی با دیدن این آموزش، فهمیدم که فهوای کلام پوپر چیه. مدرس عزیز یه مطلبی هست، اونم اینه که برخی اصطلاحات رو هم بررسی بیشتر میکردین بهتر بود، این که از نظر واژگانی و اصطلاحی فلسفه چیه، علم چیه و... معادلهای امروزی مثل علم به معنای ساینس چیه، دانش چیه، چه فرقی بینشون هست. اینطوری از کل به جز آمدن به نظرم میتونه سوالات ذهنی افراد رو جواب بده. با تشکر
محمد علی صفایی
1 سال پیش
گذراندن دوره ای چون دوره «فلسفه علم» برای تمامی دانش پژوهان الزامی است. ممنون از مکتب خونه. امیدوارم چنین دوره هایی با سرفصل های بیشتر و مباحثه های عمیق تر در آینده نیز فراهم شود.









