دیدگاه کاربران
بر اساس امتیاز 70 دانشجو
مریم زارع
6 روز پیش
خیلی روان و خوب توضیح میدن و از طرفی کوئیزی که برای دوره گذاشتن خیلی جذابش کرده
مجید غفاری
6 روز پیش
مفید
علیرضا یوسفی
9 روز پیش
عالی بود ممنون
بهروز سلطانی
1 ماه پیش
سلام دوره از نظر توری خوب بود. و خیلی راهنمایی خوبی داشت. فقط در مورد همه مباحث کلی صحبت میشد. کاش موارد عمل و پروژه محور پیش میرفت دوره، اینجوری خیلی بیشتر میتونست کمک کنه. بهرحال خوب بود. اگه امکان اضافه کردن به دوره وجود داشته باشه، یه ویدیو پروژه ای هم اضافه کنن عالی میشه. با تشکر
فاطمه گلشاهی
2 ماه پیش
عالیه
زینب خسروی
2 ماه پیش
سلام و خداقوت نکات مهمی داخل دوره ذکر شده بود به خصوص اشنایی با ابزار فیگما جالب بود و همچنین در زمانی که ابزار های مختلف هوش مصنوعی رو به رشد هستند و آشنایی باهاشون الزامی شده ؛ ممنون از شما که داخل دوره نمونه ای ازش رو به کار گرفتین











