آموزش لینکدین مارکتینگ

poster
پیش‌نمایش دوره

لینکدین یکی از تخصصی‌ترین محیط‌ها و شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب مهارت و شغل است. این شبکه به‌واسطه مباحثی که در این شبکه اجتماعی مطرح می‌شوند و دیدگاهی که افراد فعال در این محیط دارند ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
2.5 (4 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  17 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو - 9 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

 ساخت یک پروفایل پیج حرفه‌ای

 بازاریابی محتوایی در لینکدین

 راه‌های افزایش فالوور در پیج شرکتی

 آشنایی با الگوریتم لینکدین

تغییرات دوره آموزش لینکدین مارکتینگ

نسخه 1.0 - 1401/05/08

انتشار اولیه

نسخه 1.1 - 1401/10/03

افزوده شدن آپدیت آذر 1401

پیش‌نیاز‌ها

پیش‌نیازهای لازم برای شرکت در دوره لینکدین مارکتینگ:

مباحث این دوره به نحوی تهیه شده است که همه افراد بتوانند به‌سادگی از آموزش‌های ارائه شده بهره‌مند شوند. در این ارائه این دوره سعی شده است از پیچیدگی‌ها و بیان مطالب دارای ابهام پرهیز شود تا همه افراد، با هر سطحی از اطلاعات بتوانند بیشترین بهره را از این دوره ببرند و همه موضوعات این دوره را یاد بگیرند

سرفصل‌های دوره آموزش لینکدین مارکتینگ

لینکدین مارکتینگ

در این فصل از ابتدا تا انتهای بازاریابی با لینکدین را خواهیم آموخت.

  مفاهیم اولیه لینکدین مارکتینگ
"23:29  
  چگونه یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟
"111:26  
  شبکه‌سازی در لینکدین
"54:57  
  لینکدین پریمیوم
"25:12  
  بازاریابی محتوایی در لینکدین
"85:48  
  همه چیز درباره پیج‌های شرکتی
"80:16  
  آیین ارسال پیام و نکات انتهایی دوره
"48:57  
  کوییز پایانی
 30%    
"10:00  
  پروژه پایانی (الزامی)
 70%    
"540:00  
آپدیت آذر 1401

در این فصل،ابتدا درباره یک شاخص مهم فروش در لینکدین صحبت می‌کنیم، از تجربه‌هایمان برایتان می‌گوییم و نکته‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم که می‌توانند به هر فرد فعالی در لینکدین کمک کنند تا روند حرکت خودش را در بازه‌های زمانی مختلف، زیر ذره‌بین مقایسه ببرد.

در ادامه باتوجه‌به تجربه‌هایی که به‌تازگی در بخش «Jobs» به دست آوردیم نکته‌هایی را با شما در میان می‌گذاریم که به «مهاجرت کاری» (Apply Work) و در کل، ماجرای «استخدام» و «ارسال رزومه» کمک می‌کنند.

لینکدین در سال 2022 آپدیت جدیدی را در بخش «کمپانی پیج» انجام داده است.در انتهای فصل ما روش کار با این آپدیت را روی پیج لینکدین دیجیتالینگ به شما نشان می‌دهیم.

  مفهوم SSI
"17:04  
  نکاتی برای ارسال رزومه بهتر
"08:59  
  کمپانی پیج لینکدین
"07:32  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

لینکدین یکی از تخصصی‌ترین محیط‌ها و شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب مهارت و شغل است. این شبکه به‌واسطه مباحثی که در این شبکه اجتماعی مطرح می‌شوند و دیدگاهی که افراد فعال در این محیط دارند یکی از بهترین محیط‌ها برای ارائه خدمات و کالاهایی است که محوریت علمی و کاری دارند. در مبحث مارکتینگ و بازاریابی، باتوجه‌به ماهیت خاص این شبکه اجتماعی، یکی از روش‌های بسیار عالی، کم‌هزینه و با بازدهی بالا به‌منظور ارائه تبلیغات، استفاده از لینکدین است. دوره آموزش لینکدین مارکتینگ با هدف تکنیک های بازاریابی در این شبکه اجتماعی مشهور تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

دوره آموزش لینکدین مارکتینگ چیست؟

در دوره آموزش لینکدین مارکتینگ یاد می‌گیریم چگونه در محیط آنلاین با افرادی که در زمینه کاری ما مشغول به فعالیت هستند ارتباط برقرار کنیم. این دوره به ما کمک می‌کند با مشاهده رزومه سایر افراد موفق در لینکدین بتوانیم رزومه بهتری از فعالیت‌هایمان تهیه کنیم و به‌طورکلی بتوانیم با نگاهی نو موقعیت‌های کاری جدید و ایده‌آلی را به دست بیاوریم.

