مهارت‌های اسلایدسازی

poster
پیش‌نمایش دوره

یکی از روش‌های متداول در بسیاری از ارائه‌ها، سخنرانی‌ها و کلاس‌های درس انتقال اطلاعات به کمک اسلایدها است. ابزارهایی مثل Power Point از اساس به چنین منظوری ایجاد شده‌اند. به همین دلیل است که ساخت ... ادامه

برگزارکننده:  مکتب‌خونه  مکتب‌خونه
3.8 (16 رای)
سطح: مقدماتی
 پلاس
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام

پیش‌نیاز‌ها

برای شرکت در دوره آموزش اسلاید سازی چه پیش‌نیازهایی وجود دارد؟

در این دوره سعی شده است تا همه مباحث به‌گونه‌ای بیان شوند که همه افراد بتوانند به‌سادگی در جریان مباحث مطرح شده قرار بگیرند. به‌این‌ترتیب برای استفاده از این دوره و یادگیری موضوعات آن نیاز به هیچ‌ پیش‌نیازی وجود ندارد و افراد به‌سادگی می‌توانند از موضوعات مطرح شده نهایت استفاده را داشته باشند.

سرفصل‌های دوره مهارت‌های اسلایدسازی

چرا اسلاید‌سازی؟

در این فصل با اسلایدسازی، مغز اسلاید و دلایل استفاده از اسلاید آشنا خواهیم شد.

  مقدمه
"16:26  
  مغز و اسلاید
"10:48  
اسلاید استاندارد و حرفه‌ای

در این فصل با اصول و استانداردهای ساخت اسلاید آشنا خواهید شد.

  اسلاید استاندارد
"18:32  
  نکات ساخت اسلاید حرفه‌ای
"15:53  
  کوییز نهایی
 50%    
"07:00  
  پروژه نهایی (الزامی)
 50%    
"120:00  
  فایل‌های مورد نیاز دوره
"00:03  

ویژگی‌های دوره

گواهی‌نامه مکتب‌خونه
گواهی‌نامه مکتب‌خونه

در صورت قبولی در دوره، گواهی نامه رسمی پایان دوره توسط مکتب‌خونه به اسم شما صادر شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

مشاهده نمونه گواهینامه

ویژگی‌های دوره

خدمات منتورینگ
خدمات منتورینگ

خدمات منتورینگ به معنای برخورداری دانشجو از راهنما یا پشتیبان علمی در طول گذراندن دوره می‌باشد. این خدمات شامل پاسخگویی به سوالات آموزشی(در قالب تیکتینگ)، تصحیح آزمون یا پروژه های دوره و ارائه باز خورد موثر به دانشجو می‌باشد.

ویژگی‌های دوره

پروژه محور
پروژه محور

این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند.

ویژگی‌های دوره

تمرین و آزمون
تمرین و آزمون

با قرار گرفتن تمرین ها و آزمون های مختلف در طول دوره، محیطی تعاملی فراهم شده است تا بهره گیری از محتوا و یادگیری بهتر و عمیق تر شود.

ویژگی‌های دوره

تالار گفتگو
تالار گفتگو

شما می توانید از طریق تالار گفتگو با دیگر دانشجویان دوره در ارتباط باشید، شبکه روابط حرفه ای خود را تقویت کنید یا سوالات مرتبط با دوره خود را از دیگر دانشجویان بپرسید.

ویژگی‌های دوره

تسهیل استخدام
تسهیل استخدام

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد.

بررسی فرصت‌های شغلی

درباره دوره

یکی از روش‌های متداول در بسیاری از ارائه‌ها، سخنرانی‌ها و کلاس‌های درس انتقال اطلاعات به کمک اسلایدها است. ابزارهایی مثل Power Point از اساس به چنین منظوری ایجاد شده‌اند.

به همین دلیل است که ساخت اسلایدهایی باکیفیت تا اندازه بسیار زیادی می‌تواند در کیفیت ارائه شما تأثیرگذار باشد.

در دوره آموزش اسلاید سازی شما با اصول و روش‌های مختلفی که می‌توانید در تولید اسلاید‌های گوناگون از آن‌ها بهره بگیرید آشنا خواهید شد. این دوره به شما کمک می‌کند تا ضمن شناخت چهارچوب‌های لازم برای تولید اسلایدهای گوناگون، با نحوه تبدیل محتواهای مختلف به اسلاید و ارائه بهتر محتوای موردنظر به مخاطب آشنا شوید.

