دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 51 دانشجو
امیررضا کامیاب
20 روز پیش
عالی
دانشجوی دوره
26 روز پیش
فضای مفیدیه
محمد نجاتی کلایه
1 ماه پیش
خیلی خوب و مفید
بهاره مقرب رازلیقی
1 ماه پیش
باسلام واحترام ؛ کم بود
امیر مالمیر
3 ماه پیش
عالی بود و با دوره شما نمره خوبی در دانشگاه گرفتم بسیار متشکرم از دوره خوبتون
رقیه جمالی
1 سال پیش
دوره بسیار مفیدی بود فقط گواهینامه این دوره هارو چطور میشه دریافت کرد ؟؟