در نگاهی کلی‌تر با کمک‌گرفتن از این دوره می‌توانیم با فعالیت‌ها جدی‌تری در حوزه مارکتینگ آشنایی پیدا کنیم. فعالیت‌هایی از جمله موارد زیر جزو موضوعاتی هستند که در این دوره برای یادگیری مخاطب تهیه شده است:

  • تیم‌سازی
  • پرسونال برندینگ
  • تولید محتوا
  • راهکارهای کسب درآمد مستقیم و غیرمستقیم از لینکدین
  • توانایی برقراری ارتباط و حضور مؤثر در شبکه‌های اجتماعی
  • آشنایی با ساختار، کارکرد و ماهیت شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین

هدف از برگزاری دوره آموزش لینکدین مارکتینگ چیست؟

هدف این دوره آشنایی مخاطبان با فضای لینکدین و نگاهی نو و متفاوت به موضوع مارکتینگ و استفاده از لینکدین برای فعالیت‌های شغلی و تجاری بوده است.

اهداف دیگری همچون ارتقای مهارت‌های کاری نیز در این دوره مورد بررسی قرار گرفته است و به کمک این دوره شما می‌توانید با دنیایی نو و جدید در زمینه بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی آشنایی پیدا کنید.

دوره لینکدین مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

باتوجه‌به محتوای این دوره به‌طورکلی همه افرادی که زمینه مارکتینگ و بازاریابی و فروش و ... مشغول به کار هستند می‌توانند از این دوره استفاده کنند. دوره لینکدین مارکتینگ برای کسانی طراحی شده است که قصد دارند نگاهی نو به موضوع مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. افرادی مثل گروه‌های زیر می‌توانند با کمک این دوره پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه کاری و اجتماعی خود به دست بیاورند:

  • کسانی که قصد دارند به کمک لینکدین به سایر افراد مشغول در حوزه کاری‌شان دسترسی پیدا کنند.
  • دانشجویان و افرادی که به دنبال موقعیت‌های مناسبی برای کسب تجربه و کارآموزی هستند.
  • فارغ‌التحصیلانی که قصد ورود به بازار کار و حضور در شرکت‌های مطرح را دارند.
  • مدیران منابع انسانی و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف که به دنبال جذب نیرو هستند.
  • افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‌های استارتاپی هستند و می‌خواهند تیم‌سازی و فعالیت تیمی را با دیدگاهی حرفه‌ای دنبال کنند.

محتوای دوره آموزش لینک دین مارکتینگ

مباحث این دوره طی نه جلسه و در قالب 9 جلسه ارائه شده است. جلسات اصلی این دوره به‌صورت زیر هستند:

  • مفاهیم اولیه لینکدین مارکتینگ
  • چگونه یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟
  • شبکه‌سازی در لینکدین
  • لینکدین پریمیوم
  • همه چیز درباره پیج‌های شرکتی
  • آیین ارسال پیام و نکات انتهایی دوره
  • کوییز پایانی

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher علیرضا ابراهیمیان

اولین جرقه فعالیت علیرضا ابراهیمیان در فضای وب به سال ۱۳۹۱ برمی‌گردد. بعد از مدتی فعالیت در این زمینه با موضوع «دیجیتال مارکتینگ» آشنا شده و سپس با چند استارت‌آپ در زمینه «بازاریابی دیجیتال» همکاری کرده‌اند. این موضوع، تجربه‌های نسبتاً خوبی را در اختیار ایشان گذاشته و بعد از چند سال تولید پادکست، برگزاری وبینار و محتواهای مختلف که با استقبال خوبی از طرف کاربران روبه‌رو شدند، وب‌سایت «دیجیتالینگ» را راه‌اندازی کردند تا بتوانند افراد بیشتری را در مسیر همراهی نمایند.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
محمدحسین امیرپناهی 1401-11-22
بسیار دوره مفیدی بود حتی برای من که از 2018 توی لینکدین بودم.
نازنین احمدی 1402-01-24
سلام ممنون از شما دوره جامعی هست اما در واقع این دوره رو نمیشه اسمش رو لینکدین مارکتینگ گذاشت بهتره بذارین صفر تا صد لینکدین یا اشنایی با لینکدین. من با هدف مارکتینگ این دوره رو خریدم ولی خب کامل با محتوای دیگه مواجه شدم. بهتره نام دوره رو تغییر بدین.
اردوان خورسندی 1402-11-17
جهت آشنایی اولیه با امکانات ابتدایی پلتفرم مناسب بود

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

آموزش لینکدین مارکتینگ

شبکه‌های اجتماعی بیش ‌از پیش محبوبیت پیدا کرده‌اند و علی ‌الخصوص برای معرفی کسب‌وکارها از آن‌ها بهره برده می‌شود. از این ‌رو داشتن تجربه عمومی در بازاریابی و فروش یا اشتراک‌گذاری محتوا برای مارکتینگ کافی نیست. امروزه، شرکت‌ها می‌خواهند بدانند که شما در مورد استفاده از قوی‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال مانند LinkedIn اطلاعات کافی دارید و به‌ گونه‌ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی متخصص هستید. به همین دلیل است که گذراندن دوره‌های آموزش لینکدین مارکتینگ توصیه می‌شود. پس با ما همراه باشید تا به بررسی اهمیت دوره آموزش لینکدین مارکتینگ و مزایای آن بپردازیم.