اسلاید درصورتی‌که به شکل حرفه‌ای طراحی شود می‌تواند متقاعدکننده‌تر از صحبت‌های شفاهی باشد و به گوینده این کمک را می‌کند تا بسیار تأثیرگذارتر بتواند به متقاعدسازی مخاطب مشغول شود؛ بنابراین از آن می‌توان به‌عنوان یکی از ابزارهای متقاعدسازی در جلسات معرفی محصولات و خدمات یا ارائه‌ گزارش یک پروژه استفاده کرد.

هدف از برگزاری دوره آموزش اسلاید سازی چیست؟

در دوره آموزش اسلاید سازی، مخاطبان محترم در پایان دوره و پس از آشنایی با مباحث مطرح شده با ضمن یادگیری چگونگی ساخت اسلایدهای مختلف و نحوه استفاده از اسلایدهای ساخته شده بااهمیت استفاده از اسلاید از ارائه‌ها و مباحث گوناگون نیز آشنا خواهند شد. به‌این‌ترتیب هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزش ساخت انواع اسلاید و آموزش استفاده از اسلایدها در مباحث گوناگون است.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

موضوعاتی که برای آموزش در این دوره در نظر گرفته شده است برای استفاده همه افرادی که در مسیر تحصیلی یا شغلی خود به‌نوعی با ارائه مباحث مورد نظرشان درگیر هستند مناسب خواهد بود. همه افرادی که در مسیر حرفه‌ای‌شان نیازمند متقاعدسازی دیگران، سخنرانی‌های مختلف و انتشار خلاصه‌ای از تحقیقاتشان هستند می‌توانند با شرکت در این دوره بهترین نتیجه را کسب کنند.

درباره استاد

maktabkhooneh-teacher شایان خسروی‌نژاد

شایان خسروی نژاد مدرس مهارت‌های توسعه فردی است. ایشان در زمینه «فن بیان» به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند و سابقه برگزاری بیش از صدها ساعت وبینار و کلاس آموزشی را در این زمینه دارند و بیش از صد ها هنرجو در این زمینه با ایشان کار می‌کنند؛ تدریس در موضوعات دیگری همچون سواد مالی، کسب و کار و فروش در کارنامه حرفه‌ای ایشان دیده می‌شود.

مشاهده پروفایل و دوره‌‌های استاد

نظرات کاربران

تا کنون نظری برای این دوره ثبت نشده است. برای ثبت نظر باید ابتدا در دوره ثبت نام کرده و دانشجوی دوره باشید.
سید مهدی میرزاده 1402-11-24
دوره بسیار کاربردی و قابل استفاده بود ممنون
علی مصطفی پور 1402-05-08
واقعا نکات خوبی گفته شد تشکر از استاد و مکتب‌خونه
علی خداپناه 1401-10-29
بسیار عالی و کاربردی برای همه
ماهان علینقی زاده 1401-05-23
دوره خوبی بود و به نکات خوب و درستی پرداخته شد . ولی خیلی بهتر میشد اگر چند تا ترفند رو داخل خود پاور پوینت یاد میدادم . در هر صورت من خیلی راضی بودم . 🌹👍 با تشکر از آقای خسروی نژاد و مکتب خونه
عباس هژیرکمال 1401-04-22
دوره بسیارسازنده،بانکات کارآمد و بکر بابیان فصیح و نوگرای استاد خسروی نژاد،سپاس از استاد عزیز و مکتب خونه عزیز 💯🌹
محمد مهدی وحیدی نیا 1401-05-18
با عرض سلام و خداقوت خدمت استاد عزیز دوره خوبی بود و نکات خیلی خوبی گفته شد و اگر آموزش کار با نرم افزار و درست کردن اسلاید هم کنار نکات گفته میشد خیلی بهتر میشد
علی اکبریه 1401-05-14
دوره خوبی بود. خیلی کوتاه اما کاربردی و مفید هستش، اما به نظرم عنوانی که برای دوره انتخاب شده، کمی سطح توقع و انتظار را بالا می‌بره، در صورتی که هم زمان دوره و هم شیوه ارائه، بیشتر روی نکات و نمونه تمرکز داره تا اصول و تکنیک.
ساناز رجبی 1403-01-02
پروژه را کجا و چطوری باید ارسال کنیم
مکتب‌خونه
سلام دوست عزیز حساب کاربری شما سازمانی می باشد. پلن انتخابی سازمان شما، شامل ارسال تمرین و پروژه و دریافت فیدبک نمیشود ولی در طرف مقابل، شما اجازه دسترسی نامحدود و مشاهده تمامی محتواهای آموزشی را در‌ اختیار دارید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر نیاز به دریافت فیدبک از منتورهای دوره و تمرینات بیشتر‌ دارید، با اکانت دیگری تک دوره مدنظر خود را تهیه نموده و از ویژگی های پلاس که شامل دسترسی به تالار گفتگو و ارسال تمرینات و پروژه ها و دریافت فیدبک‌ از راهنمای دوره است، بهره مند شوید.
احسان علی‌زاده 1402-11-13
مناسب دانش آموزان
سید الیاس موسوی کانی 1402-08-25
به عنوان یک دوره تکمیلی خیلی مباحث دقیق تر و بیشتری رومی‌تونست ارایه بده که متاسفانهاز این جنس محتوا خالیه
نرگس دوست محمدی 1401-05-09
متاسفانه اصلا مفید نبود، بدیهیات به صورت تئوری گفته میشه و نکته ی خاصی در رابطه با پاورپوینت اموزش داده نمیشه. چیزی هم که به عنوان پروژه ذکر شده دو تا سوال به شکل کوییز هست.

