دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 9 دانشجو
دانشجوی دوره
10 ماه پیش
ممنون از برگزاری این دوره تخصصی و جذاب. نحوه تدریس عالی و روان بود.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
دوره خوبی بود. سپاسگزارم.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
خیلی عالی بود
دانشجوی دوره
1 سال پیش
بسیار دوره خوبی بود مباحث واقعا تخصصی بودن و اضافه گویی نداشت .نیاز من رو که بر طرف کردم ممنون از مکتب خونه و مهندس عادلی بابت این دوره کاربردی
دانشجوی دوره
1 سال پیش
تدریس مدرس عالی بود. کدهای دوره هم به اشتراک گذاشته شده که از این بابت ممنونم چون به شدت نیاز داشتم به این کدها.
دانشجوی دوره
1 سال پیش
سلام . خسته نباشید میگم به شما. خیلی آموزش خوب و جامع هست.







