دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
رامین کلالی
17 روز پیش
این مدل یادگیری لغت واقعا موثر و یادگیری فعالانست خیلی به کارم اومد.
صالح ایزدخواه
7 ماه پیش
سلام وقتتون بخیر امکانش هستفایل واژگان دوره رو قرار بدینیا برامون ایمیل بفرمایید دوره بسیار خوبی هست که خلا جزوه جهت مرور و تثبیت خیلی حس میشه از مدرس دوره جناب مهندس اسکندری بسیار ممنونم در پناه خدا باشید
دانشجوی دوره
2 سال پیش
با عرض سلام و خسته نباشید، من که از دوره تون خیلی راضی ام ممنون. فقط ویدئو جلسه چهاردهم صداگذاریش اشتباه انجام شده آیا امکان تصحیحش هست؟
حامد اسکندری
2 سال پیش
دوستان اگر سوالی در ذهنتون داریدحتما مطرح کنید رسیدگی میشه.
محمد ایزدی
5 ماه پیش
دوره خوبیه بعضی از مثالها بیش از حد کوتاهه ولی در کل دوره خوبیه
محمد جواد مقصودی
2 سال پیش
فصل دو قسمت سوم صدا با تصویر هم خوانی نداشت بازم ممنون