دوره‌های پیشنهادی

سوالات پرتکرار

آیا در صورت خرید دوره، گواهی نامه آن به من تعلق می گیرد؟
خیر؛ شما با خرید دوره می توانید در آن دوره شرکت کنید و به محتوای آن دسترسی خواهید داشت. در صورتی که در زمان تعیین شده دوره را با نمره قبولی بگذرانید، گواهی نامه دوره به نام شما صادر خواهد شد.

سوالات پرتکرار

حداقل و حداکثر زمانی که می توانم یک دوره را بگذرانم چقدر است؟
برای گذراندن دوره حداقل زمانی وجود ندارد و شما می توانید در هر زمانی که مایل هستید فعالیت های مربوطه را انجام دهید. برای هر دوره یک حداکثر زمان تعیین شده است که در صفحه معرفی دوره می توانید مشاهده کنید که از زمان خرید دوره توسط شما تنها در آن مدت شما از ویژگی های تصحیح پروژه ها توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه بهره مند خواهید بود.

سوالات پرتکرار

در صورت قبولی در دوره، آیا امکان دریافت نسخه فیزیکی گواهی نامه دوره را دارم؟
خیر، به دلیل مسائل زیست محیطی و کاهش قطع درختان، فقط نسخه الکترونیکی گواهی‌نامه در اختیار شما قرار می‌گیرد

سوالات پرتکرار

پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟
بله؛ پس از سپری شدن مدت زمان دوره شما به محتوای دوره دسترسی خواهید داشت و می توانید از ویدئوها، تمارین، پروژه و دیگر محتوای دوره در صورت وجود استفاده کنید ولی امکان تصحیح تمارین توسط پشتیبان و دریافت گواهی نامه برای شما وجود نخواهد داشت.

دوره آموزش اسلاید سازی در چند فصل و با چه سرفصل‌هایی برگزار می‌شود؟

مباحث آموزشی این دوره در 2 فصل و در قالب هفت جلسه تهیه و تدوین شده است. سرفصل‌های موردنظر در این دوره به‌صورت زیر در نظر گرفته شده است:

  • فصل اول: چرا اسلاید‌سازی؟

در فصل اول این دوره ضمن بیان مقدمات و بیان مسیر کلی دوره به موضوعاتی همچون «مغز و اسلاید» نیز پرداخته شده است.

  • فصل دوم: اسلاید استاندارد و حرفه‌ای

در این فصل به مباحثی همچون ویژگی‌های اسلایدهای حرفه‌ای، نحوه ساخت اسلاید‌های حرفه‌ای و کوئیز و پروژه نهایی دوره پرداخته شده است.

صفحات پربازدید
poster
پیش‌نمایش دوره
  
برگزار کننده:  مکتب‌خونه
  
زمان مورد نیاز برای گذراندن دوره:  3 ساعت
مجموع محتوای آموزشی:  1:01 ساعت ویدئو - 2 ساعت تمرین و پروژه
 (قابل دانلود می‌باشد)
مهلت دوره:  4 هفته
  
حد نصاب قبولی در دوره:  70 نمره
فارغ‌التحصیل شدن در این دوره نیاز به ارسال تمرین‌ها و پروژه‌های الزامی دارد. 
organization-pic  گواهینامه این دوره توسط مکتب‌خونه ارائه می‌شود.
course-feature   گواهی‌نامه مکتب‌خونه course-feature   خدمات منتورینگ course-feature   پروژه محور course-feature   تمرین و آزمون course-feature   تالار گفتگو course-feature   تسهیل استخدام