دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 14 دانشجو
هومن بهارلوئی
2 ماه پیش
حتی اگه صفر هم باشید کاملا مفاهیم کاربردی ترانسفورماتور هارو یاد میگیرید ، تسلط استاد مربوطه بطور مشخص بسیار بالاست و همچنین بیان خوبی دارند
دانشجوی دوره
8 ماه پیش
دوره عالی هستش
51865 51865
18 روز پیش
سلام..دوره همزمان بحث های تئوری و عملی رو پیش میبرد و به ویژه برای شاغلین در صنعت برق بسیار توصیه میشه.. بویژه قسمت گروه برداری که توی دانشگاه هم بخوبی آموزش داده نمیشه
هادي ابراهيم زاده گل
1 ماه پیش
عالی و مفید
حسن مبینی
8 ماه پیش
دوره مختصر و مفیدی بود
حسن محمدي
2 ماه پیش
دوره عالی بود بعنوان یک دوره کوجک میشه کلی چیز جدید یاد گرفت. متاسقانه دست خط مدرس بد هسنش و از ابزار مناسب نوشتن در کامپیوتر استقاده نکرده است.
