اهمیت شرکت در دوره آموزش LinkedIn Marketing

در واقع شما با بهره‌گیری از لینکدین مارکتینگ به تحقق اهداف خود در حوزه کسب‌وکار و یا پرسنال برندینگ خود کمک خواهید کرد. گذراندن دوره تخصصی در بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که در نهایت توانایی‌ها و مهارت‌های خود را به‌ خوبی به نمایش بگذارید، خود را از سایر بازاریابان متمایز کنید و تخصص خود را به تصویر بکشید. شما با ثبت‌نام در این دوره و گذراندن آن می‌توانید فرصت‌های شغلی بیشتری برای خود بسازید، راحت‌تر در فضای کاری خود ترقی کنید و به اهداف خود دست ‌یابید.

چرا گذراندن دوره آموزش لینکدین مارکتینگ توصیه می‌شود؟

اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنید، احتمالاً با دوره‌های مختلفی که در این حوزه برگزار می‌شوند آشنایی دارید و یا اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال تازه‌ کار هستید، احتمالاً به دنبال فرصت‌هایی برای یادگیری بیشتر در این حوزه هستید. بازاریابان باید به فرآیند یادگیری مداوم اهتمام ورزند و اهمیت استفاده از لینکدین در بازار کار را درک کنند. در واقع همین مؤلفه‌ها هستند که شما را از جمعیت رو به رشد بازاریابان دیجیتال متمایز می‌کنند.

اهمیت لینکدین در تحقق اهداف بازاریابان

لینکدین یک پلت فرم اجتماعی برای حرفه‌ای‌های حوزه کسب‌وکار است که به دنبال شبکه‌سازی با سایر بازاریابان، یافتن چشم‌اندازهای جدید و به دست آوردن اطلاعات هستند. از طرفی بازاریابی در لینکدین می‌تواند به ایجاد ارتباط‌های گسترده با متخصصان این حوزه به شما کمک‌ کننده باشد. در حقیقت شما با حضور در لینکدین می‌توانید بازاریابی محتوایی اصولی را یاد گرفته و به ‌طور مستقیم با افراد صاحب‌نام در این حوزه ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است شما پس از گذراندن این دوره با مزایای لینکدین برای رشد کسب‌وکار آشنا شده، مهارت‌های ارتباطی خود را گسترش داده و اصول جلب اعتماد و تولید سرنخ برای معرفی حوزه کاری خود را یاد می‌گیرید.

این دوره برای چه افرادی مناسب است؟

  • مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
  • صاحبان تجارت
  • مدیران رسانه‌های اجتماعی
  • نویسندگان محتوا
  • فارغ‌التحصیلان رشته مدیریت
  • کارآفرینان

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  •  مقدمه‌ای بر بازاریابی لینکدین
  • ساخت پایه محکم برای ایجاد استراتژی بازاریابی
  •  آشنایی با مزایای لینکدین
  • نحوه شبکه ‌سازی با متخصصان این حوزه
  • ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای جذب مشتری
  • چگونگی تبلیغات از طریق گروه‌های لینکدین
  • شیوه جستجو در لینکدین
  • اشتراک‌ گذاری محتوا مؤثر

مزایای دوره آموزش لینکدین مارکتینگ

این دوره ابتدا شما را با اصول بازاریابی لینکدین آشنا می‌کند و در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که نیاز و اهمیت حضور در لینکدین به چه اندازه در معرفی برند شما مهم است. ضمناً در این دوره با روش‌های مختلفی که می‌توان برای افزایش مهارت‌های خود در زمینه بازاریابی استفاده کرد، آشنا خواهید شد که شامل هدف قرار دادن مخاطب و راه‌های شبکه‌سازی با متخصصان هستند.

جمع‌بندی

شما با استفاده از دوره آموزش لینکدین مارکتینگ بازاریابی اصولی را از طریق این دوره می‌آموزید و یاد خواهید گرفت که چگونه از این پلتفرم به نفع برند یا شرکت شخصی خود استفاده کنید. در نهایت، این دوره تفاوت‌های چشمگیری در توانایی شما ایجاد می‌کند و شما برای بازاریابی در یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازاریابی آماده خواهید شد. در ضمن با استفاده از این دوره هر مهارتی که برای تبدیل ‌شدن به یک متخصص برجسته در این حوزه نیاز دارید را خواهید آموخت.

 

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  17 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  8 ساعت ویدئو - 9 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود نمی‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام